Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tökbuli

2009.11.03. 23:39 | piroskaesfarkas | 7 komment

Üres salátástállal érkeztünk. Vagyis nem, mert öntetet is vittem, csak éppen salátát nem, merthogy elfelejtettük, hogy vasárnap minden zárva lesz. Szuper, hogy lelkesen vállaltam a zöldköret elkészítését, és hoppon maradt az egész társaság. De volt többféle tökleves (isteni, idén még megcsinálom itthon), meg tökössüti, miegymás. 

A nap fénypontja a kerti tűzgyújtás, amelynél melegedhettünk tökfaragás közben. Elvileg, a gyerekek örömére kerül minden évben megrendezésre a tökbulink (belépő gyerekenként legalább egy tök), vagyis ez a hivatalos verzió, merthogy a Migyerekünkön kívül (ha nem számoljuk bele Tompibarátnőm gömbölyödő pocakját) a többi kiskorú pár perc vacogás után úgy döntött, hogy inkább a jó meleg házban játszik szellemeset, és magukra hagyták az apákat farigcsálni. Viszont Ők nagyon is élvezték. Ezúttal tizenegy alkotás született. Farkas, emlékezve az egy hete történtekre, lekötött szemű, kalózos tököt alkotott. Na és ami nekem külön élmény volt, leshettem a csillagokat egy igazi, komoly messzelátószerkezettel, amilyenre mindig is vágytam!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr931497396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.11.04. 22:59:04

Tyű, de klasszak!! jó kis buli lehetett :)

bolyti 2009.11.05. 07:07:15

Hű ezek a tökök nagyon jól néznek ki:) Egyszer én is kipróbálom mit tudok:)

dzsudit 2009.11.05. 16:20:45

Tök jó!! Igazán jól érezhettétek magatokat.

Kryszti 2009.11.05. 16:30:14

Tökéletes este. Nagyon tetszenek a félkörbe rakott tökfejek, a kalózos különösen. :)

ßóbita 2009.11.05. 18:58:03

Irigyellek ezekért a bulikért :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.11.05. 21:25:03

:-) Nagyon jó kis bulik! Amíg sokat dolgoztam, ritkábban tudtunk eljutni ezekre a kedves, baráti bulikra, de most mindegyikre szakítunk időt. Most jön a marcinapiludazás, aztán a karácosnyisütisötőshagyományostélapós, közte a hivatalosbabanézősnálunk, végül a szilvesztericsaköregesenmalacos zárja az évet. Közte meg a szekszésnyúojorkoscsakcsajosnégyen.
:-)
süti beállítások módosítása