Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Olyanjó

2010.04.02. 22:11 | piroskaesfarkas | 3 komment

Forgolódott, nyekergett egy kicsit, majd odagurult az apjához, szorosan hozzábújt, s kis húsos kezét a nyakára fonta. Mindketten felébredtünk a mocorgására. Kint még korom sötétség, a tetőablakon beköszönt a holdfény. 

Olyanjó, hogy sokági világos van. Olyanjó, hogy süt a nap. Olyanjó, hogy ha hazaér, csak felkapunk valamit, és kilépünk a kertbe. Olyanjó nézni őket, ahogy a lemenő nap cirógató narancssárga fényében nevetgélnek Ők ketten. Olyanjó, hogy, nem csak én vagyok, hanem mivagyunk. Olyanjó ez a fájdalmasan gyönyörű szeretet. Olyanjó, hogy telis-tele van a lelkem olyanjókkal...................

Talán az lefekvés előtti kerti hancúrozásról álmodott, vagy félálomban érezte, ahogy az apjához bújik, aki biztonságot adó erős karjaival átöleli Őt. Mindenesetre a szeme csukva volt, s úgy tűnt, ismét mélyen alszik, amikor háromszor is kimondta hangosan, az éjszaka közepén: "Appa!" Felkönyököltem, s néztem, ahogy Farkas mosolyog, s mosolyogtam én is. Olyanjó.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr601890807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katónéni 2010.04.03. 19:51:00

Olyanjó még olvasni is ezt!Olyanszép ez a Kislány!

Leus_ 2010.04.04. 10:21:08

Hjajj... Ér bömbizni kicsit? Hihetetlen, ahogy meg tudod ragadni a kvázi megragadhatatlant.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.06. 21:18:17

Katóka! Cupp!!!!!!!!!! Olyanjó, hogy ezt írod........

Leus! Ér, persze! És olyanjó, hogy érted, hogy miolyanjó!!!!!!!!!!!:-)
süti beállítások módosítása