Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hidegorr

2009.06.04. 10:22 | piroskaesfarkas | 7 komment

Vékonypántos-, majd fölé rövidujjú alulgombolós kerül, aztán a rugdalózó, és végül a hálózsák, így tesszük le aludni. Sőt, utána még be is takarjuk, de még így is fagyott orral ébred hajnalban. Hideg van.

Azért van ennek előnye is. Például az, hogy még ráadhatom azokat a kardigánokat és rugdalózókat, sapkákat, amelyekbe még éppen belefér.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr481162931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.06.04. 12:29:08

Ez ám a választék, kérem :)
Micsoda gardróbja lehet a kisasszonynak ) Szerintem ezért jött ez a didergős id, hogy ezeket is megvillanthassa ;) Különben ősszel már ki tudja mennyire fér majd bele ezekbe a szépségekbe :)

bolyti 2009.06.04. 14:09:31

Látom a kisasszony is hatalmas sapi gyűjteménnyel rendelkezik, mint a mamája:) Nagyon édes:)

Sziltó 2009.06.04. 18:27:53

A nyuszis a legviccesebb! :)

Vicus56 2009.06.04. 19:54:04

Bűbájos, mint mindig, köszönjük a divatbemutatót, hű, nemsokára jön a cipős korszak, az igazi női mánia:) én a falatnyi cipőknél órákat tudok nézelődni, legszivesebben jól bevásárolnék belőlük, csak hát kit rakjak bele?:)
Egyébként az időjárás meg abszolút nem normális, napok óta etetem a cserépkályhákat, néha már karácsonyoselvarázsolós hangulatban vagyunk, ahogy esténként nézzük a parazsat, pattog a tűz, kéne egy kis fahéj, meg sült alma illat...

Kryszti 2009.06.05. 07:36:54

Milyen szép és változatos kollekciót mutat be Mütyürke!!!! Élmény benne gyönyörködni. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.05. 10:58:09

A nyuszikás macskás. Onnan tudom, hogy rá van írva:-) Ha nem lenne egyértelmű, minthogy nem is az:-)
Ezeket mind örököltük a szomszédból.
Én még alig vettem sapkákat, de majd most nyáron!!!!! Belendülök!

Arra a lilára nagyon fájt a fogam, aminben Hajni fotózta Müttyöt (itt oldalt az albumának nyitóképén látható). Persze most már kinőtte volna. De olyan szép levendulás volt.

Tényleg igaz, hogy nem lehet ennyi ruhát ráadni, de nem bántam meg, hogy megvettem ezeket a darabokat, még ha csak egyszer is adtam rá. És szinte mindegyiket turkáltam, vagy ajándékba kaptuk, vagy kölcsön.
süti beállítások módosítása