Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Készletnélküli

2010.01.06. 22:05 | piroskaesfarkas | 12 komment

-Kislányom, ne csinálj akkora testet neki, mert nem bírod rátenni az aljára!

-Anyika! Csak nem gondolod, hogy a Migyerekünk első hóembere egyszálbelű csenevész lesz? Majd Joepapa segít felemelni a közepét meg a fejét.

-Na persze, aztán Apádnak megroppan a dereka, s napokig hallgathatom a jajgatását.....

Nem vittem magammal a hóemberépítőkészletemet, de nem is baj, mert azt úgyis Farkassal, közösen szeretnénk bevetni. A kertben talált kavicsokból raktam ki a száját, a szemét és a gombjait, és igazi répából lett az orra, a fejére pedig egy fonott kaspó került, mert akkora lett, hogy az egyetlen piros fazék röhejesen kicsinek hatott rajta. Míg egyedül építettem, Anyika hátára kötöztük Mütyürkét, majd Joepapa derékroppanás nélkül megúszta a hógömbök emelgetését, pedig tényleg marha nehéz volt. Olyan boldogsághormonokat szabadított fel bennem ez a régenvárt hóemberépítés, mintha több tábla csokit ettem volna! Nem mellesleg pedig a gyereknek is tetszett, főleg az orra, amit többször illesztettünk a helyére, miután leverte, és a meleg szobából is visított neki, mikor meglátta. Imádok hóembert építeni!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr971652810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lábasjószág 2010.01.07. 03:15:25

tüneményes ANYA vagy! :-)

meske 2010.01.07. 13:32:33

Kisfiam gyönyörű hóóriást építettél a te drága picilányodnak!!!! Gratulálok hozzá és látszik a fotókon, hogy Mütyür is odavolt érte!
puszi a fejetekre!

Pankababa 2010.01.07. 19:42:05

És én még azt hittem, milyen szuper hóembert építettem a gyerekkel. az enyém ehhez képest kis töpörtyű:-))
azta, nem semmi erő lakozik benned Piroskám.-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.07. 20:47:10

Ha láttatok volna, mennyire élveztem az építést!!!!!!! Megvadulok a hóban. Is. Na és ma csináltam egy ennélisnagyobbat itthon!:) Imádom, hogy jut időm erre, nem úgy, mint az elmúlt években!

jou 2010.01.08. 18:39:06

Imádom ezeket a sapikat, olyan édes bennük!!!
Fiúknak sajnos nincs ekkora választék...
>:(

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.09. 15:22:54

Jou! Igen, kár....De használtan azért lehet kifogni jópofa darabokat kisfiúknak is. Én pl. vettem Mütynek olyanokat, amelyeket fiúkra hirdettek....

jou 2010.01.09. 22:50:25

@piroskaesfarkas:
Kár, hogy ezt fordítva nem lehet megjátszani, és lányos dolgokat rájuk adni, pedig néha(gyakran) nagy a kísértés:)

Járok én is turiba, de én ott még ilyesmit soha nem tudtam venni. Minifiús, lányos, nagyfiúshülyemintás sapik vannak.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.10. 16:31:32

Jou! Még annyit, hogy én ezért megveszek: www.gap.com/browse/category.do?cid=53463
Biztosan ismered ezt a márkát. Kint nem számít "nagyszámnak", de én szeretem. Itthon sajnos csak használtan lehet hozzájutni, és úgy is elég drága.
A gyerek keresztapja, az ámerikai keresztapa, Marcika kint van, még Ő lehet egy forrásunk:-)
De annyira helyes pasis szerkóik vannak!!!!!!

jou 2010.01.11. 01:58:40

Istenem, miért nem vagyok britniszpírsz, mindent megvennék, ami azon az oldalon van!!!!
Alig várnám, hogy leegye magát a gyerek, csak átöltöztethessem végre egy újabb csodába:)))
És az a baj, hogy nem csak a ruhákban nagyon jó a választék, de a gyerekszoba kiegészítők is olyanok, hogy kész, nem tudsz választani. Itt Magyarországon meg a Brendon az úr.....vicccccc

Angol turiba járunk, ott is nagyon nagyon jók vannak, van, hogy én vágom le a címkét.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.12. 21:00:09

Jou! Ugye, isteni!!!!!!!! Annyit tudnék onnan vásárolni, imádom!
Nekem is kéne mennem, de főleg internetről vadászok.
süti beállítások módosítása