Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ötletelleső

2008.12.06. 17:20 | piroskaesfarkas | 10 komment

Ott van a romantikus lila a madarakkal, lepkékkel és virágokkal, ami mindkettőnknek tetszik, ám amikor már úgy állt a dolog, hogy kiválasztottuk, Farkas beleszeretett a zöldegeres vidám színeibe, én pedig vacilálni kezdtem a rózsaszínbabás (amit még nem mutattam be itt) és a lila között, ezért aztán nem jutottunk közös nevezőre. Sebaj, addig is ötletellesek.

Az biztos, hogy a bútorok fehérek lesznek, amelyből már itt pompázik a háromajtós antik szekrényke, és megterveztem a polcoskomódos pelenkázót is, és elküldtem az asztalosnak beárazásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8724811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.12.06. 17:43:41

Gyönyörűek lesztek. :) Nekem pl. ez a lila-fehér összeállítás nagyon bejönne kislány babaszobának. ;)
Ez a picilány fantasztikus helyre fog születni. :)

Ingrid 2008.12.06. 19:12:24

Szerintem a lila a befuto, meg mindig :) Helenanak is feher butora van, az szamomra igazan babas ... Emlekszel, regen mar volt bejegyzesed babaszobakrol, azok is milyen hangulatosak voltak :) .

Babi · http://www.diababi.freeblog.hu 2008.12.06. 19:44:39

Nekem is a lila tetszik :)))

kerekszilva 2008.12.07. 13:38:00

Nekem a második és a negyedik tetszik, lehet, hogy azért mert fiaim vannak? :-) Egyébként ha lányt várnék akkor a régebbi posztból a lila színűre voksolnék.

Katónéni 2008.12.07. 14:31:25

Szekrényanyó tudjuk idős.
Fiatalon sem volt dizőz. :)
Mostanában sokat morog:
-Jön-e már, ki bent mocorog???
Álmában már látja a babát,
kit szolgálhat egy életen át.
Csendben nézi, mit csinálnak.
Cicomázzák a kiságyat.
Párnák, cihák, lepedőcskék...
-Hol áll majd az etetőszék?
Pakolgatnak...az ablakon pára.
A Szeretet rátelepszik a szobára.

Pankababa 2008.12.07. 21:36:45

Nekem a piros(ka) virágos tetszik a legjobban, nagyon én vagyok:-)A babók is szeretik elvileg az élénk suíneket, bár enyémgyerek a pasztel szekrényt bűvölte egyfolytában..

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.12.07. 21:59:19

Nálam is a lila garnitúra a befutó, még Borika születése előtt kinéztem álmaim babaszobájának annak a bizonyos boltnak a katalógusából, úgyhogy régi ismerősként köszöntöttem, mikor te is bemutattad. :-) Nálunk végül nem az lett, de bevallom, tisztán anyagi megfontolásból tettem le róla, amúgy gyönyörű, és nagyon tetszett az az ötleted, amit egyszer írtál, hogy megvarratnád varrónővel olcsóbban. Kár, hogy nekem nem jutott eszembe anno... De ha már így alakult, szívesen látnám viszont a ti Mütyürkétek leendő babaszobájában. :-)

Sziltó 2008.12.07. 22:12:10

Teljesen mindegy milyen lesz a babaszoba színe, mert ezt a kis csöppséget a legfontosabb dolog várja az életben, és ez a Ti szeretetek!! (ez nyálas volt, de tényleg így van)
Én spec nem szeretem a lila színt, de a kicsi szoba tényleg csodás! Jó válogatást és várakozást! :o)

Piroska 2008.12.08. 09:43:26

Katóka!!!!!!!!!!!!! Köszönöm! Már megint milyen csodás perceket szereztél!

Lányok! A liláért én is odavagyok, de még ugye ki tudja, mi lesz belőle:-)
A helyzet az, hogy van egy szépséges folttakaróm, azzal leterítettem az ágyat a babaszobában, és annyira szép! Ahhoz viszont nem illene a lila....Na de még remélem, ráérek ezen vacakolni:-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.11. 10:38:18

Hát akkor lila kilőve :(
Képzeld, H gyönyörűséges mélylila szobáját át kellett festetni a hibák miatt. Az új brigád más színkódok alapján dolgozott, így ugyanazt nem tudtam kikevertetni, borzasztó lett :( Most javítják, de halványrózsaszín lesz ... pontilyet nem akartam, mindegy, mert a tapéta-dekorációval úgyis feldobom majd!
És igenis fontos a szobája. Legyen gondosan kiválasztva minden szín, olyan színek, tárgyak vegyék körül a babák, amik ugyanazt a szetetetet, gondoskodást és törődést árasztják magukból, amivel kiválasztottuk őket. És ha ez megvan, nyilván a mi szeretetünk sem marad el :)
süti beállítások módosítása