Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ezer,

2009.08.26. 10:20 | piroskaesfarkas | 25 komment

Kis csákóval a fejemen kéne írnom ezt a bejegyzést, miközben vigyorogva csokitortát majszolnék serényen. Sebaj, egyik sincs, de ünnepelni és megemlékezni jó.

Ezer napja vágtam eme fába először a fejszémet. És mikor a blogutam elejére gondolok, mindig eszembe kell jusson Bécyke, az én különlegesen különleges blogcimborám, aki meglökött, és azóta is gurulok.

Szeretek írni, és a szívemnek oly kedves ez a füzet. Igaz, egyre jobban foglalkoztat a gondolat, miként többen is előttem, félszből bezárkózom majd. Ahogy tartottam élesíteni a bejegyzéseimet anno, most ugyanúgy rajta a visszafelégombon a kezem.  Vacilálok. 

Örülök az ezredik napnak, szép kerek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr711339161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leus_ 2009.08.26. 10:39:36

Gratula az EZREDIKhez!!! :)) Leus, zugolvasó :)

ßóbita 2009.08.26. 11:55:12

Gratulálok az 1000-hez!
Én majd kérek kulcsot! ;)

dzsudit 2009.08.26. 13:48:55

Gratulálok az ezredikhez! Bécykének pedig köszi a jó nagy lökést:).

egykerekszilva 2009.08.26. 15:08:26

Gratulálok az ezredikhez! Szeretem a bejegyzéseidet, ha mégis bezársz, akkor én is kérek szépen lehetőséget, hogy tovább olvashassam soraidat!

Cserke 2009.08.26. 22:16:30

Drága Pirosom, változatlan örömmel olvaslak ám, csak aaanyira utálom ezt a belépegetést, ha mondani akarok valamit.

Gratula az 1000-hez és nehogy becsukódjál, hová járok akkor tebabádat nézni?

Aki mellesleg tiszta anyja és tündér és nagyon puszillak is:)

Varázsmogyoró 2009.08.26. 22:18:46

Mi is örülünk neked/veled!!! Millió puszi!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2009.08.26. 22:23:39

Huj-huj-huj-huj, GRATULA!:)))

Na ha akkor löktelek, akkor most is előbújok a setétben bújkálásból, és megint lökök rajtad!

Tovább 1000-el!!!!

Ahogy akkor is feleslegesen paráztál, most is feleslegesen teszed, mert a lényeg, hogy az ember maga örömét lelje ebben a kis szöszögésében, ha másoknak is szerez kellemes perceket, az különleges ajándék, nagy varázs, akinek meg nem tetszik, az menjen szépen a picsába máshová a végtelen nagy interneten!

én szóltam

Ingrid 2009.08.26. 22:34:09

Drágaság! Nagyon nagyon köszönök MINDENT!
Jó hogy vagy! Szeretek itt lapozgatni az immár ezernél is több között....

Csillagbaba1 2009.08.26. 22:58:48

Gratulálok az ezredikhez :) Nem semmi szép szám!:)

regzsu 2009.08.27. 07:31:00

Drága Piroska! Én is egy csúnya zugolvasód vagyok. :) Most is csak azért regisztráltam, hogy már Hozzád is szólhassak! Annyi szép percet szereztél nekem, igaz, hogy lopva..., de kéééééééérlek ne csukódj be!!! Olyan jó Téged olvasni! :) Vagy ha mégis, tisztelj meg egy meghívóval. Tudom, sokat kérek. De adnék helyében én is egyet. :D
További sok ezer napot kívánok!

Adrika4 2009.08.27. 10:12:01

Első hozzászólás így, a nagy alkalomra.:) Gyönyörűek vagytok és gratulálok az ezredikhez!:) Sokszor jövök még!

kinga29 2009.08.27. 12:51:57

Azt hiszem ideje nekem is gratulálni Mütyürkéhez és az ezredikhez is! Én karácsony óta vagyok itt zugolvasó amikor is "karácsonyi textilek" címszó alatt a Google idevezetett. Mivel nálunk még nincs gyerkőc így kommentálni nem szoktam.
De nagyon is igaz az hogy sok kellemes és értékes percet szerzel az olvasóknak akik ide járnak hozzád, és én is nagyon sajnálnám ha nem jöhetnék többet. Továbbá nagyon tetszik az egész blog, mert nincs kicicomázva, a bejegyzések pedig pár sor olvasása után egyből magával ragadják az olvasót. Mütyürke gyönyörű kislány és nagyon szerencsés is hogy ilyen klassz családba született! Remélem maradhatok itt továbbra is csöndes zugolvasó: Kinga Debrecenből.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.08.28. 11:33:59

Kedveseim! Köszönöm szépen az együttünneplős szavakat!

Külön köszönöm a zugolvasóknak, hogy egy picit előbújtak! Mindig öröm nekem!

Szia Leus! Köszönöm, hogy megindítottad a sort az ezredik alkalmából!!!:-)

Bóbita, Csöppke, Dzsudit, Egykerekszilva, Varázsmogyoró, Csillagbaba, Mária! Nagyon köszönöm az örülést, puszi Nektek!!!!

Cserke Drága! Túúúúdom, én is utálom másoknál! Szenvedek tőle, meg elfelejtem a jelszavamat, meg ilyenek. Macerás no....
Köszönöm Cserkókám, puszillak sokszor!!!!!

Bcyke! Jól megmondtad megint hínye! Írtam Neked hosszú levelet, meg hogy mikor küldjem az amitakarokküldenineked? De sehol egy válasz. Nem kaptad meg netán? Puszi

Ingridem! Puszi nagyon sok, köszönöm!!!!

Regzsu! Köszönöm az integetést és a szép sorokat. Kulcs jöhet, megtisztelsz vele. Hogy én még mit teszek ezen füzetemmel, nem tudom. Csak gyáváskodom, félek, és néha rossz érzésem van bizonyos dolgokkal kapcsolatban, és a bántásokat sem tudom mire véljem....
Majd elválik....

Adrika! Köszönjük, várunk szeretettel!!!:-)

Kinga! Drága vagy, köszönöm szépen a szeretgető sorokat, nagyon kedves Tőled!!! Ahogy Neked tetszik, ha csöndesen olvasol, akkor is köszönöm ezt az integetést, és tudom, hogy valahol itt van Kinga is, Debrecenből!:-)

lujzi 2009.08.28. 12:04:45

Boldog blogszülinapot, és még sokszor ennyit, hiszen olyan sokan vagyunk, akiknek örömet okoznak ezek a boldogságos-mosolygós-csodálatos sorok! lujzi

manner 2009.08.28. 16:41:35

Hűűű, gratula az ezredikhez :))) Megértem az aggodalmadat, de azért remélem, nem zársz be!

jou 2009.08.28. 22:01:57

Szia Piroska!
Ezer meg ezer éve nem írtam Neked, pedig zugolvaslak még mindig, unhatatlanul.
Gratulálok a kis füzetedhez, ezerszeresen is örülök, hogy anno rátaláltam, és hogy ilyen kis királykisasszonyos tündérmese lett belőle!
Ha be is zárkózol, kérek szépen kulcsot , ha lehet.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2009.08.29. 01:05:27

Hát vagyok én olyan rongyember, hogy nem válaszolok Neked, ha van mire?:))

Nem érkezett meg, ha tudod, ismételd, kösz!

Na de tényleg, honan és miért ez a bezárkózási kényszer?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.08.29. 08:51:17

Lujzi, Manner, Jou, köszönöm!!!!:-)
Jou, de jó, hogy megint látlak!:-))

Bcyke! Na akkor a lenti gépről elküldöm újfent, mert bizony azonnal válaszoltam a soraidra, és a meglepidet is el akarom küldeni már!!!
A kényszerről majd írok. Puszi

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.08.31. 13:03:21

Bcyke! Nyomtad a rendesedre, de küldöm a kacatra is, ha akarod. Hm?

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2009.09.03. 11:07:33

Tedd azt, mert nem kaptam meg még mindig, sztem lehet, hogy a céges spam szűrő valamiért, de abban sem találtam, biztos a kacat!

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2009.09.03. 11:20:21

StopT Megkaptam, kihalásztam a Spam szűrőből (a jó édes anyját ennek a szarnak, pleknire akadályoz itt engem társadalmi kapcsolataim gördülékeny bonyolításában!!!), elolvastam, válaszolok.

Pöttye (törölt) 2009.09.08. 18:31:43

Boldog ezrediket... ;-) megérteném ha bezárnál.. de ha így is teszel, meghívót ne felejts el nekem se küldeni...Igaz, keveset járok erre mostanság (magamhoz is)...de mindig megcsodállak titeket... TÖMÖR BOLDOGSÁG...


Puszillak, vigyázz nagyon magadra, Mütyürkére :)

jeeszusom 5 hónap és 3 hét..mindjárt fél év... HOGY SZALAD AZ IDŐ!!!!
süti beállítások módosítása