Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Roksztár

2009.02.24. 16:01 | piroskaesfarkas | 11 komment

A vasárnap éjszakai piskótabegyűjtés alkalmával 3,2 litert sikerült produkálnom, amit ha elosztunk a kis fehér műanyagpohárral, vagyis átlagosan két deciliterrel, akkor megkapjuk, hogy egy éjszaka alatt kb. hányszor klaffogok ki a fürdőszobába. És ehhez adjunk hozzá még legalább négy erkélyajtónyitogatást, amikor arra ébredek, hogy nem kapok rendesen levegőt, és kiszellőztetek, majd pedig minimum két rosszatálmodós, vagy pánikkalébredős bagolykodást az éj leple alatt, megfűszerezve néhány gyatra próbálkozással, hogy egyik oldalamról a másikra lendítsem magam, miközben meghúzódik a hasam, amire jajgatással reagálok, majd várok, hogy Farkas felpattanjon, hogy miabajkedvesem, de ehelyett mélyen durmol tovább. Sőt, azt kell mondanom, hogy a kutyát se érdekli az éjszakai ténykedésem, mert míg régebben az ebek minden kis mozdulatomra reagáltak, most békésen szenderegnek az ágy végében.

Na de térjünk vissza a cím által meghatározott mederbe, vagy legalábbis igyekszem úgy tekergetni a szálakat, ahogy eredetileg terveztem, mikor böködni kezdtem a billentyűzetet. A kismamagondozós diétás részlegen a fehérköppenyes hölgy közölte velem tegnap, hogy többet nem kiváncsiak arra, hogy mikor, mennyit és milyet pisilek, holott már olyan profin találok bele a legkisebb pohárba vagy műanyagcsőbe is. Meg azt is hozzátette, hogy "Hm, harminc hetedik hetet kezdi? Lassan, cammogósan, de ide is eljutottunk..." Szerintem nem hitte, hogy végig együtt maradunk Mütyürkével.....

Levett négy fiola vért (a negyediket az őssejtes tortúra miatt, hogy ne kelljen minden vérvizsgálatot maszekba megcsináltatnom), majd átküldött a szembeszobába cétégére, ha már úgyis ott vagyok, ahol szóltam, hogy üzenik az ötösből, hogy legyenek szívesek a mellékelt cetlin látható vizsgálatokat felvezetni a kartonomra, mert e célból már lecsapolták az ereimben keringő nedveket. Hát nem megtagadták, hogy ilyen vizsgálatokat nem csinálnak, és kb. azt tették hozzá csak finomabb megfogalmazásban, hogy ha van pénzem levetetni az őssejteket, akkor fizessek csak bőkezűen nekik a vérvizsgálatért. Nem vitatkoztam.

Az éhgyomri vérvétel után beadtam az inzulint, majd míg Anyika, aki ismét végigülte velem az egésznapos hercehurcát, mérte a negyed órát, amikor is le kellett volna gyűrnöm az öthatodnyi zsemlét, én igyekeztem kitölteni a kezembenyomott táblázatot, beíroagtni az elmúlt tíz nap otthon mért cukoreredményeit, mikor is kiszóltak értem, és a nagy kapkodásban megfeledkeztem a reggeliről. Rákötöttek a monitorra, a nővérke megnyomkodta a gombokat, majd otthagyott a paraván mögött. Kezdtem elég vacakul érezni magam, ahogy munkálkodott az inzulin, korgott a gyomrom, és különféle terveket eszeltem ki, miként lehetne Anyikának üzenni a folyósóra, hogy valahogy eljuthasson a számba az a pár falat üres zsemle. Egyik furfangos tervem sem bizonyult megfelelőnek, így a legegyszerűbb módszert választottam, cincogó hangon segítséget kértem az egyik fehérköppenyestől, és ecseteltem szenvedésem okát. "Anyuka, jöjjön be és etesse meg a lányát, ott van a függöny mögött!" És már majszoltam is a zsemlét, hozzá anyu által reggel lefőzött és termoszban cipelt hársfateával. Ezúttal, vagy a késői reggeli miatt, vagy talán éppen azért, hogy mert hasamon a tappancsokkal fogyasztottam el a pár falatot, Agyerek folyamatosan fészkelődött, nem győztem számolgatni a mozgásait (úgy negyvennél leálltam), a grafikonunk meg olyan lett, mint egy ideges kézírás.

Ezt követte még két vérvétel, majd Dr Cukor meglátogatása, felkészülve a hosszú várakozásra, de szerencsénkre, ahogy kiléptünk a liftből, pont megláttuk az ajtóba visszahúzodni, de még idejében sikerült lekesen integetnem neki, amire Ő fejbiccentéssel jelezte, hogy mindjárt. Ez láncreakciót váltott ki a folyosón üldögélő dajerhajú hölgyből és nemkedves férjéből, s előbbi megsemmisítő nézést lövelt irányomba, majd valamit morgott arról, hogy már reggel óta várnak. Pár perc múlva újra kidugta a fejét az orvosom, és a szokásos "Kismamám, jöjjön!" invitálással betessékelt az irodájába. Sebesen kapkodtam a lábaimat, és sajnáltam Anyikát, hogy egyedül marad a célkeresztben. A cukorhelyzetemről majd máskor, a lényeg, hogy most már nem emelte az adagomat, ellenben nagyon kell figyelnem, hogy ne essenek most meg vissza drasztikusan az értékek, ami a cukrosmamiknál szokásos a szülés közeledtével.

Mivel nem sikerült megcsináltatni a vérvizsgálatokat térítésmentesen, délután már ott toporogtunk Farkassal a fizetősklínikán, ahol újból véremet vették, ezúttal a másik karomból, látva a széttrancsírozott jobb vénámat, aztán bekukkantottunk az ultrahangra is, egy búcsúnézésre.

Ahogy a doki végigszánkázott a zselés domborulatomon, azonnal felkiáltott "mennyi haja van ennek a gyereknek", és tényleg, ahogy mutatta, ott úszkáltak körülötte a szálak, méghozzá elég hosszan. Megmért mindent, megnézte a méhlepényt, végül sokat próbálkozott, hogy befogja Mütyürke arcát, de sehogysem sikerült, mert mindkét kezét felhúzta, és szinte semmit sem mutatott meg magából. Elkaptunk ugyan egy kis részletet belőle, amit sajnos nem tudok beszkennelni, mivel a nagygépünket utolérte a zöldhalál (ami miatt Ebarátom jól kiröhögött, és kijavította, hogy kék, de engem nem is érdekel, hogy milyen színű is tulajdonképpen, semmilyen halál ne legyen a gépemen, ami veszélyeztetni a közel tizenötezer ott tartózkodó fényképemet.....).

Doktorunk megnyugtatott, hogy most már akár ki is bújhatna Mütyürke, ha akarna, mert a súlybecslése szerint 2670 g, bár nem szokott ebben hinni, viszont azt szokta mondani, hogy ha a babák fejátmérője elér a 9 centit, az már jó, és a Migyerekünk kuglija 92,6mm.

A fejkörfogata (HC) 323,6, a haskörfogata (AC) 303,9 mm, combcsonthossz (FL) 70,5 mm. TAD 91,3 mm. Koponyavégű fekvésben van, a méhlepény rendben, és a magzatvíz is átlagos mennyiségű.

35 hetes+5 naposnak mérte a gép, valójában pedig 36 hetes, szóval elméletileg pontakkora:-)

Búcsúzóul ismét megnéztük a haját, ami Farkas szerint bundeszligás, s feltettem a kérdést, hogy ha három hétig még együtt maradok Mütyürkével ahogy szeretném, vajon nőni fog -e a lobonca, és ha igen, akkor mégis hogy fog kinézni, ha megszületik. Doki szerint pont úgy, mint egy roksztár, és szerezzünk be egy hajkefét.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr100963201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziltó 2009.02.24. 17:34:57

A kórházas csomagba a fésű mellé tegyél pár hajgumit, csitcsatot! :)
Úgy várom már, hogy lássam :) Gondolom Ti... :)))

(Te vagy az első olyan blogoló, akit terhesség előtt kezdtem olvasni.. és mindjárt jön a pici... :) ) Szuper izgalmas!

meske 2009.02.24. 18:00:00

:)))))))) roksztááááár!!! :)))))) itt röhögööök! :))))

Ingrid 2009.02.24. 18:48:33

Olyan lesz mint Te :)))))

ßóbita 2009.02.24. 20:53:39

Szép lesz és okos, efelől nincs kétség. :)

Kryszti 2009.02.25. 07:33:16

De jó, akkor Mütyürke is "hajasbaba" lesz!!!! :)
Márk és Norman is szép nagy hajjal érkezett a világra, imádtam már újszülöttként is kefélni a kisfiaink haját. :)

bolyti 2009.02.25. 09:31:06

CSatlakozom az előttem szólókhoz!:) Nagyon elrepült az idő!

Katónéni 2009.02.25. 20:49:44

25 NAP MÉG ÉS VÉGRE LÁTLAK...
KÉSZÍTGETEM A KIS RUHÁKAT.
KÉSZÍTGETEM AZ EGÉSZ LELKEM,
ÉDESANYÁVÁ TESZEL ENGEM.
ÚGY VÁROM MÁR A PILLANATRA,
RÁPILLANTANI AZ APRÓ ARCRA.
CSÓKOLNI ÉDES, MÁZAS HOMLOKOD...
GYÉMÁNT SZEMEDBEN LÁTNI CSILLAGOT.
BELÉD SZERETNI MINDÖRÖKRE...
-NE FÉLJ!
E GYÖNGYPATAK, CSAK AZ ÖRÖM KÖNNYE!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.26. 08:45:44

Köszönöm Katóka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elrepült, bizony.....Nehéz is felfogni, hogy akármikor jöhet......

Helga01 (törölt) 2009.02.26. 09:10:05

Hihetelenül elrepült...
Szerintem is olyan lesz, mint Te!
Boldogságos együtt töltött pillanatokat kívánok Nektek!

Meg lehetne tekinteni a babaszobát? Végül milyen színű lett?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.27. 08:31:42

Helga! Igyekszem megmutatni a babaszobát, csak egyelőre szinte minden ki van pakolva belőle a falrajzolás miatt (amivel Anyikával elkészültünk, sőt, de erről majd később:-), valamint elksézült a pelenkázó is, tegnap hívott az asztalos, csak még ide kell valahogy szállítani, mert hogy mint kiderült, Ő nem szállítja ki.......
Annyira szerettem volna pedig hétvégén mindent a helyére tenni, de a pelenkázó felett polcos szekrénykés izét is fel kell majd szerelni.....
Szóval rajta vagyok a témán:-)
Köszönjük a jókívánságokat, mind begyűjtöm!!:-)

Tele vagyok izgalommal:-)
süti beállítások módosítása