Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megintmiez

2009.12.03. 14:00 | piroskaesfarkas | 8 komment

A lemaradók közé tartozom, pedig izgatnak ám engem is ezek a szöszmöszök. De aztán meg úgy vagyok vele, hogy így is túl sok időt vesz el tőlem az internet, a gép.....

Follow piroskaesfarkas on Twitter

Erről meg azt sem tudom, hogy mire is való, de hátha jó lesz nekem:-) Blogozni sem akartam, és ha nincs ugye Bcyke barátom (aki jól eltűnt, hol vagy, nem kaptam meg a leveledet!!????), akkor tán még most sem tenném. És milyen rossz is lenne az. Legalábbis nekem:-)

Ui: Ha van kedvetek, megosztanátok velem, hogy Ti mire használjátok ezt az izét?:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr51571417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lius 2009.12.03. 22:01:30

olyan, mint a blog, csak mikroblognak hivjak. leirhatod a napi benyomasaid, amelyek epp csak szembejonnek, hogy zold-e a kaki vagy mar barna, hogy csodaszepen mosolygott Lulu, vagy hogy vegre itthon Farkas es lophatsz magadnak par percet, tehat lazulsz egy kicsit a twittererrel. :)
szazvalahany karakterben. jo moka lesz!

Pankababa 2009.12.04. 11:02:39

Semmire, twitterre már végképp nincs kapacitásom...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.08. 10:06:21

Köszönöm! Egyelőre nem olyan vonzó ez a lehetőség, de ki tudja.....

Ingrid 2009.12.09. 21:19:01

Ismerem, nagyon hanyag vagyok ott, mert nem csípem :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.10. 11:01:32

Köszönöm!:-) Pankusz, ez nagyon jóóóó!:-)

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2009.12.20. 23:31:40

kell ez is neked sztem

mikroblog, mondjuk a blogod sms szerű verziója, amibe nem akkorákat lélegezel bele, mint itt ebbe, hanem kisebbeket, pörgősebbeket, velősebbeket, vagy pont ellenkezőleg, még értelmetlenebbeket

jó kiegészítője ennek a csillagrombolónak, ide is beágyazhatod oldalra, és akkor amit belelőssz az figyel itt is, mint egy kis üzenőfal elem

mondjuk tipegel valahol és annyira átszál ott az angyal, hogy olyan nagyon piroskásan belelehelnéd a virtuális cimbijeid rád mindig figyelő füleibe, akkor a mobilodról is le tudod kottázni mobilneten, egy sms-nyi energiapötyögéssel, és akkor már ugye mennyivel több kontakthoz jut el egyszerre

monnyuk ollan vagy illen webes konferenciákon, napokon is ebben repkednek már oda mindenhonnan (helyszínről, nagyvilágból) a rövidek és kivetítőkön ketyegnek: tudósítanak, összefoglalnak, kérdeznek, kommentelnek, vagy olyan fontosakat tesznek a nagy tudományokkal párhuzamosan a falakra, hogy nem érdemes kilógni, mert szar a kávé

szal olyan kommunikációs metódus, attitűd, szemlélet, eszköz, stb., mint ez a blog, hogy használja mindenki annyit és arra, amennyit és amit ő fantáziát lát benne

monnyuk most dobtam egy hátast, hogy ugye rajtad keresztül megismertem cserke blogját, ahová ő kipakolta szíve ügyét a lovastanyamenhelyet, amit én onnan megismerve valamikor mikor pont olyat ismertem meg a cégünknél, aki amúgy lovas, elküldtem neki mint érdekesség, azt most hallottam tőle csak úgy mellékes, mikor lovakról beszéltünk, hogy mekkora gáz az öregek a patások esetében, de jó, hogy vannak ilyenek, ja és amúgy gyűjtést szerveztek kollégáival, azt vittek belőle oda cuccokat, mint a kiszemelt két támogatandó közül az egyiknek...

szal mindenki rakja össze magában, hogy egyáltalán átlátható-e, hogy ezekből a netes vackokból mik jöhetnek ki:)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.12.27. 11:30:32

Bcyke! Na igen, Te átlátod ezeket, és rögtön be is tudod illeszteni a kirakódba:-) Nem értem, miért nem kaptam meg a leveleldet......Még mindig itt a meglepid. Írok. Puszi
süti beállítások módosítása