Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Anyika sapkái

2009.04.21. 14:42 | piroskaesfarkas | 13 komment

Hústűvel is kötött már kissapkát Mütyürkének, mert nem volt megfelelő kötőtűje, rajta pedig nem fog ki ilyesmi. Mikor a fehér takarót és a hozzá illő fejfedőt böködte, még a hasamban várakozott a Migyerekünk, s csak tippelni tudtuk a fejméretét.

Azóta feltúrta az otthoni készletét, előhalászott néhány fonalmaradékot, s pár óra alatt újabb sapkákkal áll elő.

Régen annyi fonallelőhelyet ismertünk, de mikor a takaróhoz kerestünk alapanyagot, alig találtunk olyan boltot, ahol szép fonalakat lehet kapni, ami nem bolyhos, és nem tiszta műszálas. Vagy csak nem ismerjük a titkos helyeket?

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr151078083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lujzi 2009.04.21. 17:25:34

Jaj de ügyes anyukád van, bár én tudnék így kötni! Mütyür még mindig csudiszép:)

Katónéni 2009.04.21. 18:48:24

Kifejező tekintete van Mütyürnek!
Katának most mutattam,nagyon tetszik Neki is!

Vicus56 2009.04.21. 20:32:58

Csudaszép Mütyürke olyan, mintha merengne az első képen, a sapó meg szenzációs az Anyika-masnival:-)

Kryszti 2009.04.22. 07:02:56

Gyönyörű ez az Anyika-sapkaköltemény, Mütyürke tündéri benne. :) Katókához csatlakozom, szép, bölcs tekintete van Mütyörkének.

Bogaram 2009.04.22. 08:19:19

Anyukád fantasztikus!! A második fotón Mütyürke mennyire koncentrál! Minden fejfedő jól áll neki!

manner 2009.04.22. 09:12:44

Gyönyörűek a sapik, meg persze bennük Mütyürke! Anyukád szuper! :) lehet kérni tőle horgolásmintát (hogy hívják a szabásmintát, amiből horgolnak?)?

Babamano 2009.04.22. 10:47:57

Szia! Ó ha én tudnék így kötni, nálunk sajnos a családban nincs kötő ember, de én most elhatároztam, hogy megtanulom, mert a kisembernek kell hogy legyen házilag gyártott pulcsija :)
A fonal témában biztos tud segíteni Helen: xszem.blogspot.com, igaz engem nem ismer de őt szoktam olvasni ebben a témában.

A kislánynak csodás szemei vannak :)

Pankababa 2009.04.22. 21:48:32

Annyira édes ez a drága bébi:-) Anyika ügyességén én már meg sem lepődök, szupernagyi!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.23. 16:42:18

Manner! Nincs sajnos horgolásmintája, nem is nagyon tud úgy kötni meg horgolni. Leül és bököd, és kész. Szóval szívesen adna, ha lenne....
Kérdezzem meg, milyen mintával horgolta? Az segít?

Köszi Babamanó, megkérdezem!:-) És köszönjük!

Pankáék, pusszantás egy nagy!!!!

Meske barátnőmnek jó lesz ám, mert Anyika az Őgyerekének is horgol majd, még takarót is köt.

manner 2009.04.23. 22:24:43

Piroska drága :) köszönöm, de annyira sajnos nem vagyok profi... de talán majd ráizzítom anyukámat.
Meskének emiatt (is) nagy mákja van!! :)))

Csillagbaba1 2009.04.26. 10:34:19

Mütyür gyönyörű a horgolt sapkákban! Anyika nagyon ügyes, én is szeretek horgolni, Meskének ( enyém KicsiLány) is horgoltam, de ŐKisasszonysága nem szereti.... :)

Melike80 2009.05.14. 13:55:01

Nagyon ügyes az anyikád.
Eladásra is horgolhatna. Sokan megvennék az tuti!
(köztük én is Dalmának) :-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.16. 08:47:31

Kötni kötöttem régen, horgolni én sem tudok.....
Szerintem Meskéd is hamar megszereti majd, ne add fel!!!!
Picimeli! Én is mondtam neki, hogy horgoljon, és csinálok egy oldalt neki, a munkáinak. Még bíztatni kell!:-)
süti beállítások módosítása