Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Benéz

2009.04.18. 19:48 | piroskaesfarkas | 15 komment

Újabb aggódnivalót találtam a gyereken, ugyanis időnként összeszaladnak a szemei, vagyis kancsalít. Persze erre jött Anyika, hogy menjek már a sunyiba, mert persze hogy de, hiszen ilyenkor ez még természetes, nem tud rendesen fókuszálni. Hát jó, remélem is.

A sok ringatástól, csucsujgatástól, meg attól, hogy nem az isteni franciaágyunkon hajtjuk nyugovóra a fejünket, hanem a babaszobában, a régi kihúzható kanapén, hogy öt centiről tudjuk sasolni Mütyürke fejét, mindketten nyöszörgős hátfájással küzdünk, mármint Farkas és én. Ma beugrott Pöti öcsém, aki a derekamon ülve úgy megmasszírozta a sajgó hátamat, hogy most nem tudom eldönteni, mitől fáj jobban.

Na meg még feljegyzem azt is, hogy Migyerekünk ma reggel 3,8 kilót nyomott, és tegnap este volt az első alkalom, hogy 170 grammot szippantott ki a tejeskannáimból, amitől olyan elégedett képet vágott, és annyira telelett, hogy alig mertük megmozdítani, nehogy kilötykölődjön belőle. Összeadogattam a tegnapi fogyasztását, és a feljegyzésem szerint kb. 680 gramm volt az összfogyasztása. Húha! Honnan jön belőlem ennyi tej?

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr151073136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katónéni 2009.04.18. 20:09:18

Drága Piroska!
Óriási pirospont Neked a jó sok tejcsiért!
Klassz, hogy 170-et is szopik!!!!!
Az összmennyiség is szuper!
Tudod, kgx150 ml! Vagyis túlteljesítve!
A szemek miatt no para! Tanul a baba "látni"!!!!!
Ölellek:Kató

dzsudit 2009.04.18. 20:40:05

Szia Piroska!
Szegény Anyika minden nap valami újabb dolog miatt kell téged nyugtatni... úgy tökéletes ez gyerek ahogy van!!

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.04.19. 09:21:24

170 gramm?? tejóééég :-DD
Zsófi még egyszer evett eddig csak 100-at. oké, az tápszer, meg sűrűn eszik.

ßóbita 2009.04.19. 14:44:22

Elvesztem a tengerkék szemekben...

Bogaram 2009.04.19. 14:53:21

Éééédes a második képen (is )!!!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.04.19. 15:08:05

Nekünk a mai reggeli 190 volt, tízórai 160...azt hittem leesek a székről, a 150-160 is meg szokta viselni, nem tudom mire élni ezt a 190-es rekordot... :S és mindezt 15 perc alatt nyomja be...
Büntiből félórát töltött a vállamon, hogy valamennyit visszaadjon nekünk belőle... :))
Ő 3900-zal született öt hete, már ruhában 5 kg...
Védőnéni, gyerekorvos felváltva dorgálnak minket, de nem tudok mit tenni...

Vicus56 2009.04.19. 17:58:32

Anyikának van igaza, és nekem is az jutott eszembe, mint Bóbitának: TENGERSZEMŰ!!
Ó de boldogok lehettek!
Derékfájást nem lehetni kiküszöbölni azzal, hogy pár hónapos koráig a tiszobátokban lenne az ágyikója?
Vagy legalábbis néha, mikor igazi ágyra vágytok..
Sok tejcire büszke lehetsz, Nekem akkor is beindult a szökőkút, ha csak megnyekkentek a fiaim:-)

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.04.20. 07:17:50

Az én fiamnak is "befordultak" olykor-olykor a szemei kb. 2 hónapos koráig. Szerintem nem gond, a szemmozgás koordináció még nem tökéletes. A fiam szemének azóta sincs baja, nem szemüveges stb. és már 22 éves. Nyugodj meg. Ez a baba csodaszép!
A hátad a szopiztatástól is fájhat, ha nem jó a technika (ahogy ülsz, ahogy tartod a babát stb.). Érdemes lenne rá/magatokra is odafigyelni... bár megértem ha minden pillanatban látni akarjátok a pici lányt. :o)

Kryszti 2009.04.20. 08:11:22

Ó, de szép kék szemecskék! Egy ideig tényleg a tér különböző irányába képesek mozogni. :)

Niki- picurAnyu 2009.04.20. 10:14:07

Gyönyörű. :) Szemek miatt pedig tényleg ne aggódj. ;)
A fogyasztása pedig szuper. :)

BPanka 2009.04.20. 13:12:53

Piroska, talán tudod, hogy az én kislányom nagyon kancsal, szemüveges, és ragasztani kell a szemét, és sajnos úgy tűnik, hogy a kishúgánál is ugyanez a helyzet. Szemész tehát ugyan nem vagyok, de gondolhatod, hogy elmélyedtem a témában az elmúlt hónapokban, és ez alapján bizton állíthatom, hogy nincs okod aggódni, Mütyürke szemei normál mértékben csúsznak csak be. És ezt most nagyon komolyan mondom, tényleg ne aggódj, nincs rá okod, én abszolút úgy látom. Nem az a baj, ha kicsit összefelé néz egy baba, az normális, akkor kell aggódni, ha mindig csak az egyik szem néz befelé, vagy nagyon nem párhuzamosan járnak a szemek, vagy mondjuk az egyik szem sosem megy ki a külső szemzugba.
Azt viszont ettől függetlenül mindenhol terjesztem, hogy féléves kor körül, vagy legkésőbb 1 évesen, minden gyereket érdemes elvinni egy szemészeti vizsgálatra, nem fáj, sőt mókás, játékos, és a szülőnek is jó, ha megnyugodhat, hogy minden rendben a baba szemével, de sajnos a legtöbb gyerekorvos nem ad beutalót automatikusan, nálunk is én szóltam, hogy úgy látom valami nem oké a gyerek szemével, és így derült ki, 8 hónapos korában, hogy 8 dioptriás szemüvegre van szüksége - ha nem szólok, ki tudja mikor derült volna ki.
Bocsánat, hosszú lettem, mert érint a téma, de tényleg csak azt akartam mondani, hogy én teljesen úgy látom, hogy minden oké Mütyürke szemeivel, amúgy meg tetőtől talpig gyönyörű. :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.20. 20:57:33

BPanka! Köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat! Most átmentem Hozzátok, és megnézem a gyönyörűséges kislányokat, tüneményesek!!!!
Remélem, hogy ez a ragasztózás eredményes lesz, és javul Borka kis szeme! Nekem a barátnőmnek is ilyen szemüvege volt, ha jól tudom, és nagyobb korára teljesen rendbejött neki.

Vicus! Az ebek miatt nem akartuk a mi szobánkba vinni Müttyöt. Ugyanis most a helyünkön alszanak, és ha onnan is kitiltanánk Őket, hát nem tudom, miként viselnék. Egy szobában az ebekkel meg a gyerekkel mégsem akartunk. Bonyolultak vagyunk ám:-)

Seresv! Veletek nem lehet versenyezni!!!!!:-)

Pankababa 2009.04.21. 13:02:23

Csak megerősíteni tudom a többieket, ilyen kis korban még természetes a pici kancsalítás. Én mindig azt mondtam ilyekor, épp fókuszál a gyerek:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.23. 16:45:24

Hát jó, Ti már tapasztaltak vagytok, én meg kezdő:-)
süti beállítások módosítása