Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Beszélgetnek

2009.05.09. 15:54 | piroskaesfarkas | 9 komment

Kivirult. Mondtam is neki, hogy nagyonjólnézki. Szerinte a boldogság teszi, ami körüllengi. Meg azt is mondta, hogy már évekkel ezelőtt szerette az unokáját, amikor még csak gondolat volt. Sőt, azt is megjegyezte, hogy ha lehet, akkor még nálam is jobban imádja eztagyereket. Még jó, hogy utána hozzátette, hogy tisztáratégedlátlakbenne:-)

Néhány napja a Migyerekünk összekapcsolta a folyamatokat a kis kobakjában, és úgy tapasztaljuk, hogy most már élesebben láthat, mert élénken érdeklődik a forgó játékok iránt, hosszú percekig leköti ezek szemmelkövetése, és teljes odaadással fókuszál az arcokra is, akikhez időnként a nyelvnyújtogatáson kívül még intéz néhány "gééééé" meg "göööö" hangot, amitől a célszemély teljesen kifekszik, hogy beszélhozzáezagyerek. Anyika ilyenkor rácsavarodik a kiságy szélére, és párás szemmel olyan hangon beszélget a gyerekkel, amilyet még sosem hallottam tőle, és leginkábbis egy örömittas rajzfilmfigura szinkronjára emlékeztet.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr251111627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágnyes 2009.05.09. 17:39:19

Én még ilyen szép gyereket életemben nem láttam (az enyémek inkább "érdekese, aranyosak, manósak voltak picinek)!
Minden nyúzott munkanap után mosolyt csal a képemre, ha megnézem, elolvasom mi történet veletek.
Ez a megismerlek rádmosolygok "hö" és "grrr" időszak fantasztikus lesz.
(magnyes a papagájos fórumról)

manner 2009.05.09. 21:35:37

Jééé, gödröcskéi vannak? :)) Az első kép egy kicsit olyan, mintha :) de édes!!!

Kryszti 2009.05.10. 07:23:59

Milyen bájosak, ahogy egymásra mosolyognak. :)

Katónéni 2009.05.10. 13:09:34

Mint ragyogó gyémánt, két csillogó szeme.
Értelem, bölcsesség tükröződik benne.
Rózsapiros száját bizony már formázza...
Boldogságát babanyelven magyarázza.

Csak ismétlem magam, Mütyürke gyönyörű!
Ölellek :Kató

edi-berny 2009.05.10. 16:31:20

Istenem de bubajos :) :) :) Tunderi :) Nagyon szep kisbaba!!! :)

bolyti 2009.05.11. 09:17:18

Minde fotótól elalélok, ami felkerül! Olyayn csodaszép baba!:)

Helga01 (törölt) 2009.05.11. 12:58:14

Szerintem ez a Tündér-boldogság mindannyiótokat körülleng, valószínű mind ilyen kivirultak lehettek!

Vicus56 2009.05.11. 18:42:47

Álomszép Baba Mütyürke, Anyika unokáranevetösszemráncait meg irigylem P
Ha tudnád Piroska, mennyit bóklászok az albumotokban:))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.11. 18:50:49

Mágnyes! Nagyon kedves vagy, köszönjük!!!:-) Ha nem is a legszebb, mi elolvadunk Tőle, pedig nem gondoltam volna, hogy ennyire elfogulódunk:-))))

Manner! Igen, gödröcskés, ahogy én is az vagyok, ha vigyorgok:-)

Kryszti Drága! Igen, és milyen öröm nekem együtt látni Őket!

Katóka!!! Már hiányoltalak:-)

edi-berny! Köszönjük:-)))

bolyti! egy nagy puszi!:-)

Helga! Kivéve engem, aki külsőleg kicsit le van amortizálódva (még kicsit lógó has, lenőtt haj....)

Vicus! Akkor már érdemes volt megcsinálni az albumot!!!!!:-)
süti beállítások módosítása