Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Medvésvattacukros

2009.10.17. 21:29 | piroskaesfarkas | 11 komment

Megfigyeltétek -e már, hogy az itthon kapható hálózsákokon és téli kezetlábateldugós egybeszerkókon milyen minta, dísz fordul elő leggyakrabban? A medve. Mondhatnám, minden második darabra rávarrnak, belenyomnak, rávasalnak, ráhímeznek egy mackót. Ha meg nem, akkor nagyonrózsaszín, fodros, vattacukros és egyáltalán nem tetszik. Igaz, a mostani, őszre már régen becserkészett overállunk is rózsaszín, de mégis egyszerű és kedves.

Hiába képzeltem el sima barna, bézs vagy szürke overállt Lulunak, amin nem zakatol vonat, nincs ráírva, hogy szvítlitölgörl, vagy hasonló, és medvék sem kergetőznek rajta, vagy éppen állnak a mellkasára biggyesztve, nagy csokor rózsát tartva a kezükben. Mert nem kapok. A lány ruhák között már nem is keresem, csak a fiú részlegen, meg turkálókban vadászok rá (egyébként a télikabátja is kisfiúknak készült, és a minap szereztem egy nadrágtartós kispasigatyót is Nünüre). Persze soha nagyobb problémát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr621456839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.10.17. 21:42:52

Drága kis Mütyűr Áom Hercegnő:)

Egyébként speciel azt h Medvék vannak mindenütt azt még nem figyeltem meg, de nem is nagyon kedvelem az állatos mintájú baba holmikat. Pedig van nekünk is belőle egy jópár darab, mindet úgy kaptuk, ezért hordjuk. Nálam inkább virág mánia van, de abból is akkor már az a vintage stílúsú. De Müytűrkétek overallja nagyon helyeske:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.17. 22:02:02

Selley Kedves! Na csak figyeld most medvékre fókuszálva a kínálatot!!! Pl. hálózsákokat!:-)
Jaj, a virágos darabok!!!! Tudom, mire gondolsz:-)

Ingrid 2009.10.18. 09:13:16

Helénának sikerült először bézst (igaz, mackóval, de különleges volt), majd rózsaszínt, de giccsminta (és egyáltalán minta) nélkülit szerezni :)
Valóban nehéz, nagyon szoktam én is szelektálni, mert iszonyat borzalmakat lehet kapni - már a mi ízlésünkhöz viszonyítva-
És amit még nem lehet kivédeni: a családtagok ajándékai :))))

Melike80 2009.10.18. 13:25:46

Nagyon édes Mütyürke.
Ezzel az overál dologgal, én is gondban vagyok.
Nem találok megfelelőt. Én sem rózsaszínet szeretnék.. s nem is egybe overált, hanem ami fehér, és külön gatyós, kertésznadrágos. de sehol semmi jó.. sír sír...
Ez a darab gyönyörű.
Remélem egyszer megtaláljuk, az igazi téli overált.
Puszi nektek.

lujzi 2009.10.18. 20:13:24

Ó, de gyönyörű! Egyre szebb ez a gyerek!

manner 2009.10.19. 10:52:36

Igen, ezt én is megfigyeltem, pedig kezdő vagyok, tényleg minden medvés!!!!

Varázsmogyoró 2009.10.19. 11:30:46

Mi vadászunk a majmos darabokra, de alig van :-( Mütyür mindenben szép!!!!

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.10.21. 00:00:44

hehe, mi a ló túlsó oldaláról integetünk akkor neked, mert konkrétan medve-jelmezt vettünk: picasaweb.google.hu/zsofi2009/8Honap02#5394440221169879186
:-D

Pankababa 2009.10.21. 14:33:21

A medvemotívum a kor előrehaladtával azért csökken....:-) Nekünk volt egy annyira cuki Snoppy-s, hogy minden medvét elnyomott:-) De persze mi is utaztunk medvében, bár akkor ez nekem fel sem tűnt, csak most, hogy visszagondoltam az overalljainkra. Most meg már "felnőttes" overallt veszünk, nincs már medvemintáscuccos kisbabám:-(

Varázsmogyi- A Next-nek van egy szuper majmos kollekciója!!:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.21. 16:03:05

Ingrid! Heléna öltözéke mindig tökéletes, nagyon tetszik!!!!!:-)

Picimeli! Mégnehezebb találni olyat, amilyet kersel, sajnos:-( Viszont az usankat lassan kinövi Müty, szívesen kölcsönküldjük, ha szeretnéd!

Vikimama! Köszönöm, itt vásároltam már, csak a hálózsákokat nem láttam, nagyon szépen!!!!:-)

Lujzi! Köszönöm, puszillak!

Manner! Na ugye, na ugye!!!:-)

Varázsmogyoró! Na, akkor majd riasztok, ha látok majmos darabokat. Minden jöhet, ami majmos?

Mirwen! Láttam!:-)

Pankáék! Egyébként én nagy maci rajongó vagyok, van vagy száz medvém, ölelgetnivalók. De hogy minden babaruhán ott kell lenniük, nem gondolom:-)
De biztosan van az a medvés, ami nekem is tetszik:-D
süti beállítások módosítása