Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hasonhordozó

2008.12.12. 08:00 | piroskaesfarkas | 24 komment

Ha megkérdezik Tőle, mit szeretne a fa alatt kicsomagolni, akkor egyből rávágja: hasonbabahordozót. Régóta lapozgatja már a katalógust, tele színes jólmegkomponált képekkel, melyek legtöbbjén egy-egy vagány pasi feszít, mellén az odabugyolált gyerekkel, akikkel szívesen azonosulna.

A márkához már csak a teniszes múltja miatt is ragaszkodik, s ez rendben is lenne, ha beszerzőkörútam alkalmával nem találtam volna magam szembe tíz féle változatával, s fogalmam sincs, hogy melyiket válasszam, mire kell figyelni, és egyáltalán kényelmes -e egy ilyen babahordozó a kicsiknek????

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr37818768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2008.12.12. 13:58:24

Sk. gyerekem még nincs, de akit vittem ilyen hasracsatolós alkalmatosságban nem panaszkodott. Sőt! :)
Nem értek hozzá, de ma már csudamodern kendőket is lehet kapni.. Nem csodálom, hogy elveszel a kínálatban! :)
Szerintem míg a kölök pirinyó, nem jó ha a kis feje nincs kellően megtartva, összenyomódik a gerince, de ha kicsit nagyobbacska már, akkor simán bírja a strapát bármibe is pakoljátok! :)
Jó válogatást! Milyen színű lesz? :)))

Ilona · http://ilonana.freeblog.hu 2008.12.12. 14:32:02

Szerintem a legoptimálisabb a kendő de annak megkötését, így vagy úgy de el kell sajátítani :)
Kengurunk is van de nem sokat volt benne egyik csemete sem. Így hát érdemlegeset nem tudok írni neked de ajánlom figyelmedbe Csillust! Ő nagyon profi és remélem nem haragszik meg, hogy őt említem :)
dilidomino.freeblog.hu/categories/hordozas/

hildy · http://www.kadarek.us 2008.12.12. 14:35:17

Nekünk az olyan, mint a képen látható nem vált be. Pici korában sem szerette( amíg a baba nem tudja megtartani a fejét, nem ajánlott hordozóba tenni), s később sem... A kendőt azonban kedveltük... s előnye, hogy már egészen pici kortól használható....szerintem a kendő a hordozó szülőnek is kényelmesebb...Persze függ a gyerektől is a szülőtől is....Jó lenne, ha tudnál várni, hogy kipróbáld a hordozót a babával is vásárlás előtt...
Jó vásárlást!

mamaka · http://pponthu.freeblog.hu 2008.12.12. 14:36:49

Szerintem: amíg valóban kicsi, addig azért jó a kendő, mert azt megkötheted úgy, hogy feküdjön a baba. Így szoptathatod is nyilvánosan, mégis diszkréten. Függőlegesen cipelni akkor a legjobb, ha már erősebb a gerince, leginkább, ha már készülődik maga is a z önálló ülésre. Ez nagyon hamar eljön! Akkor viszont már elég nehéz ahhoz, hogy a pocakodon cipeld. De ha ott akarod vinni, a kendő erre is alkalmas, és háton hordásra is. Kisebb helyen elfér, mint a hordozó, és alkalmazkodik a gyerek méretéhez. Rengeted oldalon videókat, fotókat találsz, sőt tanfolyamon is elsajátíthatod - már gyerekestül - a legtutibb kendő kötési praktikákat. mindemellett biztosan babák ezrei szeretnek a fotón látható hordozóban utazni :)

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.12.12. 14:53:55

Az én Lócim élete első 5-6 hónapját a hasamon-hátamon töltve élte, és sosem panaszkodott:) A mai napig sok-sok órát alszik rajtam, és tökjól fejlődik testileg-lelkileg :)

Újszülöttnek mindenképpen kendőa legjobb, az öleli körbe a legjobban + biztosítja a terpesztartást, ami az optimális csípőfejlődéshez kell.
Ezenkívül lehet elöl-hátul-és csípőn is hordozni:)
Ha van rá lehetőséged akkor az első 2-3 hónapra válassz rugalmas kendőt, azzal könnyebb megtanulni kötni, és szuperjó az újszülöttnek, aztán ha a súlya eléri a 6-7-8 kilót, akkor válthatsz szövött kendőre (na ezekből is van ám millió féle :)) ).

Ha picit nagyobb a gyerkőc, akkor mehet már mei tai-ba is, vagy ha ez a kötözgetés bonylultnak tűnik (nem az!), akkor vannak formázott csatos hordozók, pl Ergo, Beco, vagy Manduca. Ezek a hagyományos kenguruknál lényegesen jobbak, mert nem lóg a baba lába, hanem frankón békatartásban van ahogy kell, ill a hordozó személy háta sem szakad le 20 perc után.

Jajjdehosszú lettem, bocsi (pirulósszmájli) :)

Kryszti 2008.12.12. 18:06:28

Véleményem szerint csodálatos érzés mind a babának, mind a szülőnek a "hasonhordozóban" hordozás. Csillus ennek tényleg a mestere!!!! :)
De talán egy férfit nehezen tudok elképzelni hordozó kendővel, Farkas esetében mindenképpen kengurut ajánlanék (a fotón is "kengurus" férfi látható). Kaphatóak újszülöttkortól használható típusok is. Hordozókendőről se mondjál le, abban esetleg Te fogod hordani Mütyürkét. :)

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.12.12. 19:15:39

Amikor egész picik voltak, csak hordozókendőt használtunk, mert abban lehet szoptatni is, lehet benne vízszintesen vagy függőlegesen, ahogy jobban tetszik. Most Miksinél vettem Mei Tai nevű kötős kengurut, mert zavart a kendő sok anyaga, és ez is nagyon bevált. Izlés dolga, szerintem amiben anya/apa jobban érzi magát és a babát, abban a babának is valószínűleg jó lesz. Ha meg nem, még mindig lehet váltani :)

Pankababa 2008.12.12. 19:39:17

Én nem használtam soha, de sok jót hallottam már róla.

BPanka 2008.12.12. 21:27:34

Látom már nem sok újat mondok, ha én is a kendőre adom le a voksomat. :-) Szerintem is az a legkényelmesebb, babának, mamának egyaránt, de én valóban fontosnak tartom hozzá egy tanfolyam elvégzését, vagy legalábbis egy hozzáértővel való konzultációt, mert rosszul megkötve csak kényelmetlenséget okoz.
A férfiakat nehezebb rávenni a kendőzésre, ez való igaz, bár vannak szerintem férfiasabb darabok is, de ez tényleg ízlés kérdése.

CsöppkeCsillus 2008.12.12. 21:44:59

Nálunk a férjem is hordoz, kendőben is, elöl-hátul:) Nyilván nem rózsaszín kendő kell, de absz nem lányos:)
Amúgy Ő is jobban szereti a mei tai-t.

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.12.13. 08:47:20

KENDŐ!
vagy ha mindenáron kenguru (ami sokkal kényelmetlenebb lesz egy idő után, ahogy nehezedik a gyerek fenek :-))
akkor csak azt kérem, hogy NEHOGY kifelé fordítsátok benne!!
amúgy kendő és kenguru között az a különbség, hogy míg a kendő a tested részévé teszi a babát súlypontilag, addig a kenguru mintegy hátizsák funkcionál, és a súlypont is, meg az egész, külön, sokkal máshogy van.
DE ha nem tetszik a kendő, akkor ha kicsit nagyobb lesz - tartja már a fejét - vegyetek neki szép kengurura hajazó MEI TAI-t: www.bamberoobaby.com/
ezzel nem kell "bűvészkedni", mint ahogy a kezdő szülők félnek a kendő-kötéstől

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.12.13. 08:49:09

jaigen, mindegyik lehetőséget ki lehet próbálni a babahordozós találkákon, ami minden hónapban van! ha kell infó, csak szólj! :-) (jelentem,én már egy ilyenen voltam :-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.13. 18:55:14

Köszönöm a sok tanácsot!!! Valami baj van a kommentelésemmel, nem tudja valaki, hogy mi lehet? Nem állítottam át, mégsem lehet csakúgy hozzászólni??!!!

szóval kendő. Nem hiszem, hogy én kendőkötözgető leszek, bár ugye ki tudja:-) Farkas meg pláne nem szeretne kendőbe tekeredni. Javasoltam neki, hogy egyelőre napoljuk el a hasonhordozó vágyának kielégítését, tartogassuk tavaszra, mikor már Mütyürkével együtt próbálhatjuk ki.

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.12.14. 01:01:53

akkor MEI TAI! az olyan mint egy kenguru, de mégse, és a pasik gyomra is hamarabb beveszi! :-)

Ingrid 2008.12.15. 12:40:25

Kukkants ide: www.bohem-mama.hu/index.php
Én ezt tuti bevállalom a következő babánál! Helénánál már késő, igaz, szükségem sem volt rá, de a következőt másképp tervezem :)
Ez, amiről fotót tettél be, valóbn pasis darab :) Én ilyenben nem hordoznám a gyereket :)

Kommentek: én kaptam mailt a blog.hu-tól. Ezentúl csak belépve lehet kommentelni, de ezt állítólag megkönnyítik, meg avatárfeltöltési lehetőség is lesz, szóval fejlesztenek :)

szamka 2008.12.15. 22:55:46

Szia, nekünk ilyen Babybjörn Baby Carriere Active kengurunk volt, 3 kg-tól 12 kg-ig lehet használni. Tökéletesen támasztja és védi a baba gerincét. Meg a tiedet is.
Nagyon kényelmes, ha elalszik benne, akkor az egészet szétkapcsolva, őt szinte meg sem mozdítva tudod levenni.
Mi minden nap hálát adtunk a kitalálójának.
Ja, és együtt nő a babával, mindig kényelmes neki, fél éves kortól magaddal szemben és előre nézve is ülhet benne.
Mosógépben mosható.
Imádtuk. Most kölcsön van, azóta a 3.-ik babánál. Elnyűhetetlen.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.16. 11:54:15

Ingrid Drága! Nekem tetszik a bohémes kendő, de hogy pasi nem köt magára ilyet, az tuti:-)

Szamka! Ennek a véleménynek Farkas igazán örülni fog:-) Köszönöm:-)

szamka 2008.12.16. 16:35:52

Az én "Farkasom" imádta. Kicsit mindig a méretéhez kellett állítani, de cserébe... Ha együtt mentünk, presztizskérdést csinált belőle, hogy rajta lógjon.

Ingrid 2008.12.18. 13:19:55

Jajaj... az kimaradt volna, hogy Pasinak maradjon ez a "merevebb" cucc???? :))))
na, akkor mostmondom, hogy neki bizony ez való. nincs mese, ha mindketten szeretnétek hordozni, akkor kettőre kell befektetni, mert egyiknek ez, másiknak az ajánlott. szerintem. csakis szerintem :)

MarcipánFotó 2009.01.05. 16:35:01

Szia! Amikor Mackónk pici volt, még nem volt nagy hírverése a kendőnek, úgyhogy a téma elkerült minket. Hat hetesen hozzájutottunk egy Active-hoz, és IMÁDTUK mindhárman. :) Amit kiemelnék: 1. terpesztartás ebben is bőven meg van, 2. ez a kenguru a számtalan egyéb kapható fajtával ellentétben valóban tartja a baba gerincét, 3. 15 kg-ig használható, 4. nekem alapból gerincferdülésem van, de az utolsó pillanatig (kb. 11 hós korában tettük el) imádtam és simán bírtam benne hordozni, nem fájt a hátam. Ennek a titka: ha már benne van az apróka, alaposan meg kell húzni a pántokat, szorosan feszüljön a testedhez, mert csak így működik a hátadnál kialakított "ejtőernyős techológia", különben ugyanannyit érsz el vele, mint egy olcsó vacakkal, sokan ezt nem teszik meg, és nem értik, miért fáj a hátuk ezzel is, 5. Mackónk nagyon-nagyon szerette, rengeteg kilómétert leróttunk, hassal és háttal felénk is (az ellen sem volt semmilyen kifogása, sőt), 6. Mackóapu is odavolt érte, büszkén feszített benne az utcán :) FONTOS: a kendő ellen abszolút semmi kifogásom nincs, de azt nem ismerem, ezért sem pro, sem kontra nem tudok nyilatkozni.
Bocs, ha nagyon hosszúra sikeredett. ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.01.05. 20:58:28

Leush01! Nagyon szépen köszönöm a hozzámszólást, és az érveket is, nagyon szimpatikusak:-))))) Megsúgom, hogy megvettem már, csak Farkas később kapja meg. Aztán még az is lehet, hogy én még beszerzek egy olyan kendőféleséget is, amit Ingrid ajánlott, jó lesz nekem.:-)

Ingrid 2009.01.10. 22:21:49

Nahát :) Olyan csinos leszel abban a bohémmamásban :) Nem szokványos, csupaszín-csupavirág, hatalmas választék. Alig várom, hogy Heléna kistestvérének rendeljünk egy ilyet :)
süti beállítások módosítása