Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sapkák megmég

2009.07.11. 10:12 | piroskaesfarkas | 7 komment

Vikimama kedves ajánlására rámerészkedtem erre az oldalra, és úúúúúúúúú!!! Gyönyörű dolgokat láttam! Megmutatom Anyikának, bár szerintem ezek elég nehéz darabok, de hátha nekiveselkedik. Köszönöm szépen a figyelmemfelhívást!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr91239980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.07.11. 14:00:40

Nekem sokkal bejövősebbek anyukádéi.

vikimama 2009.07.11. 15:44:06

Gondoltam, hogy tetszeni fog! Sajnos én csak fájdítom a szívemet ezekkel, mert Amerikából a póstaköltség....
Más: az én Domonkosom, aki nálunk már sorban a harmadik, pont egy napon született a Ti picilányotokkal!!!! Így most rendszerint azt figyelem, hogy melyikünk hízlalja gömbölyűbbre az Ő babáját...
seresv! Azt hiszem, te már tudod,hogy ki vagyok! Nekem is sokkal bejövősebb lenne, ha anyu tudna ilyen szépeket produkálni! Ehelyett marad a sóvárgás!!!

Kryszti 2009.07.11. 20:18:51

Piroskám,
Micsoda szépségek!!! Szerintem Anyika el tudja készíteni ezeket, hiszen eddig is csodákat horgolt. :)

Elkészült az új oldalunk, várunk szeretettel: krisztinasardi.com/

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.13. 17:29:27

Anyika boldog lenne, ha olvasná!:-)

De én odaáig vagyok ezekért. Is:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.07.13. 20:24:10

Vikimama, honnan tudom???? :O Nem is tudom :(((

Csillagbaba1 2009.07.15. 21:52:09

Úúúú ezért a linkért hálás köszönet! Én tudok horgolni, szeretek is :) és itt egy halom csoda, köszönöm, köszönöm!!! :)

Amúgy Anyikád sapkáiból érződik a szívből jövő rajongás és ezáltal utánozhatatlanok lesznek és kizárólag Mütyürkének valók :) Puszi!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.18. 11:32:06

Csillagbaba! Na, akkor hajrá, böködj!!!!!!!!!:-)
süti beállítások módosítása