Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bendőz és a hólapát

2010.01.12. 22:31 | piroskaesfarkas | 6 komment

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr721668003

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Wordpress available 2018.12.01. 17:13:34

/ Üdv néked, idegen! :) / - Egy filmkóros naplója...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziltó 2010.01.13. 18:35:22

Elvan a gyerek, ha játszik.. :) Nagyon husi. Az én kutyámat nem zavarja a hólapát, őt a porszívó idegesíti..

Adibaba 2010.01.13. 22:13:55

..mással kapcsolatban: 2007/24. hét: Anyukámnak is Rick Astley volt a "kedvence", kovácskálmán abszolút igaz, sokszor én is belelépek a cipőjébe, nekünk van is szürke macskánk...és továbbra is nagyon jókat szórakozom az írásaidon, mert eredeti, szellemes, jó képleíró, azaz színes és érdekes :-))

ßóbita 2010.01.14. 00:07:35

Ó, hát ez rettentő mókás! (Jó azért azt is látni, nem csak az én ebem kócos, és szőre alól alig kilátós:) de hát kinek van szíve ilyen hidegbe nyíratni, nemde?) puszi

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.14. 21:43:52

Sziltó! A mi hős Bendőnk rémülten bebújik a fürdőszobába, ha jön a porszívó, annyira retteg tőle....:-)

Adibaba! Nagyon szépen kösznöm a visszajelzést, és a kedvességedet! Nagyon megtisztelő, hogy elolvasod az írásokat!!!!!! Hát igen, kovácskálmán........:-)
Írtam, de nem tudom, olvastad -e, hogy imádtam Sünimanó képeit!!!!!!

Bóbita Kedves! Vinnénk mi őket nyírni, mert olyanok már, mint az ősmamut, de lelépett a helyi kozmetikus, és talán január végén jön....

Adibaba 2010.01.15. 10:43:14

@piroskaesfarkas: Jajj drága Piroska, olvastam igen, csak már a válaszom maradt el...pedig olyan jól esett, hogy megnézted őket, és nagyon örülök, hogy tetszik a kis Bubukánk :-))
süti beállítások módosítása