Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Amit valaha

2009.03.19. 12:48 | piroskaesfarkas | 21 komment

 A kilenchónappal foglalkozó szakkönyvekben -melyeket még a várandósságom elején beszereztem-, külön részt szentelnek arra, hogy a szülők ne legyenek csalódottak, ha meglátják újszülött gyermeküket, magzatmázasan, elnyomódott ábrázattal, gyűröten, ráncosan, aki nem éppen úgy néz ki, ahogy azt elképzelték, mert hamarosan kisimulnak a vonások, lekerül a fehér bevonat, és előkerül az angyali ábrázat.

Nos, én másként voltam ezzel. A császározás miatt nem láthattam, amint kiemelték Mütyürkét, s még akkor sem kaptam el a szememmel, mikor kirobogtak vele a műtőből, s kint azonnal Farkas csupasz mellkasára tették, aki jó húsz perc múlva tért vissza a fejem mellé elhelyezett kisszékre, ahol előzőleg az arcomat simogatta, s bíztatott, kezében a pelenkába pólyázott Migyerekünkkel, akinek csak a vastag, fehér mázzal bevont kis arca látszott ki, s aki nagy szemekkel pislogott rám. Nem tudtam sem sírni, sem mosolyogni, s valami hihetetlen új, erős, elsöprő érzés tört rám, s csupán egy gyenge Ó hagyta el a számat. Úgy éreztem, ez a legcsodásabb kép, amit valaha láttam: a szerelmem óriási karjában egy gyönyörű arcú, törékeny kisbaba. A Migyerekünk. Angyali volt. Sosem láttam szebbet.

Pár percig még együtt lehettünk, majd elvitték Mütyürkét melegedni, engem pedig "befejeztek", majd visszatoltak a műtőből a szülőszobára, ahol két meghitt órát töltöttünk Farkassal, ami ugyan csak pár percnek tűnt. Remegtem, mint a kocsonya, vigyorogtunk, és fel sem fogtuk a történteket. "Gyerekünk vaaaaaaaaaaan! Neked és nekem, egy szerelemgyerek!!!! Elhiszed??!!" "Ugye milyen gyönyörű??!!!" És csak sírtunk, meg nevettünk, és megit sírtunk, és összeborultunk, és telefonáltunk a kint várakozó családomnak (ott tolongtak reggel óta a szüleim, Pöti öcsém és Lius, és Meske barátnőm), akiknek egy pillanatra előzőleg megmutatta a büszke apa Mütyürkét "Királyul néz ki ugye?" nem éppen lírikus felkiáltással, az ajtón keresztül, majd Farkas családját hívtuk, akik mind bőgtek, éppúgy, ahogy mi.

Nem készült filmfelvétel, s képet sem tudtunk készíteni a műtőben, (a fenti kép akkor készült, mikor én még nem láttam, kivitték és a papára tették) de én mégis elraktároztam azt az élménypillanatot, itt él a fejemben ez a kép,  amelyre vigyázni fogok, hogy sose kopjon meg, amelyről nem tudok sem írni, sem beszélni, sem pedig csak rágondolni anélkül, hogy ne erednének el azonnal a könnyeim, ahogy most is. Egyszerűen gyönyörű. Sokkal szebb, mint amilyet valaha is elképzeltem.

Minden pillanatra emlékszem, mégis olyan nagyon nehéz leírni, mert nehezen fűzöm a szavakat, kevés hozzá a készletem, mint amikor egy gyönygyfűzőszettben nem találsz elég szépen csillogó gyöngyöket ahhoz, hogy pont olyan gyönyörű nyakláncot készíts, mint amilyet a fejedben elképzeltél.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr991011813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.03.19. 13:47:59

annyira szépeket írsz, h itt ülök és irigykedve potyognak a könnyeim. Gratulálok, Hozzá, ehhez az ici pici kis gyönyörű Csodához. Legyen nagyon csodálatos az életetek! :) sok ölelés

Helga01 (törölt) 2009.03.19. 14:01:47

Nekem is potyognak a könnyeim!
Nagyon szép pillanatok lehettek, nem fogod elfelejteni sosem, ebben biztos lehetsz!
Valóban gyönyörűséges kislányotok van!

Eriberi33 2009.03.19. 15:00:50

Gyönyörű az első kép...! Olyan megható... Ahogy leírtad... A hatalmas kézben a Ti kis szerelembabátok, a ti kis Mütyürkétek... *hüpp*

Kryszti 2009.03.19. 16:23:47

Piroskám,
Minden szépség, amit átéltetek, teljesen átjön a soraidon keresztül. Nagy öröm olvasni!!!! :)

Csillagbaba1 2009.03.19. 16:32:08

Piroska! Olyan szépen írsz, hogy hiába nincs meg az a bizonyos gyöngy mégis minden szóból érezhető a csodálatod és boldogságod! Puszi nektek!

Pöttye (törölt) 2009.03.19. 16:45:07

Az én szemem is könnyekkel teli... Micsoda érzés lehet ezt megtapasztalni...
Drága Piroskám..és Farkas... csodálatosak vagytok!

Mütyürke pedig szebb, mint azt elképzelni lehetett!!!

egykerekszilva 2009.03.19. 17:36:21

Nagyon szép és megható az első kép, csodálatos élmény lehetett!!!

Vicus56 2009.03.19. 17:42:41

Elakadt a lélegzetem amint megláttam a Farkasapuhozbújó Mütyürkésképet..........
Elhiszem Piroska, a látvány örökre a retinádra égett....
Oly gyönyörűek így együtt s a szavaid, ahogy meséled mit éreztél...könnypotyogás, meghatódás és annyiféle érzelem...visszaidézett pillanatok, mikor én lettem anya, s eszembe jutott az is, mikor apává vált párom remegő kézzel ölelt át, és azt suttogta köszönöm, szeretlek...
Legyetek örökre boldogok !!
/Jaj, hogy rohannak az évek,/ élvezzétek minden percét az életnek mindhárman , Piroska!
Köszönöm a szép perceket, amit ez a post olvasása jelentett nekem...

Katónéni 2009.03.19. 19:06:49

DRÁGA,DRÁGA PIROSKA!
CSODÁLATOS ÉRZÉS ÁLTALAD ÁTÉLNI ÚJRA A 20 ÉVVEL EZELŐTTI TÖRTÉNETET! KÖSZÖNÖM!
MÜTYÜR&APUKA NAGYON ARANYOSAK!
REMÉLEM, JÓL VAGY!
LEGYEN MINDEN PERCETEK ILYEN BOLDOG!
ÖLEL:KATÓ

lujzi 2009.03.19. 19:26:06

Eddig is öröm volt olvasni minden egyes sorodat, de ha lehet, most még szebben és meghatóbban írtál! Gratulálok ehhez a szép kiscsaládhoz. Mütyür pedig gyönyörű! lujzi

Vica alias KiVi · http://www.gumimacik.blogspot.com/ 2009.03.20. 08:03:55

Kedves Piroska! Nagyon szépen és meghatóan írtál az élményekről. A kollegáim kérdezték, hogy miért sírok, megmuttam nekik:) Jók legyetek és vigyázzatok egymásra. Vica

BPanka 2009.03.20. 09:38:59

Gyönyörű! Mütyür is, a képek is, ahogy írsz, az is, és persze maga a születés csodája, az a leggyönyörűbb! Köszönöm, ezzel az írással bearanyoztad a mai napomat!

Niki- picurAnyu 2009.03.20. 10:23:19

Sikeresen végigpityeregtem. :)

lius 2009.03.20. 15:45:49

jaaaaj. gyönyörűséges tökéletes csodaszép!!

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.03.20. 19:17:49

Hidd el, emlékezni fogsz erre, nem felejted el, bevésődik a lélekbe... Nekem is felidézted az én ilyen pillanataim egyikét. Köszönöm.

Ingrid 2009.03.21. 08:02:58

Elhiszem, szívem! Tényleg nem lehet megfelelő szavakkal leírni, egyáltalán megfogalmazni mindazt az érzelemkavalkádot, ami ér..., de amit leírtál, az hűen tükröz mindent szépséget és boldogságot...
Sok puszi!

vorosbegy71 2009.03.21. 12:00:03

Mütyürke szépsége elvarázsolta Donátot és Dórit is, mindig jövünk nézelődni, vannak-e újabb képek, hírek a csodás kis családról!
puszilunk
mikor lehet megtudni Mütyürke nevét? :))))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.21. 12:52:05

Kedveseim! Köszönöm ismét a szép szavakat, és könnypotyogtatást:-)

A neve. Nem előletek titkolom igazából, de az első neve olyan ritka, hogy akinek mondtam, még sosem hallott róla (nem dzsenifer, vagy izaora, vagy ilyesmi:-), és többen jelezték, hogy rákerestek a neten. Nos, ha leírom ide, akkor az ismerősök könnyen idetalálnak, amit nem szeretnék, mert annál kevesebbet adhatok majd magamból, pedig én ezért is szeretem a füzetemet, hogy leírom, amit csak akarok.. Hát ezért nem írtam még le, remélem, megértitek.

Bogaram 2009.03.21. 19:22:35

A fejedben lévő képek az igaziak. Igaz, ezt nem tudod megosztani, de egész életedben magaddal viheted. Nagyon édes a pici ahogy apukája mellkasán piheg.

Katónéni 2009.03.22. 13:09:55

MOST AZTÁN MÉG JOBBAN FÚRJA AZ OLDALAM....
IGAZAD VAN,NEM SZABAD ITT LEÍRNOD!
süti beállítások módosítása