Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Arccal előre

2010.02.02. 15:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

Befőttbejegyzésként porosodott ez is a polcomon....Pedig már bő egy hónapja, hogy megvettük Mütyürnek a nagybabás ülését, s megszoktuk, hogy már nem a hordozóval tesszük be, és maceráljuk ki, és az apja is bármikor rámosolyoghat vezetés közeben a tükörből.

Rengeteget kérődztünk a témán, s bár kemény megszorításokat léptettünk életbe mióta nem bizniszvumenkedek, mégis fő a gyerek biztonsága és kényelme felkiáltással ezt választottuk. A fentieken túl szempont volt még, hogy isofixes is legyen, de azért övvel is be lehessen kapcsolni, ha nem a mi autónkban utazik, hanem pl. a nagypapáéban, ahol nincs isofix előkészítés. Eddig remekül szuperál, csak annyi a nyüszögésem, hogy dejólenne, ha jobban hátra tudnám dönteni, ha elalszik a gyerek benne (lehet ugyan, hogy egyik sem lesz luxuságy, mert mégiscsak egy ülésről van szó..).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr851633982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egykerekszilva 2010.02.02. 18:51:52

Ugye mennyivel kényelmesebb így, hogy már nem kell hordozóba cipelni? Végül is melyik márkánál kötöttetek ki?

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.02.02. 20:37:25

Jójó, értem, csak befőttbejegyzésre van idő...de többméteres hó van odakinn és sehol egy újabb hóemberes bejegyzés????

ßóbita 2010.02.02. 23:52:07

Piroskám, nézz be hozzám, találtam egy tuti ezmiez tárgyat, kíváncsi lennék a Te fantáziádra! :P

Melike80 2010.02.03. 08:29:14

Nagyon édesen mutat új ülésben is. Mi is dillemázunk, milyet vegyünk, mert hamarosan kell.
Van egy kis meglepi nektek nálam. Küldtem új meghívót is. És kérném szépen a címedet, hogy vissza tudjam küldeni a kölcsön Usankánt. Amit hálásan köszönünk ám!
Puszi

Ingrid 2010.02.03. 13:48:31

Tündéri kékszeműségÍ!!!!!!!.....
Látod, drága Piroskám! Ebből is látszik, hogy cseperednek... mi már a következő méretet nézegetjük... El sem hiszem!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.02.03. 15:57:24

Ja, és hihetetlen szájszerkezete van a lánynak!!!!!!!!!!!!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.02.03. 20:43:44

Egykerekszilva! A Römert. Meg is tudod kukkantani, belinkeltem a bejegyzésbe az "ezt" választottuk alá.
Hát nem is tudom....azt is úgy szerettem......minden pillanatot valahogy nehezen engedek el...pedig itt a következő szépséges, de mégis.....

Sereském! Hát nem tudom én futószalagon gyártani a hóembereket!!!??? :-) Egyébként a három még azóta is itt díszeleg Anyikáék kertjében (most itt alszunk, mert Farkas fontosmunkára ment), szóval most csináljak egy betolakodót?:-) Akkora itt a hó, hogy enhéz megmoccantani a golyókat, másrészt meg még nem is áll össze. Mer" azért persze bepróbálkoztam:-)
Szájszerkezet. Aszongyák, nekem van ilyen fodrozódószívalakú:D

Bóbita, megyek!!!!:D

Picimeli! Jaj, én már elvesztem, mert kaptam meghivót, de nem tudtam bemenni....Küldenél megint légyszi? Puszik

Ingridem! Hát ez az....Pont erről beszélek, a hogyrepülazidőről........

egykerekszilva 2010.02.04. 12:33:38

Jó döntés! Mi is anno a römmer és a concord között vaciláltunk. Aztán végül is a concord mellett döntöttünk. :-)
Hidd el átéled még a babahordozós időszakot Mütyürke testvér(ei)ével. :-)

Pankababa 2010.02.04. 14:27:05

És hogy tetszik a főszereplőnek? Élvezi a "felnőttes" utazást?
süti beállítások módosítása