Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Boldogságbanúszás

2009.07.20. 10:11 | piroskaesfarkas | 7 komment

Megérkezett az első halvány mosoly is a vízben, pontosabban az uszoda medencéjében. Eddig csak a "hát jó, csinálom, ha kell" kifejezés ült Mütyürke arcán, de most, mintha egy picit tetszene neki a dolog.

Egy hete merült először a víz alá. Csak semmi cicó, lehúztam és kész. Farkas pedig búvárszemüvegben várta a víz alatt. Többen pityeregtek, de Müty nem sírt. Talán azért ment neki is, meg nekem is könnyebben, mert születése óta, a fürdetéseknél locsoltuk az arcát, "merülés" vezényszóra. Fontos, hogy a baba fel tudjon készülni az arcát érő vízre, ezért éremes kiválasztani egy vezényszót, ami megelőzi a locsolást. Ezt később a medencében is használjuk a búvárkodás jelzésére.

Nos, a képeken ezt nem sikerült megörökítenem, és ugyan Anyikáék is eljöttek, hogy megnézzék az elsőszülött unokát úszás közben, de amiket Joepapa lövöldözött a partról,szinte mind életlen lett. A medencében vizes kézzel csináltunk pár felvételt, de a vigyorgásokról (melyek mindig az apjának szóltak, kivétel nélkül) lemaradtam. A lényeg, hogy csodás dolog ez az úszás, és ha még a gyerek nem is élvezi annyira, mi odavagyunk érte, és az ott  hármasban eltöltött egy-egy órákért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr701256067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lábasjószág 2009.07.20. 13:19:10

Szülőségből: 5*!

lélekölelésekkel "nyugtázom" a boldogságotokat.

Katónéni 2009.07.20. 13:35:28

Ügyes!Aranyos! Szépen fejlett!
Mindezek csupa leg-leg-leg!!!!
Ölel:Kató

manner 2009.07.20. 16:37:58

Még jó, hogy írtad, hogy a mosolyokat nem sikerült elkapni, mert majdnem beírtam, hogy inkább egy kicsit kétségbeesettnek tűnik Mütyürke... de biztos hamar belejön!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.07.20. 20:25:56

Ééééééééés ott a Piros fél arca, már lazulunk??? Már nem csak az urad mutogatod??? Én támogatnám! ;)

Ingrid 2009.07.21. 15:37:32

Nagyon szépen haladtok Tündérpiroskám! :)
Ez a merülés csak kívülállók számára ijesztő, szerintem a legtermészetesebb, ami egy babával előfordulhat!
A helyzet még új neki, naná, hogy nem vibrál örömében, de ezekért a heti egy-egy órákért örökre hálás lesz nektek, mert a víz természetes közeggé válik számára!

Félarc: legközelebb dobd be a másikfelet, majd jól összepuzzlezzuk ;)

Puszik!

Liána 2009.07.22. 12:12:51

Azt gondolom, ha szembe jönnél velem, talán felismernélek, főleg ha Farkassal és Mütyürrel együtt történne a találkozás. Szép szemű, fogú, vörös, göndörös hajú nő, gödröcskékkel az arcán, hatalmas, sportos Farkassal az oldalán és Mütyür valami szuper kalapban. Azért drukkolok, hogy esetleg karácsonyi ajándékként pár órára felrakod magatokat, de mondjuk így szerintem is sokkal izgibb!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.23. 10:03:53

Drágáim! Nem ismertek még???!! Hát nekem nagy arcom van (mondhatnám, nagypofájú vagyok)!!?? Hogy lenne már ez a FÉLarcom!!??:-) Max egy negyed a nagy fejemből!:-)
De tény, hogy lazul a fegyelem...:-)

Liána! Nagyon jó, veszélyes vagy:-)))
süti beállítások módosítása