Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Etetőszék bevetésen

2009.12.16. 23:38 | piroskaesfarkas | 4 komment

Nem azt az etetőszéket keni össze mostantól, amelyet megálmodtam Neki (ez vagy ez, vagy ezzel is beérem), mert ez se nem pihe-puha kipárnázott, se nem dönthető, és a magassága sem állítható....De talán később megszerzem azt is. Egyelőre két ilyet vettem használtan és nagyon olcsón, egy zöldet és egy pirosat, egy ikres mamától, mert kell egy hozzánk, és egy pedig Anyikáék étkezőasztalához (Ő a zöldet választotta), mivel a gyerek kétlaki. Ma felavattuk sütőtökkel.

A mindentől elolvadó Anyika (egyenlő Nagyi) alámondásával, és a nagyszülők fészkének részleteivel. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr631603495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hildy13 2009.12.17. 05:09:55

Nagyon aranyos Mutyurke! ...es milyen gyorsan no...igazi nagylany mar...:)
Megneztem az almaid etetoszeket....aranyaron adjak...
Nekunk a Fischer Price Rainforest etetoszekunk van, es nagyon szeretjuk...magassaga es a szek hata allithato, osszecsukhato, konnyen tisztithato, es jatekok is vannak rajta, amit en hulyesegnek lattam az elejen, de a gyerek imadta....

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.12.17. 08:02:53

Piros, ezt fogadok csakazért tetted fel, hogy lássuk, hogy rózsás szakállkája van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))
Az meg nem semmi, hogy bedugja egy hülye lyukba a gyerek az ujját és ez elegendő Anyika észvesztéséhez!!!!! Annyira helyesek lehetnek!!!! ;)

BPanka 2009.12.17. 09:25:29

Nekem nagyon tetszik ez az etetőszék!
Annak idején Borkának én is kinéztem szép és drága darabokat, aztán anyagi megfontolásból vettünk egy tökolcsót, és azóta már Janka is azt nyűvi, és teljesen szuper.
Mütyür tisztára úgy kurjongat, mint Janka, rokon lelkek lehetnek. :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.27. 11:24:26

Az etetőszékkel továbbra sem vagyok jóban. Nem kényelmes a gyereknek, pedig szeretünk sokáig az asztal körül ücsörögni. Nem jó a háttámla dőlésszöge, vagy mi........
süti beállítások módosítása