Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fotelhódító pöttyöspopó

2010.01.14. 21:45 | piroskaesfarkas | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr101673236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2010.01.15. 08:52:57

Imádom ezeket! :) Legszívesebben soha semmi mást nem adtam volna rá, csak hogy gyönyörködhessek az ötletes darabokban (na és a formákban.,... :) )

Kryszti 2010.01.15. 10:31:29

Drága Piroskám,
Itt vagyok újra a hűséges olvasóid között.
Igazoltan voltam távol! Majdnem két hétig egy vírus tanyázott nálunk, alig tudtunk megszabadulni tőle.

Mütyür engem is meghódított ebben a pöttyöesben. Tündéri. Sok ilyen fotót kérek, ha lehet kívánni ilyet. :)

Vica alias KiVi · http://www.gumimacik.blogspot.com/ 2010.01.15. 14:10:58

Jaj, milyen kis paskolni-, puszilnivaló a pöttyös kis popsija:DDDD

dzsudit 2010.01.15. 17:42:14

Úgy bírom ezeket a szép, ötletes harisnyákat! Olyan aranyosak benne a kicsik.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.16. 12:00:02

Ingrid! Igen, nagyon jók vannak!:-)

Kryszti! Jaj szegények!!!! Most átjött hozzák a vírus.....Farkas már jobban, én alig kapok levegot, Mütyü még tartja magát....Még ennél is több fotó? Hát már így is tartok tőle, hogy egyszer majd kapok egy levelet a blogponthutol, hogy elég belolem....:-)

Vica! az,az:-)

Dzsudit! Nagyon helyesek. És igen, sajnos ebből is jóval kevesebb van, amit a fiúcskákra lehet adni....
süti beállítások módosítása