Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Falfirka

2009.02.28. 18:49 | piroskaesfarkas | 24 komment

A rajzolóslány árajánlata jóval magasabb összeget mutatott, mint amilyenre számítottam, és bár egy tüneményes jelenség, aki bájos angyalokat és egyéb kedvességeket alkot, és örültem volna, ha az Ő keze munkája díszíti Mütyürke szobáját, most mégsem volt erre lehetőségünk. Így aztán varázsceruzát ragadtam, és telefirkáltam az egész falat, de úgy, hogy alig bírtam leállni.

Meske barátnőm nyomozta ki, hogy melyik festékkel érdemes pingálni, és ahogy beszereztük, azonnal ki kellett próbálnunk Anyikával, aztán már képtelenek voltunk abbahagyni, de olyannyira, hogy mikor vasárnap délután befejeztük nálam, kitalálta, hogy az Ő otthoni szobájának falát is támadjuk be, ahol az unokája ágya lesz majd, ha átmegyünk, vagy kilengünk Farkassal és otthagyjuk a gyereket megőrzésre.

A Migyerekünk főhadiszállását még mindig nem fényképeztem le, mert amíg nem érkezik meg a pelenkázó, nagy a felfordulás ott, de addig is íme, Anyika babafala. Elhatározta, hogy majd csak akkor szereljük össze az Ő kiságyát, meg a szuszogóhallgatózóját, mikor már megszületik a Kisangyal, ahogy az unokáját hívja, de eddig bírta, és ma nekiálltak Farkassal és elkészült a kisbirodalom a nagyszülőknél is. Teljesen be van zsongva.

Igaz, nem profi rajzok, de annyira élveztük minden pillanatát, amíg csináltuk. Persze közben alig bírtam le-föl ugrálni a székről, hogy elérjem a magasba kúszó kaporfa tetejét (én csináltam a kontúrokat, Anyika a kitöltögetést vállalta), a végén sajgott a térdem, nyilalt a derekam (pár napja, mintha egy szöget vertek volna a derekam közepébe, a fenekem fölé egy ponton, ami néha úgy fáj, hogy alig bírom vonszolni magam), húzódott a hasam, de ennek ellenére is elégedetten ücsörögtünk egymás mellett Anyikával az ágyon, és néztük a lemenő nap fénye által megvilágított falfirkát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr56971991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.02.28. 19:58:32

hűűű, gratulálok, szuper lett!! :)) milyen ügyesek vagytok!

Helga01 (törölt) 2009.02.28. 20:02:45

Piroska!
Ez gyönyörű, mint ahogy Te is!

Katónéni 2009.02.28. 20:27:21

ARANY KAPOR FÁVÁ NŐVE, VÍGAN NYÚJTÓZTATTA ÁGÁT.
-KI CSIKIZ ITT?
-CSAK EGY MADÁR TETTE RÁD A LÁBÁT.
-ÚGY ÖRÜLÖK! OLYAN SOKÁ ÁLLTAM EGYEDÜL A RÉTEN.
GYERTEK, GYERTEK BARÁTAIM! NE ÁCSOROGJATOK TÉTLEN!
-TE IS GYERE KATICÁCSKA, PIHENJ MEG MÉHIKE!
TARKA LEPKÉK SZÁLLJATOK LE LEVELEMRE SEBTIBE!
-NAGY AZ ÖRÖM, VÍG NEVETÉS CSILINGEL A HÁZBAN.
ANYIKA ÉS JOEPAPA IS ÉGNEK BABALÁZBAN.
NÉHÁNY NAP CSAK, TALÁN EGY HÉT,
ITT LESZ VALAHÁRA!
KISANGYAL! A LEGESLEGSZEBB!
KISLÁNYUK KISLÁNYA!

Pankababa 2009.02.28. 20:54:25

De szépet írt Katónéni! Úgy m eghatódtam rajta!
Mekkora pocód van már Piroska!! Azta!! Szép a szoba fala!!

ßóbita 2009.02.28. 21:06:16

Piroskám ez CSODÁS!!!
Ha lesz egyszer gyermekem és lesz szobácskája, ugye, vállalod? :D
(Ölelés)

BPanka 2009.02.28. 21:10:08

Ez gyönyörű! Ha valaha megszorulnátok, egy percig se gondolkodj mihez kezdj: ebből megélhetsz bármikor. :-))) Komolyan nagyon nagyon tetszik! Bármikor elfogadnám a lányaim szobájába... Elárulod, hogy milyen eszközökkel/festékekkel készítettétek? Hátha én is belevágok...Ezek a képek nagyon fellelkesítettek.

CsöppkeCsillus 2009.02.28. 21:16:48

Jujjjdeszép:)) gratulálok!


És a ppocakod is csodás :)

Nóri_ 2009.02.28. 21:47:33

Hát itt nincs is szükség grafikuslánykára! szuperszép! :)
kedvencem a kék pillangó.

Nóri_ 2009.02.28. 21:48:18

Jaj, és lemaradt: nagyon várom a fotókat a bababirodalomról!

Ingrid 2009.02.28. 22:40:06

Ez csodás! Nagyon tetszik!
Szerintem ezek tökéletes rajzok! Nem kerülte el a figyelmem az az apró katica sem :) Fantasztikus!
És ahogy rajzolsz :) Látszik, hogy belemerültél :)

Kisvirágszál hamarosan itt lesz, látom már az utolsó négyzetcentiméter hely is elfogy lassan a pocakodban :)

egykerekszilva 2009.03.01. 07:56:21

Milyen ügyesek vagytok!!! A Mütyürke-lak is hatalmas!!! :-)

Niki- picurAnyu 2009.03.01. 13:09:38

Tyű, a múltkori képen is ilyen nagy volt már a pocak? :O

meske 2009.03.01. 20:05:52

Jajj Kisfiam de csodálatosan szép lett! Remélem majd egyszer a migyerekünk szobájába is jössz segédkezni hasonló csodákat művelni. :)))

Csillagbaba1 2009.03.01. 20:41:48

Drága Piroskám! Ez egyszerűen csodálatosan szép, szerinte jobb mint amit a rajzolólány csinált volna! A bababirodalomra nagyon kiváncsi leszek/vagyok! Pocakod gyönyörű!!!! Sok-sok puszi!

PS: a babaruha beszerző linkeket elkérhetném élben ide: kicsikata74@gmail.com előre is nagyon köszönöm!!!!

Csiguszék · http://csigacsaj.freeblog.hu 2009.03.02. 13:01:05

Szia!
Már nem is tudom kitől kerültem először hozzátok, annyi ismerős kommentel nálad, de tény, hogy itt ragadtam, és most előbújok a zugolvasásból, mert ezt nem tudom szó nélkül hagyni. :)
Fantasztikus, amit a falra varázsoltatok. Teljesen el vagyok ájulva. Gratulálok!

cucka 2009.03.02. 23:18:29

Nagyon tetszik az alkotásotok! :) És tudod mért szebb, mint a rajzolólányé? Mert a Te Kisvirágodnak készül, akit már most szíved minden szeretetével szeretsz és ez az érzés minden ecsetvonásotokban benne volt. Tényleg nagyon tetszik, bárcsak én is ilyen vállalkozó szellemű lennék... és ennyire tehetséges is! ;)
Kedvencem a lóratermettlábú közbülső madárka! ;) Nomeg a nagyongömbölyű pocakod! :)

bolyti 2009.03.03. 15:37:11

Nagyon szépek lettek ezek a "Falfirkák":) Bárcsak én lennék ilyen kreatív alkat....

Katónéni 2009.03.04. 17:31:48

Piroskám!
Remélem,minden rendben!!!
Írtam mailt.
Ölel:Kató

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.05. 07:47:14

Kedveseim! Örülök, hogy nem csak mi szeretjük a rajzokat Anyikával:-))
Köszönjük szépen!:-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.05. 07:48:04

Jaj! Tartozom még a babaruhabeszerző helyekkel, meg a festék típusával, meg a hóemberépítőkészlettel. Hamarosan mindegyikkel jövök!!!!
süti beállítások módosítása