Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fonalhiány

2010.01.05. 14:06 | piroskaesfarkas | 11 komment

Anyika fonalhiánytól szenved. Előbányászott néhány régről megmaradt gombolyagot, és azokból alkot. Készültek már babák, most pedig néhány perc alatt összeböködött két hajpántot. 

Csodákra lenne képes, ha szereznék neki szép fonalakat, de még mindig nem tudom, merre induljak a kosarammal? Mert amit a neten találtam, nagyon drága. A boltokban meg leginkábbis randa rózsaszínek, rikító narancssárgák, szúrús fehérek és kékek jöttek szembe velem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr391648645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPanka 2010.01.05. 16:00:38

Ez a hajpánt egyszerűen tündéri!!! Anyukád fantasztikus ügyes! No, azért a hajpánt viselője sem kicsit cuki... :-)))
(Fonalügyben teljesen tudatlan vagyok, így ehhez sajnos nem tudok szólni.)

Melike80 2010.01.05. 18:08:54

Annyira ügyes az Anyikád. ha lenne fonal, s készítene eladásra is, én törzsvásárló lennék.. Nekem meg olyan nincs aki kötne.
Esetleg Meskán akik ilyenekkel dolgoznak, nem tudnak segíteni? Él kinn német országban egy textil desinger ismerősöm, majd rákérdezek tőle..
Mütyürke nagyon nagy lány már. S egyre szebb.

lujzi 2010.01.05. 18:41:01

Gyönyörű Mütyür!
Kdatta nagyon szép sálakat köt, esetleg megérdeklődhetnéd tőle a beszerzési helyeit, csodaszép fonalai vannak! ITT: raczkevikata.blogspot.com/search/label/k%C3%B6t%C3%A9s

Remélem sikerül, mert anyukád nagyon ügyes:)

Kismoly 2010.01.05. 22:29:15

Szia Piroska!

Tündéri ez a kis hajpánt, nagyon ügyes az Anyukád-ezt már akartam írni a sapiknál is...

Klassz fonalakat kapsz itt: www.mesebolt.com/index_elemei/kotes.html
Én itt vásárolok, nagyon szeretem.
Érdemes még aldiban kukucskálni, ha pl zoknifonal kell, tök jókat "túrtam" már ott.
Ezen kívül szeretek itt:www.1001fonal.hu/, de most jóó sokáig nem mehetek arra :DDD

Cupp Nektek!

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2010.01.06. 11:01:38

Én is szívesen vásárolnék Anyika sapkáiból...

Szabina_ 2010.01.06. 20:11:21

Kedves Piroska!
Lujzi huga vagyok, régóta követem én is az életeteket de csak most tudok valami okosat mondani. :)
Én a Müllerben láttam millió színű fonalat, esetleg ott is megnézhetnétek.
Mellesleg irtó édes ez a hajpánt Mütyürkén!
Puszi nektek: Szabina

Pankababa 2010.01.06. 22:00:51

Anyika nem akar új vállalkozásba kezdeni? :-) szerintem virágozna a biznisz, annyira ügyes és szép a munkája!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.06. 22:09:26

Köszönöm szépen az ötleteket, és a kedvességeteket Anyika felé!:-)
Megnézem a fonallelőhelyeket, amiket írtatok, köszönöm!
Anyikát fűzöm, és remélhetőleg elkezdi gyártani a munkáit ipari mennyiségben:-), bár nem bízik magában....

Szabina! Örülök, hogy integettél, és szívesen látunk itt nálunk!!!! Puszi Neked!
süti beállítások módosítása