Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Előszörgurgulázósan

2009.08.20. 21:31 | piroskaesfarkas | 12 komment

Mint a népmesékben, volt itt már többféle furmány és próbálkozás. Volt aki a csipcsipben hitt, míg más megeszemalábadat visítozással kísérletezett, de hallottunk hasdudálást is az elmúlt hónapokban. Tippeltünk is, kinél kacag majd Mütyürke először gurgulázósan, de csak nem akarta megmutatni, hogy olyat is tud. Inkább a befelészippantós és nyekergős nevetéseket variálta. Persze mindet imádjuk. Na de mikor gurgulázik????

 

Az egyik gázlapon a rizst kevergettem, a másikon a húst melegítettem át, a mély edényben pedig két kanállal találkoztattam a salátaleveleket az öntettel. Meske barátnőm a konyhába gurított kiságy fölé hajolva szórakoztatta a gyereket egy plüsslepkével, amit a három eb ugatással kísért, és közülük Bendő gyenge próbálkozásokat tett, hogy felfelé ugrálva megszerezze azt. Mindeközben megszólalt a mobilom is, és a vonal túlsó végén Farkas mamája tette fel ismét ugyanazon kérdéseket, a melyeket hétvégi látogatásakor is végigbólogattam.

Na és ekkor hallottam meg először. Zajban, felfordulásban is felfigyeltem rá, mert olyan, de olyan gyönyörűséges volt!!!! A rizs kissé leégett, Másikmamának gyorsan elmagyaráztam, hogy a gyerek először gurgulázik, de mivel egy ühüm után folytatta a kérdezősködést, kinyomtam azzal, hogy majd visszahívom. Elrobogtam a fényképezőért, ami persze ezennel nem volt a kezemügyében, és szóltam az én drága barátnőmnek -aki mit sem sejtett arról, hogy történelmi pillanat részese lett, és a legelső igazi kacajt sikerült kiváltania- hogy véletlenül se hagyja abba a zümzümözést.

Hát így törnént, hogy Meske kapta a legelsőt, s bár Anyika is hüldezett, mikor megmutattuk a felvételt (Joepapa meg csak nézett a szeme közé szúrósan), azt mondta, hogy Tőle egyáltalán nem sajnálja. És én sem. Sőt.

Háttérzaj van rendesen, de azért elkaptam a végét, ahogy Mütyürke először nevet gurgulázósan. Megnéztem vagy ezerszer.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr121326280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.08.21. 00:20:23

Gratulálok a csodálatos babátokhoz ismeretlenül is. Még nem olyan régóta olvaslak, de egyszerűen nem tudom abbahagyni. Most például engem is boldoggá tett a kislányod, itt vele együtt örültem én is. Na jó, gurgulázás helyett nevetéssel.
Én is annyira szerettem ezt az időszakukat a gyermekeimnek, amikor gőgicséltek, gurguláztak, kacagtak.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.08.21. 08:07:12

Éééééédes nagyon!!!! És nagyon szép a mosolya!! ;)
(én sírtam is az első ilyennél....)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.08.21. 08:35:10

Mária Kedves! Nagyon szépen köszönöm a kedves sorokat, és megtisztelsz, hogy olvasol!
Külöm örülök, ha a kis szösszeneteinkkel sikerül másoknak is élménypillanatot szereznem!
Köszönöm szépen!!!!

Sereske! Már nagyon vártam, mert Bobókacagást már régóta nézegetjük, még Anyikának is megmutattam, és helyeslt is, hogy a Nagyi kapta Nálatok az elsőt:-))
Ó, sírtam én rajta azóta, ahogy nézegetem:-D

dzsudit 2009.08.21. 09:51:11

Igazi Kistündér! Ettől a nevetéstől másnak is kedve támad nevetni. Milyen jó is ez a sok első pillanat és még mennyi lesz belőle:)

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2009.08.21. 10:37:38

Erről eszembe jutott Zitusom legelső kacagása.Nem is oly rég volt,de mégis...
Olyan csodálatos...

Ingrid 2009.08.21. 11:23:36

Ó... de kis belevaló kisasszony :))))
Ezt mi is megörökítettük, mert valamiért ezt nagyon MUSZÁJ!!!! :)
Örülök, hogy Nektek is sikerült, és hogy Meske volt a kiváltó... :)))) Duplán :)

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.08.21. 12:09:33

Köszönöm a kedves fogadtatást. Jó hétvégét kívánok!

Katónéni 2009.08.22. 09:43:51

Gyönyörűséges a lány! Szívmelengető és ügyes!
Én is amondó vagyok!
Ölel:Kató

Pankababa 2009.08.22. 21:12:37

Még csak most született és milyen nagy már:-)) Na, Panka ordít, hogy ötvenedszerre is megnézzük, hogyan gurgulázik Mütyür:-))

Kryszti 2009.08.24. 07:30:46

Imádnivalóan gurgulázik! :) Tetszik a háttérzaj, a kutyusok sem maradnak ki a jóból. A szitakötős body tündéri.

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.08.24. 10:10:53

a beszívós nevetést "kontrázás"nak hívják, és minden baba így kezdi :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.08.28. 11:47:45

Azóta sem tudjuk gurgulázásra bírni.....:-) Pedig minenki nagyon igyekszik a második helyért...
süti beállítások módosítása