Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Paradicsomborogatás

2009.10.30. 18:36 | piroskaesfarkas | 7 komment

Drága jó Nagyanyám mindig azt mondta, csípésekre tégy egy darab paradicsomot, dunsztold be, és hagyd rajta egy egész napig. Erre emlékeztem, mikor tegnap vékony szeletkét vágtam a paradicsomból, aztán felszabdaltam Anyika egyik régi harisnyájának szárát, közé tettem egy papirzsebkendőt, és bebugyoláltam a gyerek hatalmas virsilre dagadt ujjait.

Megint megcsípte egy szúnyog (szerintünk az lehetett, meg is találtuk a méretes förmedvényt a falon), ezúttal a tenyerén, a kisujja és a gyűrűsujja közötti párnácskán, amitől feduzzadt, meg a két ujja is, egészen rémisztőre. 


A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr221487333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.10.30. 19:49:33

Óóóó... Kicsim... Hogy tűri... :( Jobbulást és gyógypuszik mennek!

cuki-es-panni · http://www.pottyospanni.freeblog.hu/ 2009.10.30. 21:36:18

Vajon mitől ilyen érzékeny rá?? Pannit egyik éjjel az arcán csípte meg egy rohatd dög vagy 4 helyen, de még csak fel sem dagadt! Lehet Panni parasztlány:) jobbulást!

lujzi 2009.10.31. 17:58:58

Jaj, remélem használt a dunsztkötés!

bolyti 2009.11.01. 20:03:29

Jajj szegénykém! Az is lehet, hogy pók volt és nem szúnyog! Nekem a pókcsípések dagadtak be mindig ilyen csúnyán!

Pankababa 2009.11.01. 22:33:34

Pankagyereket is megcsípte, az arcán. Én meg vittem az orvoshoz, hogy hiába oltattam be ellene, himlős lett a gyerek, szét is kaparta...fertőző betegek elkülönítőjében vártunk a dokira több mint egy órát, millió influenzás, köhögő, stb gyerek között..aztán a doki megnézte és mondta, hogy ez egy csípés....aztán megláttam este a bazi nagy szúnyogot a szobájában,,,szóval elhiszem, hogy nektek is jól bedagadt, iszonyat mutáns szúnyogok vannak mostanában...:-) (de a fejem még mindig ég, hogy himlőnek hittem a szúnyogcsipést...)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.11.03. 21:27:51

Kedveseim! Szerintem szúnyog. Öcsém is ilyen érzékeny volt rá picinek...de majd rákérdezek megint a dokinál.
Remélem, hogy nem póóóóóóóókl!!!!?????

Pankusék! Még mindig jobb így égetőzni, mint ha bárányos lenne a gyerek, vagy valami más vakargatós pöttyös!!!:-)

Még mindig találunk szúnyogokat, egyet-egyet, pedig már hol van az a nyár.....
süti beállítások módosítása