Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bárányfelhőn

2009.12.10. 11:50 | piroskaesfarkas | 8 komment

Legalább megtaláltam a lehalkítós funkciót a fényképezőmasinámon, amire eddig nem volt szükségem. Most viszont, hogy a gyereket már alvás közben sem kímélem a kattingatással, nagyon is jól jön.

Nem bírok ellenállni, s nem elégszem meg azzal, hogy igyekszem az emlékezetembe égetni ezeket az élménypillanatokat, meg kell örökítenem fénykép formájában is. Lengyűgöz akkor is, mikor éppen alszik. Békésen, mint egy angyal a pihe-puha tejszínhabos bárányfelhőn......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr821587926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egykerekszilva 2009.12.10. 15:08:26

Én is nagyon imádtam nézni amikor ilyen picik voltak, sőt még most is. Tényleg igazán angyaliak, tiszták és békések.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.12.10. 15:52:54

Piroska, olyan szép az álom világotok:) szinte látom a felhőt:)

Csajócák 2009.12.10. 19:36:06

Akkor megnyugodtam, hogy nem rémültél meg a hosszú kommentemtöl.Innentöl nem vagyok"zugos".A lányok blogját is néha bő lére erszetem, de olyan jó visszaolvasni...már most.

Kicsi Mütyürt meg nem lehetett NEM észrevenni!!Ahogy pillázott azokkal a nagy szemeivel,,,,ééééédes volt.Titeket már nem volt idöm "megfigyelni" /muhaha/gondolom nem is báno.
De az a szempár vonzott.na meg vigyorgott ezerrel ránk.Hát cukker nagyon.

Pusz, Évi

Kryszti 2009.12.11. 08:04:50

Piroskám olyan gyönyörűséges fotókat készítesz. :)
A felső kép különösen megható, Mütyürke és a kisbarátja... Még sok ilyen élménypillanat megörökítését kívánom!

kinga29 2009.12.11. 12:09:20

Itt a bölcsiben is, így alszik minden kis manó begyűjtik a kis alvós kendőiket, párnáikat, állatkáikat, "csücsösöket", és olyan jóóó őket nézni hosszú perceken keresztül:)Köszönöm az email címet, küldeményt elküldtem és én is izgulok:)

lábasjószág 2009.12.11. 15:09:47

nem kis öröm számunkra sem az Általad készített képek adta élmény!
:-)

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.12.12. 12:29:07

Nagyon jól sikerült a fotó. Álom szép a leánykátok alvás közben is.

Jó, hogy említetted, mert már én is gondoltam rá, hogy valahogy fel kellene kutatnom, hogy lehet "lehalkítani" a fényképezőgép kattogását.
Most sajnálom is kicsit, hogy míg kicsik voltak az enyéim, nem volt jó gépem. Most sikerült csak egyet vennem, mikor már a nagy lányom 12,5 éves. Hát, ez van.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.13. 22:08:16

Köszönöm Kislányok!:-)

Kinga! Sajnos nem tudom megnyitni:-(

Mária! Sebaj, jobb később, mint sohasenem!:-) Nekem sincs jó gépem, csak ez a kattingatós, pedig úgy szeretnék egy igazit!:-)
süti beállítások módosítása