Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Helyváltoztatás

2009.11.05. 11:04 | piroskaesfarkas | 8 komment

Felhúzott térdekkel, kinyomott karokkal hintázott előre-hátra, ezt már csinálja egy jóideje, meg forgolódik, ezáltal sodródott ide-oda, de ezidáig nem mászott. Egyszer csak megindult a kiszemelt tárgyak után. Persze a legjobb motiváció pl. a fényképezőgép, vagy a távirányító....Mi meg lelkesedünk, mintha a gyerek egy új bolygót fedezett volna fel:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr21501996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.11.05. 11:32:29

az első videón ez a te hangod vagy Anyikáé? nem tudom eldönteni

Liána 2009.11.05. 12:12:34

Kúszva is szupercsini Mütyürnek sok puszi!!

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.11.05. 13:22:31

ügyes baba gratula:) nemsokára szélsebesen fogod követni mindenhova ÉdesAnyukádat:) GO BABY GO!:)

Adibaba 2009.11.05. 14:44:52

Szia Piroska!
Régóta szerettem volna már írni Neked. Egy ismerősöm ismerősének az ismerősétől - na jó, a kolléganőimtől :-) - kaptam meg a blogod elérhetőségét, nemrég, amikor még vártam a kisbabánkat. Merthogy szerintük hasznos nagyon és számukra ez a "Biblia" :-). Én is vezetek blogot, csak máshol és titkosat, olvasni másét nem igazán szoktam. Aztán a Sünimanónk érkezése körül mégis belenézegettem a Tiedbe, de mindig csak a legfrissebbekbe. Tanultam is ám: pl. eszembe nem jutott volna magamtól nézni a redőket a combján, de onnantól...mindenesetre szimmetrikusak szerencsére.
A lényeg, hogy nemrégiben elkezdtem elölről olvasni (most tartok 2007/7. hétnél), és
olyan jókat nevetek, sírok, bólogatok, hogy csuda. Nagyon-nagyon sok hasonlóságot vélek felfedezni bennünk, és az is tök jó, hogy főleg olyan dolgokban, amiket más nem szokott érteni bennem. (Persze néhány tekintetben merőben különbözünk).
Most a videón hallható hang miatt kezdtem el írni, mert ha ez a Tied, akkor akár én is lehetnék...a hanghordozás, amit mondasz és ahogy. KÉSZ! :-)
Sok boldogságot kívánok a továbbiakra is:
Adibaba

Kryszti 2009.11.05. 16:32:24

El lehet olvadni ettől a kis szépségtől. :) És azok a rózsaszín nacis combok...

kinga29 2009.11.05. 16:34:41

Kedves Mütyürke kisasszony!
Hálával és köszönettel tartozom önnek amiért bemutatta és szemléltette számomra a hét hónapos babák mozgásfejlődését. Ugyanis a szombati gondozástan vizsgámon ez az egyik tétel. Ha sikerül kihúznom Önre fogok majd gondolni:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.11.05. 21:31:29

Mirwen! Az enyém:-)

Liána! Köszönjük, puszisok!:-)

Shelley! Igen, tartok tőle, így lesz:-)

Adibaba! Köszönöm szépen megtisztelő, kedves soraidat!!!! Puszilom a kolléganők fejét, bár nem tudom, Őket ismerem -e innen név szerint, vagy titkosak netán. Olyan jó is, amikor megtaláljuk a hasonszőröket:-)))
Puszilom a kis Sünimanótokat!!! És szeretettel látlak! Piroska

Kryszti Kedves! RÓzsaszín harisnyás húsos combok, nadrágvastagságban:-)))))))

Kinga Drága! Hajrá, remélem ezt húzod!!!!!:-) Majd kérünk beszámolót!!!!!

egykerekszilva 2009.11.06. 07:20:49

Tudtam, tudtam, hogy a Te hangod! :-)
Egyébként meg gratula Mütyürkének, hogy ilyen szépen ügyesedik! :-)
süti beállítások módosítása