Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sapkatartalék

2009.10.09. 21:17 | piroskaesfarkas | 8 komment

Rugdalózó után kutakodott Anyika a feneketlen zsákomban, ami az utóbbi hat hónapban a hátamhoz nőtt, és árnyékként tapad rám. A helyváltoztatásunk elengedhetetlen kelléke, amelybe reggelente, indulás előtt beledobálok néhány aznapi időjárásnak megfelelő darabot, ha váratlanul át kéne öltöztetni a gyereket. Az előző napi adagot pedig a nagy rohanásban gyakorta bennefelejtem, s a végén már olyan nehéz a batyum, hogy alig bírom megemelni. Kész szerencse, hogy puccmaca vagyok, és csak a csomagtartóig kell kirángatnom, vagy még odáig is van valaki, aki kiráncigálja nekem.


Tíz sapkát húzott elő belőle, és akkor még a pelenkázótáskámban lapuló tizenegyedikről nem is tettünk említést, meg arról a csíkosról sem, amiben átvittem a gyereket. És ezek csak a tartalék fejfedők. Rugdalozót nem talált benne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr601439532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melike80 2009.10.10. 06:57:25

Aranyosak vagytok!! Ezen nagyot nevettem.
Én is ilyen cuccolós vagyok.. s nálunk is van vagy 5 sapi egyszerre. Meg két pelus táska.. tele csomagtartó. :-)
Mütyürke annyira édes ezekbe a sapikba!! Napról Napra szebb. Puszilunk

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.10.10. 07:56:53

Kezd beszűkülni a blog a sapkákra... :)))))

regzsu 2009.10.10. 08:12:07

:D Haláli vagy ezzel a rengeteg sapkával. Én szegény gyermekeim kénytelenek beérni fejenként 3-3 darabbal. Pedig én is szeretem a szép sapikat, csak nem találom a megfelelő darabokat.

manner 2009.10.10. 13:28:56

Az igen, 10nél is több sapekja van?? nem mondod :DDDD
cukik:)

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.10.10. 16:55:19

gyönyörű képek, nagyon cukker:)

Ezek a kis bojtos sapik nekem is nagyon tetszenek akarok én is venni, de sehol sem találok, egyedül csak brendonban volt de a színe nem tetszett annyira, ti hol vettetek ilyeneket?:) Ha szabad megkérdeznem:$:)

Varázsmogyoró 2009.10.12. 19:14:10

Az a nagybojtos valami fantasztikus, no persze ehhez ilyen szép gyerek i kell!!!!!

Helga01 (törölt) 2009.10.13. 09:45:38

Drága Piroska család!
Ne haragudj, amiért nem jelentkeztem sokáig, de elmerültem a munkában... Olvastalak folyamatosan, Mütyürke egyre szebb és Ti vagytok a legjobb szülők Neki!
Ígérem, gyakrabban kopgtatok!
Kicsit ő is SAPIS lett, nem?!
Helga

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.10.14. 10:42:20

Helga Drága! Nagyon örülök Neked, köszönöm a hozzámszólást!!!:-) Kénytelen besapizódni:-)

Shelley! A sapkákat többnyire hasnzáltan veszem, meg úgy általában a ruháit is. E ketttö is levadászott darab.

Manner! Mi az hogy 10??? A nyári meg a téli sapkákkal összesen van vagy 30-40 darab!:-D
süti beállítások módosítása