Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hajni képei

2009.03.29. 15:40 | piroskaesfarkas | 25 komment

Lehet, jónéhányszor elhajtottunk egymás mellett az autóúton, vagy majdnem egy pénztároshoz kerültünk a bevásárlóközpontba, vagy éppen elkerültük egymást egy közös ismerősnél, ki tudja?  De aztán valahogy kereszteződik egy szál, és mégis találkozunk. És rájövünk, micsoda szerencse, mennyi mindennek kellett passzolnia ahhoz, hogy ez a találkozó létrejöjjön. A mi esetünkben Mütyürkének kellett megérkeznie közénk.

 

Meske barátnőm már régóta felhívta a figyelmemet Hajni képeire, aki többek között kismamákat örökít meg pocakosan (hiába is unszolt, ezt én nem mertem bevállalni, mégiscsak van önkritikám, s ezért ráztam a fejemet Merci kedves felajánlására is, pedig nagyon szerettem volna), ill. egészen pötty korukban fényképezi le az újszülött babákat. Mütyürke hét napos volt csupán, mikor a művésznő meglátogatott minket. Rögtön a szívünkbe zártuk.

Pont olyan Ő, mint amilyenek a képei: szép, lélekkelteli, kedves, bájos, kecses, üde, nyitott, finom teremtés, olyan adag lelkesedéssel, amit nem tud letörni holmi bébihascsikarás, vagy hosszan elnyúló bömbölés, lekakilt kellékek, vagy felhők mögé elbúvó napfény.

 

Akkora csomaggal jött, mint aki átmenetileg beköltözik hozzánk (jöhetsz bátran Hajni:-), pedig csak a kedvenc kellékeit cipelte kosárban, zacskóban, s olyan élvezettel mutatta a színes anyagokat, horgolt kissapkákat, minicipőcskéket, hogy Meskével nem győztünk válogatni közülük.

A nagyszülők már előre aggodalmaskodtak, mikor meghallották, hogy profi pillanatmegörökítő érkezik hozzánk, a csupán hét napos unokájukhoz, aki majd biztosan megfázik, vagy elkap valami bacit, meg rángatják majd, és belevilágítanak a szemébe, és különben is, én is tudok fényképeket készíteni róla, akkor meg minek???!!! Aztán meglátták a képeket, amelyeket Hajani csinált, és elolvadtak, és bólogattak, hogy igen, igen, most már értik a miértet, és igazam volt, és decsodás, és köszönik, és ugye jön még máskor is ez a helyes lány, és Ők is szeretnének képet az unokájukkal, és mindegyikből kérnek előhivatni albumba, és egy jópárat pedig a falra szánnak majd. Megmutattam nekik azokat a képeket is, amelyeket én kattingattam Hajniról munka közben, ahol látszik az a gyengédség, szeretet, amellyel a picik felé fordul, és olyan puha, meleg öleléssel mozgatta ezt a mégnemisháromkilós Migyerekünket, hogy csak tanulni lehet Tőle.

Nem tudok róla, hogy az ismerőseim közül bárki is megtalálta volna már a blogomat (remélem ez így is marad), kivéve Liust, és arról sincs tudomásom, hogy találkoztam volna valakivel, aki még mielőtt megismert volna, már olvasta a füzetemet. Gondoltam, az olyan furcsa lenne, ha valaki megismer a soraim által, és aztán belecsöppen az életembe. Mint mikor egy regényt olvasol, majd találkozol a szerzővel, aki nemisolyan, mint amilyennek elképzelted, és már nem is szereted annyira az írását. Vagy mikor elkészül a film az írás alapján, és utálod a vászonra vitt szereplőket, mert nem így éltek a fejedben. Mint kiderült, Hajni olvasta már a füzetemet. És egyáltalán nem volt furcsa érzés, sőt, megtisztelő és örömmel töltött el, mikor mesélte. Igaz, ez szerintem a kedves, nyitott természetének köszönhető. Bár azt elfelejtettem megkérdezni, hogy a könyvhöz képest nem csalódott -e a filmben:-)

Nagyon szépen köszönjük Hajni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr291033150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.03.30. 13:36:26

Hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmm :))) olvadozom :)

bolyti 2009.03.30. 13:37:30

Csodálatosak ezek a fotók! Tátott szájjal nézegettem! Gyönyörű! NIncs is rá szó!

csenga 2009.03.30. 13:41:07

Gyönyörű ez a kislány és illik rá a neve :-) Gratulálok Nektek és örök boldogságot kívánok I.-nek :-) Szerencsés kislány, hogy Ti vagytok a szülei!!!

Csodaszép napot kívánok: Gabi

Liána 2009.03.30. 13:46:29

Borsózik a lábam, nagyon szuperek a képek. Nyugalom, szépség, gyendédség és szeretet, mindez egyben, minden képen!

Eriberi33 2009.03.30. 13:47:46

Gyönyörűek a fotók a gyönyörű Mütyürkéről! :)

lujzi 2009.03.30. 13:56:03

Csodaszép Mütyürke és a képek is!Olyan kis csöpp, és édes, ahogy álmában mosolyog:) Teljesen elvarázsolódtam...

lujzi 2009.03.30. 13:56:36

Csodaszép Mütyürke és a képek is!Olyan kis csöpp, és édes, ahogy álmában mosolyog:) Teljesen elvarázsolódtam...

egykerekszilva 2009.03.30. 14:00:05

Gyönyörű a kis Mütyürkétek!
Tetszik a különleges neve is! :-)

Pöttye (törölt) 2009.03.30. 14:41:03

Csodálatos és egyszerűen szívet melengető..Én Hajni-fan vagyok, és örülök hogy te is nála csináltattál képet... FANTASZTIKUSAK LETTEK...
Ő egy igazi művész... :)
GRATULÁLOK!!!

Katónéni 2009.03.30. 15:16:03

MEG SEM TUDOK SZÓLALNI, CSAK NYELEM A KÖNNYEIMET!
TÉNYLEG VARÁZSLAT!
ÖLEL:KATÓ

dzsudit 2009.03.30. 15:33:39

Ó hát ezek a képek.... nem lehet megszólalni utánuk! Gyönyörű!!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.30. 16:00:04

Hát igen, Hajni minden babáról gyönyörű képeket készít! Csak ajánlani tudom!!!!

És még van rengetegsok, de mindet nem tudom feltenni ide. Majd megfűzöm Pöti öcsköst, és készít belőle valami szépet, egy csokorba szedve az összeset.

Varázsmogyoró 2009.03.30. 16:15:44

én is gyönyörködöm... szép gyerek meg jó kép egyenlő csodálat!!!!

manner 2009.03.30. 17:02:44

óóó, lemaradtam volna Mütyürke nevéről? pedig olyan kíváncsi vagyok....

Katónéni 2009.03.30. 17:03:14

Csillagom!
Fellebbent a fátyol a picike lányról!
Hirtelen nem esett le a tantusz, honnan tudják néhányan a nevet!
Olyan mesébe illő, szépséges, hercegnős! :)
Ölellek Benneteket:Kató

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.30. 17:34:55

Lányok! Nem lebbent ám fel teljesen!:-)
Egyrészt, Hajnival megbeszéltük, hogy csak a második nevét írja meg a blogjában, ami nem más, mint Izabel. (egy "l"-lel:-)
Tehát az első nevet nem írom le továbbra sem, nem miattatok, csak ahogy mondtam, nem szeretném, ha idecsalogatná az ismerősöket, akik szemöldökfelhúzva kérdezik a neve hallatán, hogy az meg milyen név....:-)
A nevekről majd később még írok egy bejegyzést.

nagyhajni · http://blog.egyetlenem.hu/ 2009.03.30. 18:17:11

Az egész babafotózós múltam már megérte, csak ezért a bejegyzésért. Köszönet érte, nem igazán jutok most szóhoz..
Olyan nagyon köszönöm :)
..
Izabel nevét pedig máris javítom :)

Kryszti 2009.03.30. 18:18:43

Ó, be szép fotók!!!! Fantasztikusan átjön a fényképeken keresztül kislányotok lénye. :)

Sziltó 2009.03.30. 18:53:18

Fantasztikus képek! Nagyon tündér a kicsi babátok!

Pankababa 2009.03.30. 19:28:57

Szuperek a képek:) és a Mütyürke második neve is nagyon szép, gyönyörű a csengése. Hát még milyen szép lehet ezek után az első:-) De teljesen megértünk téged!

Ingrid 2009.03.30. 21:34:35

Gyönyörű fotók és csodálatos fotóalany :)
Örülök, hogy elhívtad magatokhoz Hajnit, ezek a fotók életre szóló, csodás élmények...

cucka 2009.03.31. 12:19:12

Csodaszépek lettek a fotók. :) Művésziek és mégis emberközeliek. :)

Sziltó 2009.03.31. 18:36:56

Többször nézegettem már meg a fotókat és annyira csodálatosak, hogy nem tudok betelni velük. Annyira gyengéd, finom és nőies, hogy teljesen kész vagyok!
süti beállítások módosítása