Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Állapot

2009.01.23. 09:25 | piroskaesfarkas | 8 komment

Kissé előrecsúszom a széken, úgy, hogy a hasam, mint egy nagy labda terüljön el az ölemben, így egészen jól belátható föntről, s kényelmesen megfigyelhetőek Mütyürke dörömbölései, fészkelődései, melyek már nem csupán érezhetőek, de igen látványosak is. Nyilvános helyeken még mindig jobb ez a pozitúra, mint ha kihúzott derékkal feszítek, széttárt térdeim közé engedve a méretes hasamat, amikor nem is látom olyan jól az eseményeket.

Teljesen belefeledkezem kettőnk játékába, kizárva a külvilágot, ottfeljetem a képemen az átszellemült mosolyt, s lehorgasztott fejjel meredek a pocakomra, fürkészve az újabb mozgolódásokat. Ezt teszem a kocsiban, a kórházban Dr Cukorra várva, vagy éppen a polgárok házában (mer' ez a neve az épületnek, ahol az anyakönyvvezető lakik, mint megtudtam), ahol arra vártunk, hogy Farkas hivatalosan, aláírásával is igazolja, hogy nem csak úgy összejöttünk egy röpke édes éjszakára majd továbbáll, hanem Ő bizony a Migyerekünk apja.

Ezt három példányban is rögzítettük, melyből Joepapa egyből elkért egyet, és lefűzte a hivatalos iratai közé, s kaján vigyorral a képén elégedetten közölte pasival, hogy most legalább már nem csak arról van szó, hogy megejtették a lányát, s kezében magasra tartva lobogtatta tizenhatévnyi vadházasságunk első hivatalos papirlapját.......Szerintem ez leginkább is neki, és a hivatalos szerveknek bír komoly jelentősséggel. (az egész apaságit fél óra alatt elintéztük, ebből huszonötperc volt a várakozás, és nem kellett hozzá más, csak lakcímkártya, személyi, orvosi igazolás a terhességemről, terhességi kiskönyv, és kitöltöttünk egy nyilatkozatot). Aztán meghatódtam, mert érdekes érzéseket keltett bennem, hogy a bent lubickoló Mütyürkéről nyilatkozunk, meg a felügyeleti jogokról, és beírták az általunk választott családi nevét is, ami Farkas és az én nevem kötőjellel összekapcsolt változata lesz.

Állapotosnak lenni jó, még ha nem is mindig rózsaszín vattacukor, de egy nagyon puha,  szerelemmel teli, kellemes fészekérzés, még úgy is, hogy itt van ez a cukor, meg a munkám és a körülötte keletkezett zűrzavar.

Pár hete új tüneteket észlelek magamon. Az egyik az anyajegyesedés, ami azt jelenti, hogy jóideje jelennek meg rajtam kisebb barna pöttyök, melyek közül több olyan kiállós fajta kinövés. Főként a melleim körül, a mellkasomon, és nem tudom mire vélni a dolgot. Van olyan betolakodó, ami sötétbarna, és a felvágottszerű méretűvé terebélyesedett udvaromon foglal helyet. Tegnap is találtam egy legújabbat, amit Farkas vett szemügyre, de nem tud sokat hozzászólni a témához. Azért aggasztó, de csak remélni merem, hogy normális folyamat.

A másik furcsa, és kissé ijesztő jelenség a kezem, pontosabban az ujjaim középső hajlatának sajgása. Eleinte csak a bal kezemen éreztem, a jobbon csak a hüvelykujjam akad be naponta többször is, megmerevedik, és csak fájdalmasan lehet kipattintani. Főként éjjelente érzem a fájdalmat az összes ujjamba, s ilyenkor alig bírom ökölbe szorítani, vagy kiegyenesíteni őket. Van, hogy napközben is fájlalom, de akkor nem  olyan vészes. Valami ízületi dolog lehet, vagy mi. Vizesedést nem látok rajta, és Dr Cukor sem tudta mire vélni, mikor megkérdeztem, hogy esetleg nem az inzulint hibáztathatom -e a   tünetért, de ezt kizárta.

Előfordult már, hogy néhány röpke percre olyan szúrásokat éreztem az alvázam felől, egészen a köldökömig, mintha sok gombostűvel akarná valaki kilyukasztani a járatokat odabent. Ilyenkor leültem egy kicsit, és elmúlt. Előző szombaton viszont a hagymalevespartyn éreztem ezt a bökdösődést, majd estére rosszabbodott, s mire bekúsztam az ágyba, már rohamokban tört rám, és ha felültem, csak még kellemetlenebb volt az egész. Egy idő után Farkas felhozott egy komolyabb órát, hogy írjuk a fájásszerűségeket, de persze bíztunk abban, hogy ez a tűszúrásosgörcsölés ez még biztosan nem az. Azért a frászt hozta rám. Még másnap is volt egy kicsit, de csak épphogy. Felhívtam Dr Talánő jófej asszisztensét hétfőn, hogy mi a véleménye, mert attól tartottam, esetleg a méhem szája tátog netán, s előjele lehet valaminek, de megnyugtatott, hogy egyek magnéziumot és kész.

Komisz pedig hosszabb halgatás után visszatért. Igaz, szelídebben adja elő magát, mint az első hónapokban, amikor is volt olyan hét, hogy 2-3 panadolt is be kellett nyelnem. A múlt hétvégémet azért elkaszálta rendesen, mert miatta maradt el a vasárnapi babaszoba festés. Ezúttal kibírtam azt a másfél napot rémes fejfájással gyötörve, mert mióta ennyire érzem Mütyürkét, és kint van a képe az előszoba tükörre tűzve, s minden alkalommal, mikor elhaladok a folyosón, megnézem a hasamat, majd a kis arcát, egyszerűen nincs szívem gyógyszerrel bombázni, inkább szenvedek.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr67897140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.01.23. 12:52:43

Eszembe jutott, hogy van ilyen bioboltos fejfájáscsillapító, növénykeből, amit kismamik is szedhetnek. az a neve, hogy Emileve. egyszer akkor vettem, amikor azt hittem, terhes vagyok, elmulasztotta a fejfájást. Mondjuk biztos ami biztos kérdezz rá vkinél, hogy szedheted-e... zsuzska

Hildy 2009.01.23. 14:55:22

Kedves Piroska,

Ez a regisztráció olyan bonyolulttá teszi a kommentelést, hogy már sokszor inkább nem kommenteltem.

Az én kezem is sokat fájt a várandósságom alatt. Nekem azt mondta az orvosom, hogy Carpa Tunel syndroma, és hogy elmúlik szülés után. Nem múlt el csak a szoptatás befejeztével.
A CT syndróma általában azoknál a nőknél alakul ki, akik sokat gépelnek. Én rengeteget gépeltem (úgy gondolom te is ) nap mint nap....A baba 4 héttel hamarabb érkezett, és a munkahelyemről mentem szülni :)

Katónéni 2009.01.23. 21:16:21

A város, ahol felnőttem ill.szüleim és tesómék még ott élnek, szintén Polgárok Házának hívja polgármesteri hivatalát. Harangjáték is szól az épület mellett.
Csak nem ???????????

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.01.25. 08:45:42

Manner, köszönöm! A helyzet az, hogy régi harc ez már a Komisz és köztem (hat éves korom óta tart), és még nem segített rajta egyetlen csodabogyó sem, csak az agresszor gyógyszerek.....

Hildy! Köszönöm szépen, remélem, hogy el is múlik..Igen, elég sokat gépelek...
Sajnálom én is, hogy ilyen vacak lett ez a kommentelés!!!

Katóka! Ha közel van Bp. és van a városban egy isteni cukrászda, amely P betűvel kezdődik, akkor ez az:-)

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2009.01.25. 21:29:17

Nekem az ujjaid fájdalmára ugrott be elsőnek a magnézium, hátha használ arra is!
Én elköltöztettem a blogomat pont a kommentelés miatt a freeblogra és ott nagyon segítőkészen fogadtak, az egészet átemelték, így úgy néz ki, mintha mindig is ott blogoltam volna. Igaz, mivel én sem gyári sablont használok, ott is kialakítani a hátteremet beletelt két hosszú estébe. De nem bántam meg, sőt, most inkább már azt bánom, hogy nem ott kezdtem!

saskamacska 2009.01.26. 14:00:44

Szia!
Nekem ez az ujjperc "beakadás" ( én így hívom:) tinikoromban volt, de egészen sokáig. Volt, hogy állandó jelleggel, aztán sokáig ne, majd megint. Úgy kellett kikattintani az ujjamat. De elmúlt. Akkor sem jöttünk rá, hogy mitől van, és azóta sem. Egy kicsit más az a porc a bal kezem középső ujjában (az volt a bekattanós ujjam), de nem vészes. Remélem Neked is hamar elmúlik.

Így ismeretlenül is jó olvasni a soraid, sokszor megnevetett. Remélem a cukros dolog is rendeződik végre.

Szép napot: Saskamacska

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.01.26. 22:02:05

Minyike! Vettem most magnéziumot tablettába is, köszönöm! Eszegetem:-)
Farkastól tavaly karácsonyra kaptam egy saját bejáratú blogot, de sajnos nem készül, így nem is tudok költözni.....

Saskamacska! Örülök, hogy megmosolyogtatlak:-) Csak az egyik ujjam akadozik, a többi meg sajog. De remélem, szülés után újra a régi lesz mind a tíz:-)
süti beállítások módosítása