Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lámpafrász

2009.01.27. 08:00 | piroskaesfarkas | 17 komment

Egyszerű, fehér, bájos falilámpára vágytunk a babaszobába. Csak semmi cicó. Bemegyünk egy lámpaboltba, és biztosan rögtön szembejön öt ilyen is, s a bőség zavarában majd viatkozhatunk, hogy melyiket is válasszuk.

Mindamellet, hogy még csak hasonló sem akadt a horgunkra sokáig, mégis igen jól szórakoztunk, s nem hittünk a szemünknek, micsoda rémes, förmedvény lámpákkal lehet találkozni a boltokban (nem áll szándékomban senkit sem megbántani), melyek közül lekaptam néhány gyöngyszemet.

Itt van mindjárt a fenti képen látható katicás lámpa (középen). Szegény katicának a feje tetejére csúszott a szája, éppen hogy nem a hátán hordja, s ha már lábat lógat, nem tudom, miért csak kettő van neki?

A villanykörtefejű izé, amelyik létrán kapaszkodik fel, a foglalat felé törve. Ebből a fajtából lehet olyat is kapni, amelyik egy kifliholdon csücsül. Nem tudom, hogy így rémisztőbb -e, hogy nincs arca, vagy elkeserítőbb lenne -e, ha szemet és szájat is kapott volna? Csak arra tudok gondolni, hogy úgy születhetett meg ez a lenyűgöző példány, hogy a gyártónak megmaradtak ezek az alkatrészei különféle termékek készítésénél, és addig toligálta  őket a felesleges drótokat, kék műanyagdarabkát, fadarabokat és a zsinórt, amíg rájött, hogy eladható ez egy gyereklmpának jópénzért.....

Medvés lámpa. Szerencsétlen medve, vagy nem jól magyarázta el a tetoválószalonban, hogy milyen motívumot szeretne a hasára pingáltatni, vagy páros lábban hasbarúgta valaki, vagy ketten egy-egy lábbal tiporták gyomron, esetleg rossz helyen hajtotta álomra a fejét, és átgyalogoltak rajta az éppen málnásba igyekvő szomszédai, mert mi más lehetne a magyarázat arra a két talpnyomra a hasán? De úgy látszik bármi is történt, mégis büszke rá, mivel csakis a hasa világít.....

Méhecske, akinek nem nőttek ki a csápjai (vagy mi is van neki), ezért bukósisakszerűségre erősített változatot kell hordania, hogy méhecskének tűnjön, mikor kivilágított fejjel repül a kisrepülőján, mert sajnos a szárnyai sem fejlődtek ki. Úgyhogy most már gyanítom, hogy ez nem is méhecske, csupán a fenti villanykörtefejű igyekszik a jelmezbálba....

Ehhez a mennyezeti lámpához nem is fűznék hozzá semmit.....Na jó, nem bírom ki. Itt az történhetett, hogy a szárnykészítő belehúzott, elszámolta a lerendelt mennyiséget, így jutott belőle a medvének meg a békának is, akik éppen villanykörtét szülnek, egyszerre....

Na és a barbiskülönlegesség, amelyik tud nyitott- meg csukottszemű is lenni egy kapcsolásra?

Gondolkodom, hogy lámpatervezőnek állok.............

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr97902281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saskamacska 2009.01.27. 12:32:32

ízlésfejlesztés rulez! Micsoda giccsparádé...:D :D

Nóri_ 2009.01.27. 14:55:10

Khmmm....:)

Sikerült azért venni valamilyet?

manner 2009.01.27. 15:59:00

atyagatya. hát ez meredek :D
és vajon mind ezt a sok gyönyörűséget egyetlen boltban sikerült lencsevégre kapni?

Varázsmogyoró 2009.01.27. 18:21:31

Ez a Barbie-s valami csodálatos teremtmént :-)) Nekem a katicással nincs nagy bajom, mert én házilag valami hasonlót készítettem, de élethűben :-D Nincs szája meg lógó két lába...

BPanka 2009.01.28. 15:01:53

:-DDD Nem ér így megnevettetni, mikor rajtam alszik a lányom! :-) Szegény majdnem fölébredt, úgy rázkódtam a visszafojtott kuncogástól. A legdurvább szerintem az izzókat szülő szárnyashadsereg.

Csillagbaba 2009.01.28. 19:13:31

Hát ez kriminális! :-) Mi egyszerű mennyezeti lámpákat vettünk ( talán UFOlámpa a szakneve) és a párom fából készített hozzá keretet, a lányoknak virágszirmokat a konyhába csillagokat és szintén virágot. Én lefestettem a lányokét, a konyhait dekopázs technikával dobtuk fel.. Igazi egyedi lámpák lettek.... Ha érdekel dobok majd a blogba képet róla....

Katónéni 2009.01.28. 21:40:42

Lassan kész a babaszoba.
Egyre több a lakója.
Arra várnak, mikor kopog
ablakán egy nagy gólya.
Nem kelepel, hisz csőrében
lesz a pólya, legalább a csomója.
Félre viccet!
Egy-két skiccet dobjatok már "mélben"!
Szép legyen a lámpabúra
Babuci fészkében!!!!
Drága Piroska!
Ma fáradtabb vagyok,mint kéne. Ez nem vers,csak vicc! Sicc!
A Tigyereketek arcocskája annyira tüneményes! Ahol nyitva szája, biztos azt mondja: "Ne aggódj ,Anya!"

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.01.30. 17:49:23

Ezeket bizony egy helyen kaptam le, de több lámpaboltban is visszatérő darabok voltak, és csak párat fotóztam le, voltak még rémesek dögivel.....

Vettünk végül, egy olcsó kis fehéret, a kéksárgaösszeszerelőssvédben, egy teljesen egyszerű darabot.

Persze, érdekelnek a lámpák, pláne, ha saját készítésűek!!!!

Katóka! Hihetetlen fazon vagy, imádlak!:-)

Pankababa 2009.02.01. 15:42:30

A küllem még csak az egyik gond (izléses pofonos) de ezek nem tudnak normálisan megvilágítani egy szobát szerintem

Ingrid 2009.02.03. 09:20:11

Ezzel én is gondban vagyok :) Nagyon nehéz igazán ízléses darabot találni... Még gondolkodom....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.03. 17:27:07

Ingrid!!!!!!!!!!!!!!!!! Puszillak!
Azt terveztem, hogy csináltatok lámpabúrát az általam kiválasztott anyagból, mert több helyen is van erre lehetőség. Alapot pedig kovácsoltvasas bácsival. De aztán nem lesz rá már keret, és marad a plafonon egyelőre az 1 500 Ft-os lámpa, a falon pedig a kéksárgaösszeszerelős falikar fehér búrával.

Az állólámpa egyszerűbb dolog, mert pl. Veronika boltjában is találtam már tüneményeseket, és szoktam úgyis venni máshol, hogy megveszem az állványát, és majd később szerzek hozzá búrát.

Pocakos Macska 2009.02.05. 08:17:11

:))) Én pedig innen választottam lámpát, bár tény, hogy vannak félelmetesek :D (Egy virág, miből 3 méhecske (spot) száll le, szerintem nagyon aranyos :D)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.08. 21:12:07

Pocakos Macska! Hát, lehet, hogy ki tudtad fogni, de így együtt láthatod, hogy rémes az összhatás:-))

Ingrid 2009.02.08. 23:35:08

Kovácsoltvas-bácsi az, akire most én gondolok???
Nálunk csodát művelt, mutattam már????

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.09. 20:23:26

Igen, rá! A korlátokat igen, gyönyörű!!!!!
süti beállítások módosítása