Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Édesillatú

2009.05.05. 16:13 | piroskaesfarkas | 15 komment

A lépcsőn felérve, már a folyosón megérezni azt az édes babaillatot, amelynek rabjai lettünk, ami a szobájából árad kifelé, átjárja a házat, és befelé csalogat a bababirodalmába.

Még mindig ott bújunk össze esténként mind a hárman, s egyelőre nem is tervezem másként. Hiába gondoltam én úgy anno, hogy a gyerek majd egyedül alszik, mi pedig hallgatózzuk a különféle őrszerkezetekkel, még abba sem mentem bele, hogy a kihúzott kanapétól visszatoljuk a fal mellé a kiságyat, ami jelenleg öt centire van az ágyunk szélétől, hogy halljuk és lássuk is Mütyürke minden rezdülését. Nem megy.

Végül nem lett sem túlrózsaszín, sem pedig lila a szoba. Az egyik kedvenc boltocskámban találtam a romantikus, rózsás díszpárnahuzatokat, amelyek az alapszíneket adták, a bézst és a halványrózsaszínt, s az anyaggal mentünk el a festékboltba kiválasztani a négy színt, amelyből csupán kettő került fel a falra, mert a második a felkenésnél annyira megtetszett, hogy pasi továbbfestette a másik felületre is.

Aztán jöttünk Anyikával, s ugyan apróbb mintákat, kevesebb pingálást terveztem, úgy meglódult a varázsceruzám, hogy nem bírtunk leállni, fenemód élveztük, és ez lett belőle: hatalmas lepkék, méretes madarak, gigantikus gólya.

A szoptatósszéknek nevezett hintázófotel pompás darab, amelyben igaz, hogy nem szoptattam még sosem, mert valahogy nem áll mellre a gyerek, magas a karfa vagy én nem vagyok még rutinos, de remekül tudunk elalváselőttiringatózni, meg a büfiztetőslengedezésekre is kiváló, sőt, Farkas olykor fent pókerezik mellettünk a laptoppal a fotelben.

A felújított öreg szekrény kapott két társat, mindkét oldalára egy-egy svédösszeszerelős polc került, amelyeken még csak néhány könyv és mesefilm, meg jópár játékállat foglal helyet, és ideiglenesen átvittük a hálószobánkból a tévét is.

A pelenkázó imádnivaló! Örülök, hogy megcsináltattuk, s bár komoly összeget kellett leperkálnom érte, pont olyanra sikerül, ahogy elképzeltem, passzol a teret betöltő kopott szekrényhez, amiért hálás is vagyok a mesternek.

Ide vackolódunk be esténként, ebbe az édesillatú babaszobába, ahol elelvás előtt még mindig elmerengek azon, hogy vajon tényleg ott szuszog -e a Migyerekünk, és nem csak álmodtam ezt az egészet.....

Képek mostantól itt.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr361104457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankababa 2009.05.05. 17:48:57

Annyira kifinomult...csodaszép:-) Szívesen lennék kisbaba egy ilyen gyerekszobában:-))


,

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.05.05. 18:13:29

valóban klassz!! (picasaweb meg királyság!)

Vicus56 2009.05.05. 18:51:58

Tüneményes babaszoba, gólya különösen tetszik:-)
Szinte látom, ahogy esténként bekucorodtok Mütyürkéhez, és egyszerre vagytok szülők, és picit csemeték is, mert ilyen szobában elvarázsolódik az ember:)

lujzi 2009.05.05. 19:41:16

Jajj de szép! Lakberendezést is vállalhatnál nyugodtan. De jó Mütyürnek, hogy ilyen anyukája van:)

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.05.05. 20:15:12

Vaóóóó!!! Piroska csudiszééép a babaszoba! Imádom ezt a stílust! Nagyon jó ízlésed van! És klassz a fotóalbum! Csak csendben súgom, mert nem tudom szándékos-e (gondolom nem így akartad) de Anyikáék transzparensén olvasható Mütyürke neve a picasaweben, ha nem így akartad gyorsan satírozz!!!

Sziltó 2009.05.05. 20:54:11

Ízléses, paradicsomi, romantikus, Piroskás. Mesés ez a szoba! Nagyon jó ízlésed van, egyből beleszerettem a szobácskába :)

Babamano 2009.05.06. 08:09:59

Csodás birodalmat készítettetek Mütyürkének! Nagyon hangulatos... így képekről is imádom!

Nóri_ 2009.05.06. 10:43:50

Csodálatos babának csodálatos szoba jár!!
Nagyon sikkes lett, köszönöm, hogy megmutattad nekünk!
És tudom, hogy most minden gondolatodat lefoglalja Mütyürke (nanáhogy!), de úgy örülök ennek az igazán Piroskás postnak!

Magocska 2009.05.06. 12:29:42

Drága Piroska,kb 2 hete kukkantok be Hozzátok,nem az az irogatos vagyok de szerettem volna legalább egyszer integetni Neked.Szivemből,szivemhez irsz .A bontotttéglás,parasztbútoros,őrült virágoskutyás,babás napjaid nagyon hasonlítanak az enyémhez.Tegnap szerettem volna írni Neked( tudom néha áramtalanitani a lakást) a nem mindennapi megismerkedésetek napján és kívánni még nagyon sok lélekmelengetős elkövetkezendőt mindhármatoknak!!!Mi ma vagyunk 7 évesek,pontosan ma 1 éve tudtam meg, hogy anya vagyok :)A babaszobátok meseszép ahogy a Mütyürkétek és a szívetek is!!!!!!!!!!!

edi-berny 2009.05.06. 14:49:21

Hat csodallatosan gyonyoru ez a szobacska...es mien lehet a tobbi :) azok is biztos ilyen izlesesek :) nagy-obb koraban biztos fog orulni a kis csoppseg , h ilyen kreativak a szulei, es h ilyen csodaszep a szoba :) puszikaaa

egykerekszilva 2009.05.06. 19:54:29

Nekem is nagyon tetszik! Szeretnék a Mütyürkétek lenni! :-)

ßóbita 2009.05.06. 22:32:01

Szerelmes lettem! :)

manner 2009.05.07. 10:08:55

Mesecsalád, meseszép baba, meseszobával :))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.07. 19:40:45

Magocska! Ez az integetés!!!!!!!!!!!!! Nagyon jólesett nekem, köszönöm szépen!!!! És ez a figyelmesség, az évfordulógratuláció! Köszönöm, köszönöm! És Nektek is nagyon sok boldogságot, sokszorhetet, és jó egészséget!!! Remélem, még integetsz majd, biztosan sok hasznos dolgot tanulhatunk Tőletek!:-)

Köszönjük, köszönjük Kislányok!!!!!!!!!!!!! Kicsit túlrajzolt lett, de mi is nagyon szeretjük:-) Örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket!!!!

süti beállítások módosítása