Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Babaszoba

2008.09.22. 09:00 | piroskaesfarkas | 18 komment

Ha nem micimackós, meg nem is tapétacsíkos, akkor milyen? Ó, hát már akkor megálmodtam a babaszobát, mikor Mütyürke (Joepapa hívott a minap "Hogy vagy kicsi? És Mütyürke?" :-) még csak gondolat volt. Ilyesmiről ábrándozom.

Talán ez a lila szín és a kiegészítők nem túl kislányosak, nem lágyul el benne egy kispasi sem, de van egy zöldes B verzióm is:-) Farkas mamája kérdezte, hogy kinéztük -e a bababútort, de letörtem a lelkesedését, mert ahogy általában lenni szokott, vagy olyat láttam, ami nem tetszik (elefántos fogantyúk, meg hajókás kiságy és hasonlók kizárva), vagy kedvemrevaló éppen, de horrordrága kategória, evégett el kell indulunk vadászni a megfelelő darabokra. Persze könnyebb lenne, ha beleszerettünk volna egy kész kollekcióba, ami még megfizethető is, de így meg izgalmasabb.

A szekrényünk készül, ha igaz, a héten leszállítják hozzánk, s végre elrendezhetem a sok ajándék ruhácskát meg a saját gyűjtésemet, s mivel az fehérre lesz antikolva, adott, hogy a többi elem is fehér legyen, vagy éppen abban a varázskuckóba alakuljon át, ahol a régi szekrény készül. A kiságyat Anyika megvette nekünk, mondván, hogy "el ne fogyjon addigra", de igazából már alig bírja visszafogni magát, hétvégén pedig felkeresünk néhány öreg, parasztbútoros lelőhelyet, alhol remélhetőleg rábukkanunk a megfelelő, rogyadozó komódra, hogy aztán az asztalos alkosson rá egy pelenkázós keretet, amit később egyszerűen leszerelhetünk róla, fölé pedig lágy vonalú konzolra támaszkodó polcokat.

Ugyanitt szeretnék beleszeretni egy éjjeliszerkénykébe, ami a kanapé mellett áll majd (amit szintén át kell húzni, és új ruhát kapnak az óriási díszpárnák is), s együtt mennek majd az átalakítóba fehéredni.

Na és persze a lila kiegészítők, amelyeket egy tündérboltban fedeztem fel (ahol egyébként imádnivaló bútorok is vannak, szinte megfizethetetlen áron), így legalább azokért nem kell külön felderítő túrát szerveznem.

Komoly kihívás lesz még az egyik fal belilásítása (a többi fehér marad), és a képeken látható virágok, lepkék, szitakötök pontígy rápingálása......No meg aztán tobzódhatok az anyagboltban a lila apróságaimmal, hogy hozzá passzoló anyagokat szedjek össze, ami megy a varrónő kezei alá, kanapé- és fotel huzatnak, meg lámpabúrának.

Vettem hat fehérre mázolt szögletes nádkosarat, melyekre kihajtható bélést varrok majd (bedöglött a gépem, de hetek óta képtelenek vagyunk szerelőhöz vinni), s ugyanabból az anyagbóll készülnek majd levendulával töltött szívek a kilincsre és a szekrénykulcsra.

Túl korai még? Remélem nem...És különben is, úgy élvezem a tervezgetést!!!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr41579920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.09.22. 16:23:10

Lemaradtam, vagy tudjátok a nemét??

Piroska 2008.09.22. 16:32:22

Neeeem! Pont azért írtam, hogy talán kislánynak és fiúcskának is jó lehet ez a lila......
Pedig már úgy várjuk, hogy kiderüljön!!!! Talán szerdán....

Pöttye 2008.09.22. 16:52:33

Valami álomszép lesz.... és ha ilyen nagy törődést szentelsz minden apró részletnek, szerintem abszolúte nem korai a tervezgetés...
Gyönyörűséges lesz... álom babaszoba...

Bóbita 2008.09.22. 18:59:58

Piroska, ugye szabadszólás van, mert szerintem lányos :) hiába próbáltad a végén kompenzálni a kék macikkal, lányra készülsz, tudat alatt, megokfejtem ám én :) :):)
Muszáj lánynak lennie, látod :) hihi

Bóbita 2008.09.22. 19:00:37

Az lemaradt, hogy valóban csodálatos. :)

Katónéni 2008.09.22. 19:30:58

Drága Piroska!
Álomszépek a babaszobák!

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.09.22. 20:35:06

Elájulok, olyan gyönyörűek! Azt hiszem jó ötleteket adtál ezekkel a pálcika madarakkal és pillangókkal! Ha egyszer gyerkőcünk lesz hímzek neki ilyeneket a fejvédőre és ahová való:)

varazsmogyoro 2008.09.22. 21:17:15

Gyönyörűséges minden, de ha szabad megjegyezni tényleg inkább kislányosak, de nemsoká kiderül az igazság, és kompenzálni lehet akkoris!!! :-))))

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.22. 21:55:58

Istenem, szeretem ezeket a pasztell árnyalatokat, ezeket a finom színeket és formákat... Igazi babaszoba lesz ez, én már látom :) És akár kisfiú, akár kislány kerül abba a csodafehér kiságyba, nagyon fogja szeretni...
És nem korai, tervezgess csak nyugodtan, úgyis olyan rövid az a kilenc hónap, amiből már el is telt három!

mirwen · http://newrim.freeblog.hu 2008.09.22. 21:59:23

hűűű, ennyire konkrét már minden ötlet! Bámulatos, mert én csak szenvedek hogy mit és hogy csináljak, hogy legyen majd... :-)

Meske 2008.09.23. 09:27:47

Oda vagyok az ízlésedért és azért, hogy gondolatban mindent így el tudsz tervezni és látod magad előtt! A falra pingálásban mondtam, hogy segít MeskeFérj ha szeretnéd!
Pusszantalak!

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.09.23. 09:31:52

Gyönyörű szép...szerintem úgyis kislányotok lesz, úgyhogy maradhat a lila : ) Egyébént pedig annyira jó, hogy kitaposod nekem az utat : ), utánajársz a babakocsi-szempontoknak, berendezett babaszobák képét felteszed...nekem majd nem is lesz semmi dolgom, csak a Te blogodban bogarászni ; )
Puszillak!

Piroska 2008.09.23. 09:48:43

Lányos????? Pedig szerintem kisfiunk lesz, úgy érzem:-)
A lila is? Mert hogy az alsó képek között vannak rózsaszínek is, az tényleg lányos, na de a lilák?

(Dr Pontjó egyébként ugye fiúra tippelt, két hete a genetikus meg kislányra...:-)

Fiúsabb változatom is van, az zöldes, kockás.......de ebbe a lilába bele vagyok szerelmesedve:-)

Niki- picurAnyu 2008.09.23. 11:02:41

Nagyon szép tervek. :)
De szerintem is a lilás inkább kislányos. ;)

Piroska 2008.09.23. 11:44:03

Hát jó, kicsit talán lányos.............De majd jól megmutatom Nektek a fiús verziót is, na!:-)

DiaBabi · http://diababi.freeblog.hu 2008.09.23. 11:46:58

Nagyon tetszik, gyönyörű :) engem érdekelne a zöldes-kockás változat is :)))
süti beállítások módosítása