Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elkókadva

2010.02.05. 11:03 | piroskaesfarkas | 5 komment

Nagyi ölében......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr151731223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2010.02.05. 13:21:19

Kis drága! Szerető és biztonságot nyújtó karok között.
Nagyon szép, meghitt fotók. :)

Ingrid 2010.02.05. 22:49:47

Váááá.... :) Most jön ki belőlem a "gonoszanya", aki az alvó gyereket szereti a legjobban :))))
Persze csakis azért, mert ilyenkor terül rám hatalmas nyugalom, ami az ilyen és ehhez hasonló látványból árad....
Sok sok ilyet még!

Ancsa10 2010.02.05. 23:25:14

Szia!
Először is szeretnék gratulálni a tündéri kislányodhoz!:)
Eddig zugolvastam(kb. egy hónapja), de most szeretnék bejelentkezni és ha lehet továbbolvasni téged:)
Én most kezdtem blogolni. Szeretném megkérdezni, hogy linkelhetlek-e a blogomon „az őket olvasom” –nál?

mágnyes 2010.02.06. 13:17:07

Reggel az ablakon kinézve örömmel konstatáltam, hogy végre itt a Piroska által óhajtott hófogság. Most meg izgatottan várom az új hó- nő, pasi, gyerek, kutya, .... sereget :)
Szép hétvégét.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.02.06. 17:19:34

Kryszti Kedves! Igen, ezek a karok......Anyika ölelésében én is szívesen időzöm, még most is. Néha a lábára hajtom a fejemet, és az olyan jó.......Puszik

Ingridem! Értem, mire gondolsz:-)))

Ancsa! Köszönöm szépen a bejelentkezést, és megtisztelő, hogy kilinkelsz!:-) Szeretettel várlak!:-)

Mágnyes! De kedves vagy!!!:-) Hát képzeld, ma elment a kedvünk a hóemberépítéstől, mert most vettük észre, hogy éjjel lelopták a garázsbejáratról a motort és a vasakat.......
De azért szép legyen a hétvégétek!!!:-) Mi sem kesergünk sokat, csak most még fáj....
süti beállítások módosítása