Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Veronika tündérboltja

2008.12.21. 10:23 | piroskaesfarkas | 10 komment

Régen jártam arra, talán több mint két év is eltelt már, de a hely még mindig ugyanaz. Veronika tenyérnyi, egészen picike boltja egy külön kis világ, zsúfolásig tele tündéri apróságokkal, újakkal és régiségekkel, történetükvan fenyőbútorokkal, csipkékkel, porcelánokkal, gyerekjátékokkal, csodaszép lámpákkal, és megannyi mesés tárggyal, amit a tulajdonos saját ízlése szerint, gondosan válogatott össze.

Mikor beléptem, ismerős illat és miliő lengte be a tündérboltot, s Veronika szeretnivaló személyisége, s az a sok-sok néznivaló, mindenütt, amerre csak forgolódtam, s nem győztem gyönyörködni, miközben sűrű Óóóóóóóóóó-k hagyták el a számat.

Vettünk kedves meglepetéseket ajándékba (sajnos, bizonyos okokból ezeket csak később mutathatom meg), meg aztán angyalokat saját örömünkre (mindig laknak Nála többen is), fából készült karácsonyfadíszeket, babajátékokat, és Anyika elhozta nekem azt az apróvirágos búrás, régi talpazatú lámpát, amit úgy megkívántam, amint beléptünk, de csak a fa alatt lehet igazán az enyém:-)

Veronika minden egyes kis tárgyat becsomagolt, a tetejére kis masnikat csippentett, s még a Migyerekünknek is adott ajándékba egy édes babaszobajelzőt. Egy élmény oda betérni.

Szeretettel ajánlom Nektek, akár most még karácsony előtt néhány apró kedvességért betérni, de bármikor máskor megéri meglátogatni Veronika tündérboltját (XIII. Pannónia u. 68.)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr64834690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóri_ 2008.12.21. 15:04:33

Egyszerűen mesés! Köszönöm szépen. Remélem majd a többi dolgot is megmutatod. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.21. 18:58:46

Nóri! Igen, később megmutatom!:-)
De most már legalább Te is megtalálod majd, és el kell menned ide!!!!!

cucka 2008.12.21. 19:56:24

Ismerem ezt a boltot... nagyon régen voltam már benne az igaz, de arrafelé szoktunk sétálni Huncmorgóval. Annyira varázslatos, pici és tele van zsúfolva mindenféle apró szépséggel. Profán okok miatt, -mint örökmozgó és türelmetlen Hunor- mostanában nem jutottam be, de most nagyon kedvet kaptam hozzá. :)
Örülök, hogy végre jó kezekben vagy, orvosilag! :)

Ingrid 2008.12.21. 23:22:52

Majd együtt Cuckával, tuti betérünk :) egyikőnk vigyáz az örökmozgókra, míg másikunk válogat ;)
Ezt meg lehet oldani, kérem, Veronikáért, no és a szépségekért, amiket mi magunk is kedvelünk, megéri!

Csillagbaba 2008.12.23. 20:00:15

Piroska! Áldott, békés ünnepeket szeretnék kívánni Nektek!

CsöppkeCsillus 2008.12.23. 21:54:28

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kívánunk!

Nóri_ 2009.02.27. 17:09:03

Képzeld, eljutottam végre! Valami fantasztikus volt!!!
Köszönet az ötletért . :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.02.28. 09:58:46

Nóri! Örülök, hogy tetszett, gondoltam, hogy szeretni fogod!:-)
Ott volt Veronika, a szőke hölgy?

Nóri_ 2009.02.28. 21:44:25

Egy idősebb hölgy volt ott, talán világosbarna hajjal (?) , de erre nem igazán emlékszem, rövid frizura volt, az biztos. És egy vele hasonlókorú úr is volt. Valamint rózsaszín kockás nyulak, akikbe beleszerettem, és mindenféle tündéri mütyür, legszívesebben felvásárolnám az egészet!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.03.01. 10:29:49

Szerinte Ő volt Veronika és a férje:-) A nyulakat sajnos nem ismerem személyesen:-) De az érzést nagyon is!!!!
Örülök, hogy elragadott Téged is!
süti beállítások módosítása