Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hazafelé

2009.10.14. 08:05 | piroskaesfarkas | 15 komment

Sorszámot húztak a hódolói, a nagycsaládom tagjai, hogy ki vegye ölbe, ki nézegessen kifelé vele az ablakon, ki járja körbe a laskást és fedezzen fel vele minden apró kis dísztárgyat, képeket a falon, es ki férkőzzön oda mellé a játszószönyegre, ha éppen nyúlfarknyi időre lekerült a földre. Mi pedig meghatottan, büszkeséggel figyeltük, ahogy kézről kézre jár, lubickol a szeretetben, amelyben én is felnőttem ezek között a számomra csodálatos emberek között (szülők, nagynéni, nagybácsik, unokatestvérek) a rajongásban és az odaadó figyelemben, ami körülveszi.

A nagynénéméknél voltunk vasárnapi ebéden, mind a tizenvalahányan, ahol Luluval elfoglaltuk az üvegajtós hálószobát, ahol már Mérike bekészítette nekünk az ágyat, gondosan leterítve fehér takaróval, hogy ha éhes, vagy fáradt a gyerek, lebodorodhassunk egy kicsit. Ott bújtunk össze hármasban Farkassal, s közénk vettük Mütyürkét, aki csupán egy fél órányit szundított, többre nem ért rá. Én maradtam mellette, s hallottam az étkezőből beszűrődő beszélgetésfoszlányokat, amint a nagynénémék elkapják Farkast.

Könnyes szemmel mondták el neki, hogy milyen jóapa, mennyire nagy boldogság látni, ahogy a gyerekkel bánik, ahogy egymásra néznek, és ahogy mi hárman együtt vagyunk. Farkas zavarában csak annyit mondott, hogy azért ilyen, mert jófej a gyerek, majd hozzátette: "Sokan mondják, hogy mennyire fárasztó egy ilyen pici gyerekkel. Igaz, alig bírom kinyitni a szememet, mintha mázsás súly nehezedne rá, mikor hajnalban felsír, vagy meghallom a gügyögését mellettem a kiságyban. De ahogy ránézek, máris elillan mindez. Feltöltődök Vele. És mikor esténként hazafelé tartok, egész úton mosolygok magamban, s alig várom, hogy hazaérjek Hozzá."

Olyan érzelmi hullámokat élek meg, mint még soha, pedig mindig is pengettem a húrokat rendesen. Mintha a nyílt tengeren hadakoznék a viharral. Ma hét hónapos a Migyerekünk. Olyan, mintha mindig is Hozzánk tartozott volna, mintha régóta olvasgattuk volna közös történetünk lapjait, ahonnan megismertük Őt régen, csak most jött el közénk. Vagy valami ilyesmi. Kár, hogy nem vagyok költő.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr971447781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.10.14. 09:52:25

szép:) Boldog 7 hónapot Mütyűrnek:) Én megértettem mire gondolsz;)

Melike80 2009.10.14. 10:13:16

Gyönyörűek vagytok.
Megható lehetett nagyon a pillanat.. én a leírásod alapján is meghatódtam, s potyognak a könnyeim.
Gyönyörűek vagytok.
Boldog 7. hónapfordulót.
puszilunk

cuki-es-panni · http://www.pottyospanni.freeblog.hu/ 2009.10.14. 11:03:46

Szerintem elmész költőnek is.. Milyen nagy lett a kishölgy haja! Szépséges a hetediken is. puszi

BPanka 2009.10.14. 12:23:27

Boldog hófordulót Hetedhét Tündérmütyürnek!

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2009.10.14. 12:32:03

Boldogságos hetediket!De,amint látom,enélkül is boldog:)
Még nagyon sokáig így legyen!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.10.14. 13:10:28

Ha költő nem is, de író lehetnél...
Boldog hófordulót az ünnepeltnek!!!
A Mindenütt nő c. filmben van egy jelenet, amikor Reese Witherspoon egy monitoron figyeli a szerelmét bejönni az épületbe. Mindketten gyönyörűek, gazdagok, sikeresek, boldogok. Reese barátnője figyeli a jelenetet és:
-Mondd, hogy egy hatalmas ragya van a hátán!
Reese: Írországba visz karácsonyozni.
És mosolyognak mindaketten,
Na, rólatok mindig ez jut eszembe :))))))))))))))
remélem érthetően írtam le, mert eléggé kapkodok, odaég, Bobó ebédje. :) Brokkoli, répa, sajt.

Bogaram 2009.10.14. 15:21:06

Ahogy olvasom a pillanataidat, igenis néha úgy érzem, hogy költő vagy!
Olyan szépen tudod érzékeltetni a történéseket, érzelmeket, hangulatokat.
Nagyon szeretlek olvasni!

dzsudit 2009.10.14. 19:04:30

Boldog hófordulót Nektek! Olyan jó mikor ilyen sok történetet és képet hozol. Munka után feltölti a lelkem. Igen is költőien fogalmazol öröm Téged olvasni.

Sziltó 2009.10.14. 19:15:16

Könnyesen megható!

Katónéni 2009.10.14. 21:43:26

Honnan jönnek hozzánk a gyermekek?
Egy messzi galaxisról, csillagról talán?
Szívünk legmélyén a Reményből növekednek?
Örök és megfejthetetlen talány.

kinga29 2009.10.16. 08:08:49

Én komolyan és őszintén azt gondolom,hogy minden gyermeknek ilyen és hasonló családba kellene születnie. Olyan jó látni, hogy Mütyürkét nem veszik körül barbi babák, hercegnők, pokahontaszok, rózsaszín pónik. Tőletek igazi értéket kap az élethez...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.17. 21:58:29

Édesek vagytok Kislányok, köszönjük szépen!!!!!!
Olyan sok szépet kapunk Tőletek, öröm olvasni!!!! Ölelés Nektek!!!!!!!!

Ingrid 2009.10.18. 09:25:53

Amikor H ilyen pici volt, mindig attól rettegtem, hogy egyszer elmúlik ez az érzés, hogy nem lesz többé, hogy "kinövi" azt, amit sugároz és nem kapunk már semmit, amitől "elillannak" a fáradt percek... féltem, hiszen ha már nincs babaszag, nincs édes gügyögés, akkor mi lesz????
És tudod mi van? Kisgyerekes beszólások, édes ébredések, jófej odabújások, poénkodások a család kicsi kedvence és bohóca :)
Ez nagyon-nagyon sokáig tart és azt hiszem örökké :)
Csak azért írtam le, mert nálunk ugyanezek a rajongások voltak (és vannak) és a félelmeim mindig ott álltak az árnyékban.
Csodálatosak vagytok!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.21. 15:56:19

Ingrid Drága!
Mintha éreznéd, hogy milyen félelmek motoszkálnak bennem:-) Olyan jó, hogy ezt írtad, köszönöm!!!!!!
süti beállítások módosítása