Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Alvás

2009.04.14. 08:00 | piroskaesfarkas | 8 komment

Nem jött be a kifárasztás, vagyis inkább úgy mondanám, hogy Ő győzött. Hiába keltettük fel az elején napközben 2-3 óránként, hogy eszegessen, meg hogy jót aludjon éjjel, általánossában elmondható, hogy nem ettől nyúlnak időnként hosszúra az esti álomórák.

Mert azért előfordult már egyszer, hogy éjjel egyhuzamban durmolt öt órát, majd evett, s gyors elszenderülést követően (az megy a legnehezebben, az elalvás) ráhúzott még négy órát. De ez a ritkább, s inkább az a jellemző, hogy az éj sötétjében ringatunk, dúdolunk, hátatsimogatunk, etetünk cumiból, vagy rácsatlakoztatom szamantafokszos mellkasomra, majd mikor már úgy tűnik, mélyen szundít, és betesszük az ágyba, újfent rázendít.

Farkas sétál vele a folyosón, rigatja, babusgatjuk, énekelek neki, s mindezt tesszük legalább fél órán át, miután úgy néz ki, hogy mély álomba merült, és csak után telepítjük át a kiságyba, balgán azt gondolván, hogy édesdeden alszik, de ahogy leér az ágyba, kipattan a szeme (mi már csak egy résen tudunk kinézni, Ő meg szőlőszem nagyságúra nyílt szemekkel pislog).

Egyre kevesebbet durmol napközben is, s ha fentvan, és nem éppen újabb adag tokanövelő tejadagéért reklamál (tegnap, egy hónaposan 3,6 kiló volt a súlya este), akkor szívesen nézeget, hallgatja Anyika dalait, kapálózik a kis virgácsaival, és emelgeti a fejét.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr41060846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogaram 2009.04.14. 15:20:57

Bólogatva olvastam soraid. Igen, igen, ismerős a dolog. Luca kiságya szinte dísznek volt, mert ugyanezt játszotta el velem is. Ahogy megérezte, hogy már nem kézben van, felébredt és kezdődött a ringatás. Azért jelentem, most már több, mint 10 kiló és már nem igényel ringatást :-) Szerencsére!

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.14. 16:10:01

Mikor az én csajsziaim voltak ilyen picik eljátszották velem azt is hogy a ciciről se lehetett őket leoperálni és Anyukám mondta ez nem állapot, így egész nap csak szoptatok, mert ha leraktam üvöltöttek, cumit a gyereknek és miután hozott nekik semmi gond nem volt édesdeden aludtak az ágyukban. Hiába nem akartam cumit adni, mégiscsak ez volt a megoldás. Esetleg próbáld ki te is Piroska, hátha műkszik ez nálatok is.

Liána 2009.04.15. 09:13:26

Szia!
Mikor az enyémek kicsik voltak én éjszaka csak nagyon minimális fényt gyújtottam, nem beszéltem hozzájuk, ha nem volt nagyon szükséges nem is raktam tisztába őket. Így elég durvának tűnhet, de 3 hónaposan a nagyobbik, félévesen a kicsi már átaludta az egész éjszakát és előtte is csak kajálni keltek fel. Nehéz megállni, de talán ők is érzékelik, hogy most nincs dúdolgatás, beszélgetés, éjszaka van!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.15. 19:24:37

Bogaramék! Bíztató:-)

Sweethome! Bevetettem a cumit....Nem akartam, kézzel meg a lábaimmal is tiltakoztam, de Anyika meggyőzött, hogy öcskössel mi is cumiztunk, és semmilyen hátulütője nem volt ennek. Van hogy használ, de legtöbbször kiköpi, mert az nem cici. A kis ravasz:-)

Liána! Minimális fény. Jó lenne, ha le bírnám kapcsolni a villanyt, a kislámpát, mert így nem minimális, de nincs kisebb fény, és nem bírunk még sötétben aludni a kiságy mellett...Sőt! Még azt sem engedtem Farkasnak, hogy visszatolja a fal mellé az ágyát, ahol a helye lenne, mert öt centire van most a kanapétól, ahová átköltöztünk mellé a hálószobánkból............
Tisztábatesszük mindig, mikor felébred, és evésidő van, mert sajnáljuk, hogy kakiban meg pisiben van.
És dúdolgatunk, ringatjuk, ha sír, mert nem bírom hallani, hogy bánata van no:-)))

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.04.15. 21:48:51

Tényleg kis ravasz! Az én csajaim rácuppantak egyből, ,két szoptatás közben azon nyammogtak, mondjuk én sem akartam előszőr hogy cumizzanak, de amikor nonstop a cicin voltak nem volt más választás.Hat éves korukig cumizott Kicsilány és Nagylány is csak akkor szoktak le amikor fogat váltottak, mozogni kezdett a tejfoguk(még jó, mert úgy nézett ki így mennek már férjhez is annyira ragaszkodtak a cumihoz). Mondjuk mind a ketten fogszabályzót hordtak, hogy emiatt-e vagy sem, tudja fene.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.04.17. 10:07:17

Látva a képeket Mütyürkéről, nehezemre esik elhinni, hogy ő is szokott eltorzult fejjel, száját remegtetve üvölteni, mint az én egy hónapos Botond fiam... :))))
Nyugtass meg, hogy szokott!!!!
Virág

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.17. 11:25:56

Virág! Jaj, gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!! Gondoltam már Rád, de nem találtam a füzeted elérhetőségét!! Jól vagytok????
Pusziljuk Botondodat!
Szokott...még visítás is van a végén, és olyan drámai, hogy kiborulok rajta.....:-)

Sweethome! Én is hordtam fogszabályzót, mostanság, "nagykoromban", de kifejezetten szerettem. Anyika azt mondja, hogy szerinte jobb a cumi, mintha az ujját szopogatná:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.04.18. 08:12:59

Köszi, Piroska!!! És köszi, hogy megnyugtattál, mert itt csupa olyan kép van, ahol olyan, mint egy mindig alvó gyönyörűséges Csipkerózsika!!!
(néha bácsifejjel... hihi)
A blog: www.viragzoltan.blogspot.com
süti beállítások módosítása