Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kizárva

2009.03.10. 20:02 | piroskaesfarkas | 10 komment

Dr Talánő szülésről szóló előadásán elhangzott, hogy nem kell tartani a velünk együtt lakó ebektől, mert előbb betegszenek meg a gyerekektől, mint hogy valamit ráragasszanak a kicsikre (már az is szimpatikus, hogy Nekik is három kutyájuk van a három gyerek mellett).

Azért az elején úgy tervezzük, hogy a babaszoba tiltott terület lesz a szőrgyerekeinknek, s hogy ne legyen egyértelműen Mütyürke érkezéséhez köthető a változás, már most felszereltük a nyitható rácsot az ajtókeretre. Nem aratott osztatlan sikert, ahogy azt vártuk is, úgy néztek be a réseken, hogy megszakadt a szívem. De meg kell szokniuk, mert előfordul majd, hogy én, vagy akár mindketten is ott alszunk majd a kihúzható kiskanapén.

Alfici azért nincs a képeken, mert elvonult duzzogni....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr54994370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2009.03.10. 20:57:02

Annyira szépek ezek az ebek, nem győzöm hangsúlyozni. Valahol azt olvastam, hogy már a kórházból haza kell küldeni az első napon egy ruhapelenkát, ami a baba mellett volt, hogy szokják az illatát, és ne idegenként kezeljék, ha hazajön.

ßóbita 2009.03.10. 21:20:29

Ó, most látom, hogy írtad lentebb.

Sziltó 2009.03.10. 22:20:59

Nagyon cukik! Sztem nem lesz gond!

Kryszti 2009.03.11. 08:01:03

Tündériek. :) Ismerős ez a kis szomorú ábrázat.
Ha Mütyürke beköltözik a szobácskájába, az ebek szerintem rendszeresen a rács túl oldalán fognak kuporogni és csendben vigyázni rá. :)

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.03.11. 08:12:32

nálunk ugyanez volt, csak már jóval (hónapokkal) előtte megtörtént az elzárás, mert nagyon féltem tőle, hogy összekapcsolja a baba érkezésével.
nehéz dolgok ezek, de szerintem megéri! én legalábbis ezen az állásponton vagyok....

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2009.03.11. 09:51:34

Egyébként a bátyám ebei nagyon korrektek a gyerekekkel.. Ha pici baba van az ember kezébe, akkor mindig meg kell nekik mutatni..Mert nem értik, hogy mi az a furcsa szagú kis izé...De szerintem pontosan tudják, hogy vigyázni kell rá...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.11. 11:09:55

Remélem is, hogy jól kijönnek majd:-)
A kakispelenkát mindenképpen bevetjük...

Ingrid 2009.03.11. 11:14:08

Az állatok fejleszőleg hatnak a kicsikre, persze csak akkor, amikor már nagyobbak. Ezért örülök neki, hogy Dr. Talánő sem ellenzi a jelenlétüket :)
Nagyon édesek a kis fehérségek a rácsok túloldalán :) Mjad megszokják, és mire ez megtörténik, már együtt huncudkodhatnak Kisvirágszállal :)
süti beállítások módosítása