Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Továbbsömörösödés

2009.06.05. 11:11 | piroskaesfarkas | 4 komment

Megúsztam két tenyérni pirosfoltosodással a hátamon, és nem is fájt olyan nagyon rettenetesen, mint ahogy azt előrejelezték nekem. Már majdnem lejárt a három hét karantén, és Mütyürkén sem mutatkozott semmiféle bégetés, és már meg is beszéltem Pötivel, hogy kijön hozzánk a héten, hétvégén meg sütögetünk az előrehozott születésnapja alkalmából, erre tessék.

Anyikát elborították a vörös pöttyök, de nagyon durván! Szobaton fájlalta a hátát, azt hitte, felfázott. Vasárnap már alig bírt menni, annyira hasogatott mindenütt. Kedden reggel felhúzta a pólóját, és megláttam azt a néhány hólyagot, amelyből pár óra múlva, mire visszaértek az orvostól, szinte összefüggő vörös szigeteket álltak össze. Alig bír menni szegény, rázza a hideg. Amitől meg mégjobban ki van borulva, hogy bár sokat vagyunk Náluk, mégsem szeretgetheti meg Mütyürkét elővigyázatosságból.

Engem meg nagyon bánt, hogy én szabadítottam rá a sömöröket, beebgedtem a bárányokat a lakásba.......A doktornő egy liter ecsetelőt írt fel a családunknak kétszer félliteres kiszerelésben, biztos ami biztos....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr231165169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga01 (törölt) 2009.06.07. 20:36:30

Anyikának minél kevesebb fájdalmat és lázat kívánok! Hamar gyógyuljon meg!

Kryszti 2009.06.08. 06:59:52

Bizony ez a betegség a kellemetlen bőrtünet mellett igen komoly fájdalommal járhat, még a hólyagok elmúltával is fennmaradhat a fájdalom egy ideig. Mielőbbi gyógyulást kívánok Anyikádnak!!!!!

dzsudit 2009.06.08. 09:59:02

Mielőbbi gyógyulást Anyikának és remélhetőleg már nem lesz senkinek szerencséje elhasználni mind az 1 liter ecsetelőt!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.11. 09:45:26

Köszönjük! Sajnos nagyon kijöttek a gumók Anyikánál, és mindene fáj továbbra is....
süti beállítások módosítása