Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Masszírozás

2009.05.26. 13:22 | piroskaesfarkas | 13 komment

Elkezdtem volna előbb is, ha találok a környékünkön foglalkozást (rá is leltem egyre, de nem jött össze kellő számú -összesen 3...-anyukatárs mellém), meg ha mertem volna csak könyvből elsajátítani a mozdulatokat, de nyúl voltam hozzá.

Eljutottam viszont egy kedves védőlányhoz, aki végzett oktató, és szívesen elvállalt minket úgy, hogy kijön hozzánk néhány alkalommal, és mindent megmutat nekünk. Ő egy műanyag babán szemléltet, Anyikának egy rongybaba a társa, én pedig Mütyürrel végzem a gyakorlatokat, aki olyannyira élvezte az első masszázst, hogy végig vigyorogta, amitől az elején a nagymama röhögőgörcsöt kapott, és ki kellett mennie egy kicsit........

Most főleg a lábakra és a kis hasára koncentráltunk, ezt gyakoroljuk majd' minden nap, mindkettőnk örömére. Az ebeket lezárom a nappaliba, felvonulunk a babaszobába, leterítjük a törölközőt, kikészítjük a mandulaolajat, és egyelőre még a súgólapomat is, mert nem rögzültek a fogások. Ha szép idő van, kitárjuk az ablakot, én megkérdezem tőle, hogy megmasszírozhatom -e, és ha úgy látom, hogy szeretné, akkor egy bő húsz percig aprólékosan végigveszem a mozdulatokat. Közben szinte végig egymás szemébe nézünk, s néha nagyokat nevetünk. Igazán jó dolog is ez.

Elővettem a könyvet is, amit még Kryszti ajánlott, Meskétől pedig megkaptuk ajándékba (akinek majd milyen jó lesz, mert hamarosan mindent megmutathatok a babáján, mit hogy kell, és házhoz is megyek:-), és abból is kiollózok néhány fogást, és az ott mutatott zárógyakorlatokkal fejezem be a masszázst.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr31144675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágnyes 2009.05.26. 18:57:51

Erre a tündéri "elégedettgyerek" pofira még így virtuálisan is boldogság ránézni :)

Katónéni 2009.05.26. 19:09:30

Micsoda boldog és vidám baba!!!!

Vicus56 2009.05.26. 21:43:29

"Hej, de meg vagyok elégedve magammal, csúcs családot választottam"- pont így nevet:)
Piroska az énkertemben az szirmokat bontott a levendulás! Annyira korai neeeem?
Sosem feleselt a jázmin, az akác, a bodza, meg a levendula egymással eddig illatozásban...mindenesetre mesefinom, leginkább a hajnali derengésben, meg este..
Tavirózsásfotódról jutott eszembe a levendula, arról meg az, lassan mehettek már levendúúúúlni:)))

Sziltó 2009.05.26. 22:00:37

Igazán őszinte ez a mosoly :) Látszik, hogy ez a pici lányka nem éhezik :) Olyan szép formás!!!

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.05.27. 07:45:15

Masszírozás előtt vagy után készült ez a tündéri mosoly? Ellenállhatatlan!

BPanka 2009.05.27. 18:01:56

Úgy látom, tetszik neki. Persze nem biztos, de én ezt szűrtem le ebből a diszkrét, tétova félmosolyból. ;-)))

Niki- picurAnyu 2009.05.28. 12:44:46

:)) Tündéri, biztos nagyon élvezhette. :)

Bogaram 2009.05.28. 13:12:23

Annyira látszik rajta a boldogság!!!
Lucával mi is jártunk babamasszázsra és nagyon élveztük mind a ketten. Valahol még megvannak az én puskáim is a mozdulatsorokkal.

Kryszti 2009.06.03. 16:27:50

Egy kicsit elutazom, és mennyi minden történik Veletek.
Remélem az "övsömörködős hólyagocskák" már gyógyulóban vannak, és Mütyürke sem lett "bárányos". :)

A masszírozás csodálatosan behangolja nemcsak a babát, hanem az édesanyát is. Abból a bizonyos, szívemnek oly kedves könyvből tanultakat a mai napig alkalmazom. A fiúk szinte mindennap kis időre elnyúlnak az ölemben, mintegy jelezve, hogy jöhet a masszírozás, és akkor jól "átgyömöszölöm" őket. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.05. 11:01:48

Vicus! Igen, most én is úgy látom, hogy hamarabb nyílt a levendula. Kedvem is szottyant ültetni új bokrokat. Kitaláltam, hogy a házunk előtti lefüvezett részt, amit Farkas úgy is utál nyírni, betelepítem sok-sok levendula palántával. Ott is lehet majd jövőre dúlni.

A kép még masszírozás előtt készült:-)

Kryszti! Hol voltatok? Angoloknál? HIányoznak a fiúk.....

Tuti 2010.04.13. 18:30:36

Helló! Online is tudsz majd segíteni benne? :) Két dolog van, amit szeretnék majd kipróbálni Laluval, az egyik a baba masszázs a másik meg a babauszi! :) Igaz, hogy még messze van, és nagyon nem akaródzik kibújni a jó meleg kis helyéről, de előbb-utóbb csak eljutunk már ide is. Pedig én olyan türelmes ember lennék alapból. :) Puszi

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.16. 16:30:09

Tuti! Hát, online nem hiszem, hogy vállalnám, annál alaposabban kéne megmutatni a fogásokat. Nem tudom merre laksz, de a kedveslány, aki hozzánk járt, lehet, hogy vállal egyéni oktatást is még!
Puszi
süti beállítások módosítása