Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Milyenbokor

2009.11.17. 21:48 | piroskaesfarkas | 7 komment

Anyika kertjében található ez a mesés bokor, amit ajándékba kapott két évvel ezelőtt valakitől, de a kedveskedő sem tudta a nevét. Én is megkívántam egy ugyanilyet, ezért szeretném kideríteni, miként szólíthatják. Örülnék, ha akadnak valaki, aki megsúgná nekem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr181533000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cpt. Flint 2009.11.18. 14:57:45

A fenti cserje a Nandina domestica, magyarul a japán szentfa (égibambusz, mennyeibambusz) névre hallgat. Nagyon klassz téli dísze a kertnek / lakásnak.
Itt lehet többet olvasni róla: disznoveny.uni-corvinus.hu/index.php?id=p1101923

Ezeken a helyeken pedig rendelhető:
www.treemail.hu/orokzold_diszcserjek/index.php?lap=termek&kategoria=orokzold_diszcserjek&termek=nandina_domestica_richmond_dsterms_japnszentfa&page=6&rendez=nev
cserkert.hu/index.php?mode=webshop&term_id=447&rem=Nandina%20domestica%20/%20jap%C3%A1n%20szentfa
Ezek kis méretűek, ezért olcsók. De van nagyobb is, pl. itt: www.budaikertcentrum.hu/lista.asp?Offsethi=900&SID=3&Webkod=CSE

De szerintem a Bp. környéki jobb kertészetek bármelyikében lehet kapni.

Üdv

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.11.18. 19:29:09

Flint! Nagyon szépen köszönöööööööööööööm!!!!!! Jaj de jó!!!!:-)

manner 2009.11.19. 09:58:55

(Nekem aztán fogalmam sem volt).
De tényleg álomszép a bokor!

Ingrid 2009.11.22. 10:11:38

Én sem tudtam, napokkal ezelőtt már idekukkantottam, de semmi értelmes nem jutott eszembe róla :)
Viszont eszembe jutott: van nekünk is egy hasonló, vörös hajtásokkal indítónk: a korallberkenye: www.diszkertem.hu/index.php?oldal=termekadatlap&termek=1412#
Nincs számottevő termése, de így is színpompás és örökzöld.
Csak úgy említettem....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.11.22. 15:55:07

Manner, sebaj, most már tudjuk!:-)

Ingridem, köszönöm! Igen, igen, van is korallberkenyénk:-) De ha eszedbejut bármi más, szívesen veszem mindig!!!!

Ingrid 2009.11.22. 18:18:48

Olyan nehezen, ami neked nincs ;)
süti beállítások módosítása