Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kertbenboldog

2010.04.10. 16:31 | piroskaesfarkas | 6 komment

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr671909924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lábasjószág 2010.04.11. 01:04:39

Drága Pirosom!

azt már le sem írom, mert annyira nyilvánvaló, hogy zabálnivalóan édes-bájos Mütyürkétek van!

ám lenne egy kérdésem: milyen varázslattal lehet két képet egymás mellé illeszteni?

most is Reád támaszkodnék, mint anno.
:-)

kebelreszorangatás

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.11. 11:17:05

Kedvesem, Lábasjószág! No most az a helyzet, hogy ezen az almásgépen van egy program, ahol mindenféle képeslapokat lehet szerkeszteni a képekből. Én nem nagyon használom, csak erre, hogy gyorsan áthúzom oda a képeket, és kész (Pöti öcsém meg beállította, hogy simán akkora méretre csinálja a program, amilyen ide a blogba való, hogy ne kelljen ezzel babrálnom). Szóval tudom, hogy így nemér:) De én sem tudtam magamtól.
Viszont találtam ilyen programot: www.szoftverbazis.hu/szoftver/photoscape-free-v3-3--magyar--KQ13.html
Ezzel elvileg tudsz mindenféle ilyet csinálni, hogy több kép, stb. És le lehet ingyenesen tölteni. Én is szerettem volna, de az almáslaptopravaló nem fut ezen a gépen......
Pedig aszongyák, hogy ez egy jó és egyszerű program.
Nem nézed meg? Az a Drágajóbcyke tuti véleményezi Neked!:)

És igenis le kell írni mindig, hogy milyenédes a gyerek, mer' olyan jó olvasni!!!:-DDDD És nagyon szépen köszönjük, hogy megteszed!!!!:-)

Meg ha nem megy ez a kép dolog, akkor szólj, majd megkérdezem az öcsémet, és segít Neked!!!!

Lapogatós ölelés,

Piroska

Kryszti 2010.04.11. 11:47:34

Mütyür továbbra is tünemény. :) Ó, és a lepkés kendőcske, igazán stílszerű a kertben játszáshoz! :)
Az orrfelhúzósdi ebben a korszakban nálunk is jellemző volt, különösen Márk csinálta előszeretettel.

lábasjószág 2010.04.11. 15:28:16

Drága Pirosom!

Te, egy Tündér vagy!
Bcyke mesterem most elvan havazódva, de a lektorálásra talán lesz ideje.
annyit segített már nekem az életem minden területén, hogy valami miatt, eszembe sem jutott ezzel letámadni.

mert naná, hogy Téged, mikor anno Te is rengeteget! :-)
és ugye, itt van előttem a látvány!
mihamarébb tesztelem, s nem boldogulok, jövök, és faggatlak.

KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!

Mütyürkeképeket annyiszor, de annyiszor nézegetem, és mutogatom a barátnőimnek is, hogy már néha nem is értik.
de mikor annyira szívmelengető Őt nézegetni!

Tuti 2010.04.12. 18:09:52

Az utóbbi pár hétben azon törtem az agyam, hogy milyen fotós progit kellene szereznem és egyáltalán, hogy honnan, hogy majd kicsi Lalu képeit szerkesztgethessem és pakolhassam fel előszeretettel a blogomra. A mai napig nem lenne semmi, ha itt nem találok rá a bejegyzéseidet olvasgatva. :) Úgyhogy nagyon köszönöm! (Igaz nem nekem kerested, de épp most töltöttem le!) :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.12. 20:52:27

Anyámlányalábasjószág! Na csak szólj!!!! Tudod, nem értek ám hozzá, de azért megoldjuk ám!!!!! Édes vagy Te!!!
Puszik!

Tuti! Na, ennek örülök!!!! :)
süti beállítások módosítása