Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nemfárszthózósdiból, de leírom

2010.04.07. 18:07 | piroskaesfarkas | 18 komment

Két napja fáj. Csak az egyik. De ami aggasztóbb, hogy egyre jobban lilul és pirosodik egy tenyérnyi helyen. Rákerestem a neten, és rögtön ezt az oldalt találtam. Nem is kezdek bele, mi minden átsuhant, mit átsuhant, befészkelődött az agyamba. Délben rosszabb lett, így felkerestem a helyi nődoktort, aki némi alakelemzést követően felküldött ultrahangra (júniusra lett volna időpont, de voltak olyan kedvesek, és sürgősségit biggyesztettek a papiromra és megvizsgáltak). Ott szerencsére nem találtak semmi gyanusat, de fogalmuk sincs, mitől lehet a fájdalom és a piroslilaszíneződés. Mondtam, mit találtam a neten. Nem is hallottak róla......Figyeljem. Ha nem javul, jöjjek. Jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr361902254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2010.04.07. 18:34:55

off.
Piroskám, csak köszönetet szeretnék mondani, megjött ez a csodabárány, kiemelt heylet kapott a lakásban, majd írok róla!

on.
Szerintem menj el más orvoshoz is. Biztos ami tuti. Elég ijesztőeket írnak jobb félni, mint megijedni. Muszáj ezeket a dolgokat komolyan venni, főleg, hogy már anya vagy.
De bízom benne, hogy semmi komoly.

egykerekszilva 2010.04.07. 19:25:47

Piroska! Szerintem is menj másik orvoshoz, akár többet is meglátogatva, mert akkor talán jobban kitisztul a kép. Nagyon remélem, hogy nem az a bajod amire gondolsz, csak valami ijesztően kinéző de alapvetően könnyen gyógyuló bajod van. Szívesen ajánlom akár a saját nődokimat is, (abban a kórházban dolgozik ahol Mütyürke is született), nagyon alapos, lelkiismeretes, jó szakember.

Leus_ 2010.04.07. 19:59:48

Nem lehet itt szó másról, csak max. valami nagyon bagatell gyulladásról. Vagy nem ütötted meg? Akár úgy is, hogy nem is figyeltél oda, miközben Mütyüröztél.

iringoiringo 2010.04.07. 20:24:48

Szia! Ha szoptatod még Mütyürt akkor lehet mellgyull. is...
/Mégiscsak regisztráltam,nem bírtam szó nélkül. :)/

Sziltó 2010.04.07. 20:37:43

Én is 1 másik doki mellett voksolnék. Van egy alapos UH-os dokibácsi a Hattyúház közelében, ha gondolod.. Csak a teljes megnyugvás kedvéért!
(1ébként azt hallottam, hogy az UH a mammográfiával ad teljes képet, de ezt az orvosokra bízom..)
Biztos minden rendben van!
És ne kutass a neten, annyi szörnyűség van ott, amire még csak gondolni sem szabad!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.07. 21:27:41

Kislányok!
Köszönöm, remélem is, hogy nincs nagy baj. Nagyonkedves és szeretett orvosházaspár ma este az én elszínezőérkdött ciciképemre érkezett haza....szegények. Merhogy Joepapa elküldte a kedvenclacibácsinknak a fotókata az említett testrészem egy darabjáról.....Ők pedig, mint ahogy mindig is, voltak olyan tündériek, és már hívtak is. Talán nincs nagy gond. Ha nem javul, Ők is megnézik. De remélem, hamarosan már nyoma sincs ezen nyomasztó tünetnek....Egyelőre borogatni kell.
Rémes és fájdalmas gondolatoktól igyekszem szabadulni...
Annyira nagyon szeretem amim van, és ahogy élünk. Nagyonnagyon sok vesztenivalóm van.

Leus_ 2010.04.07. 21:42:05

Borogasd a fájó testrészt, és szeretgesd a kis családod, ha valakik, ők biztosan el tudják feledtetni a rossz gondolatokat. Nem lesz semmi baj! Jóéjt!

Leus_ 2010.04.07. 21:45:32

Eltűnt, amit írtam. :(
Naszóval:
Borogasd a fájó testrészt, aztán bújj össze a kis családoddal. Nem lesz semmi baj! Jóéjt!

Leus_ 2010.04.07. 21:46:51

Csak ideiglenesen tűnt el. A kis huncut... aztán előkerült. Na sebaj. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.08. 13:58:55

Leus! Köszönöm! Sokkal jobb kétszer olvasni, mint egyszersenem!:)))

Melike80 2010.04.08. 14:27:57

Nagyon sajnálom.. nem lesz semmi baj!! Nem lehet! Nagyon várom a híreket. Remélem már jobban is vagy?
Köszönjük az Usánkát. Írtam neked mailt. Egy kis meglepi készült nektek.. azt szerettem volna elküldeni vele.
Puszi nektek.

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2010.04.08. 14:28:07

Nyugi Kedves! Nekem volt ilyenem,3 hét alatt jött helyre.Elzáródott egy tejcsatorna.(Masszírozás-fejés ezerrel,különben megnyitják)Remélem,neked is csak ilyesmiről van szó.Szopis tanácsadónak szerintem célszerű lenne megmutatni.De nyugi!

dzsudit 2010.04.08. 15:16:06

Kedves Piroska! Mutasd még meg másik orvosnak de azért ne gondolj a legrosszabbra rögtön. Sokkal valószínűbb az amit már többen is írtak, hogy a szoptatással van kapcsolatban. Az internet pedig sokszor rossz tanácsadó különösen igaz ez egészségügyi kérdésben, sok fals információval van tele vagy az infó jó de a laikusok nem jól értelmezik. Hipochonder hajlamokkal pedig különösen veszélyes olvasni. Jobbulást!

Sziltó 2010.04.08. 19:52:59

Hogy vagy? Ugye jobban?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.09. 09:52:15

Köszönöm szépen Kislányok!!!! Jobban! :)
Puszi Nektek!!!!!!!!!!

Leus_ 2010.04.09. 17:18:34

Jajdejóóó :) :)

manner 2010.04.10. 21:54:04

Remélem, csak mellgyulladás! Lázad nincs? (még jó, hogy olvastam a kommenteket is, az már ey picit megnyugtatóbb) remélem, semmi komoly...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.11. 11:27:05

Nem, lázam nincs, de mondták, hogy figyeljem a hőemelkedést is. De nem veszem észre, hogy lenne. És javulóban is a sajgó testrész:) Szerencsére. De fejbekólintós volt ám ez...........
Ez a félelem mindig ott motoszkál a fejemben, a féltés, a szeretteimértaggódás. Most meg már magamért is félek, a gyerek miatt. Az első gondolatom az volt, hogy mi lenne a gyerekkel????!!!
De tényleg nem szabadna ezen rágódni.....Mondom én, a mindenenrágódós....
süti beállítások módosítása