Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Négykezes ajándékok

2010.03.17. 09:00 | piroskaesfarkas | 20 komment

A szüleim mai napig féltve őrzik, s időnként előveszik, megmosolyogják azokat az alkotásokat, melyeket öcsém és én készítettünk nekik ünnepek alkalmával, vagy csakúgy ajándékként. Igazi kincsek. Arra tanítottak minket, hogy ezek az ajándékok komoly értékkel bírnak, hiszen kigondoltuk, saját kezünkkel összeraktuk, és ezalatt időt fordítottunk arra, akit szeretünk. 

Nekem is fontos, hogy ezt átadjam a Migyerekünknek, s ugyan temérdek vásárolt meglepetést kapott mindenfelől, de az első születésnapjáról nem hiányozhattak a kézzelkészített ajándékok sem. Anyikával két hónapja elkezdtük a gyűjtögetést: fonalakat, cérnákat, színes maradékanyagokat vadásztunk itthon, majd felkerestem néhány kisebb boltot, valamint rendeltem internetről is hozzávalókat, kutattam ötleteket.

Hosszú hetekbe telt, míg elkészült Lulu könyve. Alig tudtuk abbahagyni, mindig újabb és újabb állatkák, virágok és egyebek jutottak eszünkbe, amit mindenképpen szerettünk volna beletenni a textilkönyvbe, és annyi maradt ki, hogy lesz még második kötet is:) Hímeztünk, horgoltunk, kötöttünk, kígyót gyártottunk erre alkalmas faizével, filcet vagdostunk, anyagokat varrtunk össze, csipkét szegtünk. Az oldalak közé különféle anyagokból és szalagokból varrtam cimkéket. És annyira nagyon élveztük!

Mivel imádja a fényképeket nézegetni, s naponta többször végig kell nézni a falon lévő keretbe foglalt fotókat, mutogatja rajta az apját, és mondja, hogy "appa", hogy terveztem egy textilalbumot is, amibe anyagra kinyomott fotóinkat tettem volna bele. Ez végül ilyen formában nem jött össze, mert a huszonöt leválogatott kép kinyomtatása horror összegbe került volna. Végül Farkas fejéből kipattant ötlet alapján kinyomtattuk, lelamináltattuk a fotókat, lekerekítettük a műanyag végeket, kilyukasztattam minden lapot, hogy piroskockás szalaggal összefűzzem őket. Az elejére pedig piros alapon fehér pöttyös szívet varrtam. Ebben szerepelnek a családtagok, akikkel így naponta többször is találkozhat.

A nagynapot megelőző pár nap alatt pedig elkészült Anyika keze alól a kutya és a macsek, akiknek én varrtam a képét. és a nyakbavalóját. Odavagyok értük.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr871844677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wodter 2010.03.17. 10:01:20

Szívből gratulálok gyönyörű kistündéretekhez, az egész családnak jó egészséget és soksok boldogságot kívánok!
(Nagyon élvezem a Nálad átélt élménypillanatokat!)

Helga

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2010.03.17. 10:19:24

az igen! nagyon ügyesek vagytok! nagyon klassz lett a könyv!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.03.17. 10:21:59

Helga Kedves! )Öröm ezt olvasni, nagyon szépen köszönjük!!!!!! Puszik

Mirwen! Köszönjük! Készíteni is szuper volt!

Leus_ 2010.03.17. 10:25:20

Piros, ezek egyszerűen gyönyörűek! Csodálatos, ahogy továbbviszitek a családi tradíciókat.

Nekem a torta a kedvencem! ;)

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.03.17. 10:47:28

húú, ezek nagyon-nagyon jók! :) (felébredt bennem a gyerek! :) )

dzsudit 2010.03.17. 11:27:37

Nagyon ügyesek vagytok, szép és ötletes. :)

Varazsmogyoro 2010.03.17. 11:32:36

Boldog szülinapot Mütty, bocsi a késésért. Nagyon szépek és ötletesek az ajándékok, gratula hozzá!!!!!

Ancsa10 2010.03.17. 14:00:28

Nagyon ügyesek vagytok és tényleg nagyon szép lett ez a könyvecske, nagyon jó ötlet! Imádok én is készítgetni mindenfélét, de azért ti sokkal ügyesebbek vagytok!
Nagyon jó kis szülinapja volt Mütyürnek ahogy olvastam, gratulálok hozzá!
Szép napot!!!

bolyti 2010.03.17. 14:13:38

Hűűű milyen ügyesek vagytok! Hát ez csodálatos! Bárcsak engem is megáldottak volna ilyen kreativitással:)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.03.17. 15:48:42

Erre nem tudok mit mondani, annyira durva.
(főleg a textilkönyv zseniális, bár a fotós ötletet lehet h lenyúlnám, ha hozzájárulsz)
Komolyan mondom extrajók az ötletek, szuperjól néz ki a könyv!!!!
Bobó csúnyán bebukta az ilyesmit, tőlem lesheti a kézzel készített/kreatív dolgokat.... :)

Katónéni 2010.03.17. 20:17:45

Ugye, tudod, hogy elragadó minden alkotásotok!
Kicsordul belőlük a Szeretet!
Puszi:Kató

lujzi 2010.03.17. 21:10:36

Utólag is boldog első szülinapot kívánok Mütyürnek! Hihetetlenül gyorsan nő!
Az ajándék szuperjó ötlet, biztos ez lesz a legkedvesebb emléke a gyerekkorából:)

Pankababa 2010.03.19. 09:44:52

Annyira jó érzés, hogy ilyen lelkesek vagytok. Szinte kézzel fogható az a hatalmas szeretet és boldogság, amiben éltek. Annyira ritka ez ma már...tök jó:)

Adibaba 2010.03.19. 10:07:47

Szia Piroska!
Azt hiszem, a lehető legjobb, legtartalmasabb ajándékot kapta Tőletek Mütyürke, amit csak egy gyerek kaphat. Nagyon ügyes és profi munka lett, és hogy a szívetek-lelketek is beleadtátok, ennél nagyobb kincs nem is létezhet.
Én is próbálkoztam már - rajzos - könyv készítésével, és kacérkodtam a textilkönyv gondolatával, főleg amikor horror összegekért vettem neki ilyet...
Tudsz abban segíteni, hogy mely oldalakat érdemes böngészni a neten, ha kézzel készített ajándékokat szeretnék picurnak?
Köszi előre is!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.03.19. 15:42:09

Ó de helyesek vagytok, köszönjük!!!!!:)

Adibaba! Mire gondolsz? Alapanyagokra? Mert azt meg tudom írni Neked. Az ötleteket meg mindig elmentem, mikor találok valamit, vagy felírom, lerajzolom, nincs konkrét lelőhelyem.
A kötött, horgolt dolgok meg Anyika fejéből pattannak ki:)
Most pl. nyuszin meg csirkén, meg tojásokon töröm a fejem, hogy milyet kéne, miből, mekkorát:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.03.20. 15:45:52

Adibaba! Még eszembejutott, hogy pl. a meska.hu oldalon is tudsz ötleteket szerezni, ott töményen vannak jó kis kézzelkészített dolgok.

Adibaba 2010.03.20. 21:36:04

@piroskaesfarkas: Hű, nagyon hálás lennék ha alapanyag lelőhelyeket kapnék Tőled! Egyébként igen, arra gondoltam hogy ha van (lenne) tutti jó oldal, amit gyakran olvasgatsz és bevált, akkor megírhatnád. Mostanában kezdtem csak el neten kutakodni és először nem igazán találtam kedvemre valót, aztán most meg már hirtelen annyit látok - biztos más szavakra, kifejezésekre kerestem rá - hogy elmerülök a kínálatban :-). Köszönet a meskáért is, tetszik!
A Kreativcafe.hu sem rossz, ha eddig netán még nem akadtál bele, ajánlom. Vannak ötletek az egyébként pocsékul megszerkesztett gyermeksziget.hu-n - hogy könnyebb legyen eligazodni, egyik alcímét csatolom, ennek az aljáról további alkotásokról találsz infot (www.gyermeksziget.hu/otletbazar_ujjbab_szinhaz.php).
Ezen kívül mostanában a kreativkozpont.hu/ oldalt nézegettem.
Bocs, lehet hogy ezeket már rég ismered, de ha mégsem, hátha találsz húsvéti ötleteket.

manner 2010.03.26. 17:34:31

Jé, hogyhogy nem jelent meg a hozzászólásom? Valósággal olvadoztam (és olvadozom most is), hogy milyen ötletes, milyen gyönyörű, milyen klassz!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.03.31. 13:53:18

Manner! Nem tudom, nem én tettem el:DDD De örülök, hogy tetszettek az ajándékok!!!!!:)
süti beállítások módosítása