Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Télapóm

2008.12.09. 17:16 | piroskaesfarkas | 9 komment

Az osonós, lopakodós rész is a kedvencem, de a legjobban mégis azt szeretem, ahogy azon erőfeszítgetünk, hogy a másik elhiggye, hogy elhisszük, hogy Ő éppen csakúgy lentfelejtett valamit a földszinten, vagy pont az éjszaka közepén fogyott el az ásványvize és le kell mennie, és a felszűrődő papircsörgés nem más, mint az öszecsomagolt palackok hangja. S mindezt kibírjuk feltörő, kibuggyanó kacagás nélkül.

Szájában a fogkefét ide-oda toligálva felszólított, hogy még nem tisztítottam- és raktam ki a cipőmet az ablakba, így pedig biztos lehetek benne, hogy nem kapok ajándékot, majd mikor a lábbelim felkerült a gerenda párkányra, fejét csóválva közölte, hogy túl kicsi a lábam??!!!

Még jó, hogy nem fért bele a két kis babapárna (imádom, hogy felkeresi a tündérboltot, és pontolyan dolgokat választ ki, azokba szeret bele, amelyek nekem is tetszenének), amit reggel megtaláltam, csupán a kerámia táblácska volt beleállítva (ami fellógatva majd azt jelzi, hogy ott bizony egy fürtös kislány pancsol). Természetesen mindezt közösen kaptam Müyürkével:-)

Farkas pedig gazdagabb lett egy újabb négybetűs jelzésű összerakós játékkal, amiből autót illeszthet össze, és amelyből a gyerek születését követően szerintem számtalan dobozzal vásárol majd, mert alig várja, hogy a földön hasalva rakjanak ki vonatot, farmot, űrállomást, és megannyi jópofaságot, amit ez a cég kínál.

Az éj leple alatt Mütyürkének is csempésztem egy csokitélapót a babakocsijába. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr75813384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona · http://ilonana.freeblog.hu 2008.12.09. 18:34:21

Jó ide jönni hozzád Piros! :)
Nekem is van egy ilyen képem, csak az Éngyerekem csinálta a fürdőhabbal :D
És nyugtatni is jöttem...miszerint nem lesz baja a Tigyereketeknek ! Kitartás!

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.12.09. 18:36:58

Farkas fun klubb mikor is alakult? Nem tom, de már elég régen:)

Katónéni 2008.12.09. 18:41:50

Zsörtölődik Komód Úr:
-Éjjel nem aludtam !
-Zörögtek, pakoltak, s a Pocakos
itt járkált félpár papucsban!!!!
-Ne morogjon, kérem!-szól Szekrényanyó.
-Maga nem is tudja? Itt járt a Télapó!!!!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.09. 21:22:28

O, hat ez nagyon szep! Olyan harmonikusak vagytok, szeretem :) es Farkas iranti szimpatiam most kulonosen nagyot ugrott (nem mintha eddig sem...), hiszen Bogyoapuval kozos a hobbijuk, itt is nagy keletje van az osszerakosoknak! Es akkor meg a tunderboltos bevasarlast nem is emlitem. Ebbol latszik, hogy igencsak figyelmes parod van!

ßóbita 2008.12.09. 22:10:35

Farkasnak már csak az arcrészlete is szeretnivaló!
Azt hiszem arany világod van mellette... :)

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.12.10. 07:56:53

A párnácskák gyönyörűségesek, a táblácska egyenesen imádnivaló!!!!
Az írásod "lopakodós" bevezetője feldobott. :) Nagyon kedvelem azokat az embereket, akik felnőttként is újra tudják varázsolni gyermekkoruk ünnepeit. Amikor még nem volt Márk és Norman, Ádám minden Mikuláskor képes volt Mikulás sapkát húzni, szakállat és bajuszt ragasztani csak nekem, így hozta az ajándékokat. Mindig jókat kacagtunk. :)
A babakocsiba rejtett Télapóról az jut eszembe, hogy én mindig a két autóshordozóba tettem átmenetileg az éppen beszerzett apró dolgokat. Valahogy mindig abba képzeltem el a srácokat talán mert a hordozóik kis bölcsőkre hasonlítanak. :)

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.12.10. 16:35:53

Ezt nagyon jó volt olvasni. :)
És az a tábla nagyon édes. :)

Pöttye (törölt) 2008.12.10. 20:46:08

Olyan drágák vagytok..de most komolyan... :)

Pankababa 2008.12.12. 19:33:50

Nagyon aranyosak vagytok. Csudajó, hogy ennyi év után is így szeretitek egymást!
süti beállítások módosítása