Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Árnyékanya

2009.03.04. 19:56 | piroskaesfarkas | 16 komment

Szó sem lehet arról, hogy ekkora hassal, a harmincnyolcadik héten egyedül flangáljak a városban, még mit képzelek? Úgyhogy most már hiába is próbálom lebeszélni Anyikát, árnyékként követ mindenhová, ami egyébként igen élvezetessé teszi a napot. Joepapát meg szinte lehetetlen volt meggyőzni, hogy nem kell mindenhová elcipelnünk a két sporttáskát, amelyekbe még be sem pakoltam teljesen, csak rádobáltam a kellékeket, mert szerinte meg igen, még akkor is magammal kéne hoznom, ha átmegyek Hozzájuk (tíz percre laknak kocsival), vagy elkísérem a közeli élelembeszerzőnagybevásárlóhelyre.

A tegnapi fárasztó, hosszú napot a fodrásznál kezdtem, ahol Anyika újságolvasással töltötte az idejét, amíg én a kulimásszal a fejemen a pörkölőgép alatt várakoztam, míg meg nem érkezett Pöti, és magamra nem hagytak, de szigorúan csak addig, amíg az új fejemmel fel nem hívtam őket, hogy jöhetnek értem. Ezután hármasban meglátogattuk a kórházat, felszedtem a múltkori leleteimet a diétáshölgynél, majd Anyikával beültünk Dr Cukorra vadászni.

Mivel a cukrom látszólag lenyugodott, és pár hete már nem emelgetünk az inzulinon (még jó, így is kb. 80 egységet böködök naponta, négyszeri szúrással), most sem kaptam új utasításokat, csak egy strófát, ahogy Dr Cukor hívta, amit a nőgyógyásznak kell átadnom, hogy mit kell tenni a vajúdás alatt (nem elég, hogy ott fogok jajgatni, félóránként böködni kell az ujjaimat, és cukrot kell méricskéznünk....).

Ezt követően átfurikáztak a munkahelyemre, ahol összepakoltam egy kicsit, elhoztam a holmim nagy részét, beszélgettünk egy rövidet, majd Öcskös segített kicipelni a holmimat, és már indultunk is, hogy egy étteremben ebédeljünk, ráérősen, hármasban.

Később bekukkantottunk a helyi bababoltokba, megvettük Anyika kiságyára a rácsvédőt, KVztunk, beszereztünk egy kis tavaszi virágot a szülészlánynak, aki a kedvemért előbb bement a kórházba, ahová Dr Talánő előadására (erről később) érkeztünk Farkassal és persze árnyékanyuval, hogy ha már úgyis arra járok, egy füst alatt megcsináljuk az enestét.

Szóval most már nem elégséges a folyamatos szkájpkapcsolat, immáron komoly felügyelet alá helyeztek, aminek a sokat dolgozó Farkas is örül és teljesen egyetért vele, s a következő héttől eldönthetem, hogy én megyek -e át napközben a szüleimhez, vagy Anyika érkezik meg reggelente, hogy itt őrizkedjen rám. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr91981723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2009.03.04. 21:07:43

Örülök, hogy jelentkezem, már majdnem gyanakodtam, hogy holvagymár. Bejelentkezel azért nekünk szülés előtt, vagy csak a nagy hírt hozza majd valaki? Megtudjuk majd a pici nevét? Olyan izgalmas! ♥

Katónéni 2009.03.04. 21:18:34

Anyikádat őszinte szívvel csodálom.
Izgatottan lesem, mikor jön a hír?
Most már tényleg bármikor kopogtat Mütyürke!
Örülök,hogy jobb a cukrod!
Ölellek, az Árnyékoddal együtt:Kató

Ui: Remélem, Anyikádnak odaadtad a múltkori verset!!!

Ingrid 2009.03.04. 21:21:34

Vigyázva van rád, ez természetes :)

ßóbita 2009.03.04. 21:51:56

jelentkezem=jelentkezel, természetesen

Ilonana · http://ilonana.freeblog.hu 2009.03.04. 22:19:57

Óóó azok a ráérős, beülős ebédek... :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.05. 07:50:08

Bóbita! Tervezem, persze, hogy jelentkezem, ha bármi szüléselőjelet észlelek:-) Na és ha nem önt el a pánik!!!
De mivel Meske barátnőmet risztom elsők között, Ő biztosan tudósít majd:-)

Katóka! Ha Anyika tudna a füzetemről, biztosan olvadna a szavaidtól:-)

Liána 2009.03.05. 11:37:51

Már naponta 10-szer is benézek, hogy mi van? De látom nem csak én vagyok így, volt hogy 11-en is bekukkantottunk, úgyhogy mindenképp értesíts, ha indulsz az első személyes találkozóra Mütyürkével. Ugye már nem tudjuk meg a születése előtt a nevét?

Kryszti 2009.03.05. 11:51:45

Piroskám,
Olyan szépek tudnak ezek a "vigyázósdi" napok is lenni. :)
Nálunk is így volt. Eleinte igaz kicsit furcsa volt a túlzott gondoskodás, de öröm volt együtt átélni a várakozást, nagyokat beszélgetni ráérősen...
Mindig szeretem olvasni, hogy ilyen nagy-nagy szeretetbe érkezik Mütyürke. :)
Ölellek Benneteket

Helga01 (törölt) 2009.03.05. 12:32:36

Aranyosak! Ismét napközis lettél!
Én is sokat gondolok Rátok!
Sok sikert!

Bogaram 2009.03.05. 14:33:41

Piroska! Gondold el, hogy Te is mennyire aggódsz a babáért. Anyikáddal pont ugyanez a helyzet. Te mindig az ő kis virágszála maradsz! "Csak" jön hozzád még egy palánta is :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.05. 19:29:58

Igen, tényleg napközis lettem:-)
Ritkán tudok jönni, mert Joepapáéknál természetesen van gép, de egyrészt egész nap tőzsdézik meg pókerezik, ráadásul nem tudnak a blogról, és szeretném, ha egyelőre így is maradna. Aztán meg az én jelszavammal beléptem a szkájpra tegnap, és mikor megérkezett apu, kiderült, hogy nem tudja a saját jelszavát, és össze-vissza kellett vacakolni, míg kapott egy újat, amivel visszaállt a rend...Úgyhogy nem kavarok többet a gépénél:-)

A neve. Hát, erről majd még tervezem, hogy írok.........

Nagyon köszönjük a ránkgondolást, olyan jó érzés, hogy itt vagytok, és szorítotok!! Ha bármi van, a barátnőm vagy öcskös leadja a drótot:, ha én nem tudnék írni-)
De ugye szeretném, ha 16. után indulna csak el a szülés, mikor Dr Talánő visszajön külföldről.

Nóri_ 2009.03.05. 21:32:56

én is nagyon várom már!! az én szülinapom 16-án lesz, akkor kérhetem már ajándékba? :)

bolyti 2009.03.06. 13:33:45

Olyan kedves a családod, hogy így figyelnek rád! De tényleg:)

Pankababa 2009.03.06. 18:27:19

És ez így van jól!!!!Klassz a családod!
süti beállítások módosítása