Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Otthoni

2010.01.09. 09:11 | piroskaesfarkas | 7 komment

Blamázs. Évek óta minden télen kikészítem a hóemberépítőkészletemet, majd sír a szám, hogy már megint nem tudtam használni. Aztán nehogymár a gyereknek csak Anyikáéknál legyen hóembere felbuzdulással másnap itthon is megépítettem egyet (majd' sérvet kaptunk, mikor anyuval felemeltük a közepét, mert sehol egy férfi délelőtt), egy mégnagyobbat persze.

Mikor már állt a teste, berohantam a házba a készletért. Mindent feltúrtam, de sehol nem találtam. Talán lesz még idén hó és előkerül, de ha nem, majd jó lesz jövőre. Röhejes vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr171658397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.01.09. 09:45:43

Megfigyeltem h szombat reggel mindig írsz! ;)

Sziltó 2010.01.09. 09:48:12

A sál-sapkta kombó csúcs szuper. Nagyon divatos Müty! Most pedig megguglizom mi az a hóbi építő készlet... :) Kellemes 7végét!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.09. 15:21:39

Sereske! Én meg megfigyeltem, hogy annyit írok már, hogy az könyökönkijövős kategória, és nem is bírok hiányozni, pedig azt szeretek:-)))

Sziltó! Ezt a szerkót is használtan szereztem neki, még az overallt is (amin utálom a dinot, megprobaltam lemuteni, de nem ment, de legalább egyszínű az egész). Való igaz, hogy a kislányoknak sokkal több ruhát és kiegészitot lehet kapni...Pedig kár.

Varazsmogyoro 2010.01.09. 16:59:14

Ha naponta többször írnál sokat, az is kevés lenne!!! :-)

dzsudit 2010.01.09. 17:49:50

Igaza van Varázsmogyorónak, nem tudsz sokat írni. A hóember és persze Müty is gyönyörű!

jou 2010.01.09. 22:42:45

Csatlakozom, nyugodtan írhatsz még többet:)

És tényleg jók a rucik:)
Nekem a dínó fel sem tűnt, nálunk az a természetes, fiúknak valami állat (persze férfias állat, nem cica, vagy ilyesmi) vagy traktor mindig van a ruháján, mintha attól lenne nagyfiú a kisfiú...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.10. 16:24:05

Édesek vagytok!:-) De hiányzoni azért jó:-) Szófosó vagyok.....

Jou! Igen, osztom a véleményedet, nagyon furcsán gondolkodnak a ruhások. Egyszer már kifejtettem a macis problémámat is pl. Mert ne aztan imadom a macikat, gyűjtöttem is sokáig, de hogy mindenre rávarrják??!!! Ilyen kezeslábasba meg egyszínűt kapni, semmi figurával egyszerűen lehetetlen......
süti beállítások módosítása