Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szúnyog, te dög

2009.10.14. 10:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

Hozzánk jönnek utónyaralni, mert kint fáznak. A dög szúnyogok. Nyáron csak elvétve találkoztunk velük, ugyan akkor is vadásztunk rájuk éjjelente, meg rátettük a gyerek ágyára a hálót, de most az alattomosabb fajták támadnak, akik rutinosan elbújnak, hiába rohanunk a villanykapcoslóhoz azonnyomban, mikor a fülünkbe muzsikálnak.


Pedig szegény Mütyürkét csípik rendesen, és a piros foltok egyre nagyobbak lesznek, aztán másnapra hólyagok is keletkeznek a közepükön. Próbáljuk megint letakarni, meg lógattam fel szúnyogírtóval bekent pelenkát a kiságy oldalára (a gyerekre nem merném még kenni), de sokszor hasztalan. Hiába a csali, vagyis a vaskos sonkám, merthogy Farkas a zümmögésre rendre felszólít, hogy "Boszikám, rakjál ki egy kis húst!"- s azzal felcsapja a takarót, szabad prédaként dobva a lábaimat a szúnyogok elé.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr141447924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.10.14. 13:03:08

Tök fura, Bobó csípései nem így néztek ki, hanem vörös pötty, ami tökhamar elmúlt, de nem nőtt egyáltalán, mert ugye a vakarással terjed a méreg, ő meg azt még nem tudja.
Ez tuti szúnyog? Nem lehet pók pl.?

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.10.14. 13:03:48

Ja, és pont ma jutott eszembe az Árkot ugrott a szúnyog c. dal, vagy 50x elénekeltem ma Bobónak, erre itt egy szúnyogos bejegyzés.. :))

Bogaram 2009.10.14. 15:17:54

A hős anya!
Szegény picurka! Mindig a védteleneket támadják a dögök!
Lefekvés előtt mi is vadászatot tartunk. Az átlag fogás 5-6 db.

Varázsmogyoró 2009.10.15. 09:53:24

Nekünk a védőnő az elektromos riasztót ajánlotta, szigorúan hozzátéve, hogy nem a párologtatósat hanem a lapkás félét, mert azt szabad. Esetleg????

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.10.17. 11:40:58

Én is arra gondoltam, hogy ez lehet pókcsípés is.
Én is használok elektromos riasztót, mert egyszerűen muszáj. Az a rosszabb, amikor a zümmögés már kiváltja azt a reakciót, hogy a takarót a fejükre húzzák a gyerekek félelmükben. Ez végképp nem jó, hiszen elfogyhat alatta a levegő...

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.10.17. 11:44:59

Jut eszembe, hogy már hangyacsípést is kaptak a gyerekek, de már nem emlékszem, hogy nézett ki pontosan.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.17. 22:00:44

Nem tudom, hogy pontosan ki követte el a csípéseket, de én mégis szúnyogra gyanakszom! Remélem, lassan elhúznak innen, de jövőre felszerelkezünk mi is valami elektromossal!

Mária! Ne is mondd!!! Régi félelmem, hogy bemegy a számba a pók, míg alszom. Na most mióta itt van Müty, rá is kiterjesztettem ebbéli parámat, bővítve hangyákra, legyekre, egyéb soklábúra......

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.10.21. 13:28:58

Nem tudom, hogy van-e szúnyoghálótok, de már eleve az nagy szűrést végez, és még párosítjuk elektromos riasztóval. De, jut eszembe, hogy van olyan növény, amit ha az ablakba teszünk, messziről elkerülik a szúnyogok legalább.
Én is rosszul voltam, amikor a gyermekem takarója alatt 3 hangyát találtam és kikövetkeztethettem, hogy akkor nyilván azok is csípték meg és nem szúnyogok.
Biztosan sikerül megoldanod ezt a helyzetet.
Rémálom: Nekem egy óriási madárpók képében jelent meg, ami éppen rám ereszkedett fentről. Iszonyatos volt, mert nem álomként éltem meg, hanem mintha valóság lenne. Jaj...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.21. 16:03:46

Mária! Te sem vagy semmi a pókálmokkal!:-)
süti beállítások módosítása