Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Keretek között

2009.01.25. 21:46 | piroskaesfarkas | 6 komment

Ábrándoztam egy falról, melyen különféle formájú és stílusú, mégis összetartozó, egymás mellett megférő keretek sorakoznak látszólag rendezetlenül, családi képeket ölelve. Először a kereteket kezdtem gyűjteni, s mikor szembe jött egy nekemtetsző darab, lecsaptam rá, s bekerült a fiókba, majd mikor a kollekcióm kinőtte a helyet, átköltöztek a szekrénybe, s évek óta ott várakoznak, hogy kitaláljuk a végleges helyüket, s az üvegük mögé bekerüljön egy-egy kedves kép.

Nem volt kis feladat, mivel a választásnál sosem néztem a hátoldalukat, hogy akasztósak vagy pedig éjjeliszekrényrevalós, kitámasztós példányok, amelyekbe aprólékos munkával lehet csak pöcköket csavarozni, hogy ráakaszthassuk a képszögre. Joepapa áthozta az összes szerszámosládáját, majd egy napra eltűntek Farkassal, hogy további pöcköket, szögeket és egyéb fontos dolgokat vásároljanak össze, majd napokig lecsavaroztak, majd kalapáltak, fúrtak és vízszinteztek, míg végül jónéhány képkeret felkerült a lépcső melletti falra (úgy harminc pompás darab). Igaz, fotók még nincsenek bennük (nem is olyan egyszerű ezt fordítva csinálni, mikor meglévő kerethez kell képet vadászni), de már leválogatás alatt vannak azok is.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr18853938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2009.01.25. 23:13:42

ódeklasszak! nem kapunk képet a falon lógó képnélküli keretekről? :)

Sziltó 2009.01.26. 12:18:18

Hamarosan, majd csak győzzétek válogatni a kedvesebbnél kedvesebb emlékeket!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.01.26. 22:03:50

Edina Kedves! Persze hogy van már róla kép, ahogy a falon lógnak!:-) Hamarosan felteszem:-)

Sziltó! Hát ez az, hogy nem győzzük már most sem, de legalább a felkerültek a falra, az is valami:-)

Nóri_ 2009.01.27. 14:56:48

Ó de klassz! Biztos szépen mutatnak.

Válogatni nem egyszerű, nálunk fél év alatt sem sikerült összehozni! De rajta vagyok az ügyön. :)

Ingrid 2009.02.03. 09:28:51

Óóó.. ezek csodásak! Nagyon szép, otthonteremtő egy ilyen fal létrehozása.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.03. 17:31:30

Látod, ezeket is csakúgy vettem, behúztam a barlangomba, mert tetszettek, aztán majd két-három év alatt elnyerték méltó helyüket:-)
süti beállítások módosítása