Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blekbördal

2008.11.30. 18:39 | piroskaesfarkas | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr99796558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.12.01. 08:41:23

Nem fogod elhinni. Mostanában, ha kinézek az ablakon és látom, hogy a fekete rigók csipegetik a madárberkenye és a tűztövis bogyóit, ezt a dalt dúdolom... :)
Piroskám lehet, hogy Téged is hasonló ihletett? :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.01. 10:15:43

Ezt hívják egyhúronpendülésnek?:-)
Nagyon szeretem ezt a dalt, és tegnap egyszerűen megkívántam. Persze biztosan azért is, mert ideje megtölteni az etetőket, kitenni a madárgolyókat, amiből csipegethetnek.
De úgy vettem észre, hogy Mütyürke is kedveli ezt a dalt, vagy csak unja, mert annyiszor hallgattam. Írok egy prezentációt, és néha észbekapok, hogy órák óta görnyedek a gép előtt, és olyankor meghallgatom, Ő pedig rugdalózik:-)
Ez lesz a dalunk.

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.12.02. 09:48:26

Örülök, hogy Te is hiszel abban, hogy a babák már magzatkorukban "vevők" a szép muzsikára. :)
Nekünk is van dalunk a fiúkkal. :) Andrea Bocellitől az Amapola. Terhességem alatt Ádám beállította, hogy ez a dal ébresszen minket reggelente. Imádom Bocelli selymes, de nagyon férfias orgánumát.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.05. 13:07:32

Kryszti Drága!

Én hiszek, nagyon is! Megyek, meghallgatom a dalotokat, köszönöm szépen!!!!!Puszillak Titeket mind, Piroska
süti beállítások módosítása