Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kihívás

2008.11.29. 10:50 | piroskaesfarkas | 23 komment

Némileg könnyíti a helyzetet, hogy nem a kádban kell pózolnom, és áldom az eszünket, hogy az alsó apró fürdőszobában mellőztük a zuhanykabint, és egyszerűen lekerítettük az alapterület majdnemfelét, leburkoltuk mindenütt ugyanazzal a kővel, csak éppen egy kis vízelvezető szegély került a határvonalára, hogy ne pacsáljak össze mindent akkor sem, ha a plafonról érkező börtönzuhanyzóra kapcsolok, meg akkor sem, ha kettesben forrózuhanyozunk (még hiányzik a strapabíró üveg az oldaláról, egyelőre csak zuhnyfüggönyt használunk) . És mivel így tettünk, rengeteg a hely, akár még spárgázhatnék is, és tekergethetem magam úgy, hogy elérjem a szőreltávolításra szánt területeimet. Pontosabban azt a részt, amit egyébként is nehéz szemmelkövetnem, de most a kitüremkedő hasamtól igazi kihívás.

De mivel úgy vallom, minden egyes kósza szálnak tűnnie kell, s bízom benne, hogy valamilyen módon ezt az utolsó hetekben is meg tudom oldani, komoly erőfeszítéseket teszek a kojakfazon elérésére.

Pár hete kénytelen voltam segítségül hívni egy kis kozmetikai tükröt, nem túl nagyot, s nem is a nagyítósat, amit Anyika ajánlott, hogy fel ne kaszaboljam magam, mert így is éppen elég bizarr a helyzet, nem hogy óriásiban lássam.

Történt már nem egyszer, hogy nem volt megfelelő a kitámasztásom, s a tárogatós ülésből lecsúsztam az oldalfalon, felborultam, mint egy cserebogár, s mivel ekkora hassal már nem tudok csak úgy hipp-hopp felugrani, sőt, gyors feltápászkodásnak sem nevezhetem a nyögésekkel kísért kínlódásomat, melynek célja, hogy a két talpam végre biztonsággal támaszkodjon a földön, így a kezemből időközben kitekeredő elszabadult zuhanykígyó rendszeresen képenspriccel, és eláztatja a hajamat, ami meg úgyis mindegy, mert amíg a padlólapon feküdtem, felszívott éppen elég szappanosvizet.

Nem tudom, ezt ki hogyan oldja meg, nem vagyok biztos benne, hogy az én módszerem a tökéletes. Lehet ilyenkor szőreltávolítós krémet használni? Nem hiszem, mert elég erős szer lehet, és ha csak egy pici is feljut alulról, veszélyes lehet...Azt meg nem akarom hallani, hogy hagyjam szabadon nőni, aztán szülés előtt fonjam be.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr81794380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsy 2008.11.30. 09:31:42

:)) megnyugodtam h. ezzel nem vagyok egyedül :))

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.11.30. 09:46:53

nehéz az élet na:). azért már inkább a befonás, mint a hanyatt zuhanások, spárgázások és egyébb talajtorna gyakorlatok.
nekem is volt egy fixációm szülés előtt, éspedig a megfelelő minőségű pedikür. meg voltam győződve, hogy a szülész orvos a talpaimra fog koncentrálni, és ha minőségi kifogást talál, akkor felír a "gondatlan szülő anyák szigorú listájára.".
de, most kapaszkodj meg, a szülészorvost szülés alatt egyáltalán nem érdekelte a pediküröm. mondhatni észre se vette. ki érti ezt?
amikor már a kórteremben voltam a szobatársam bevallotta, hogy ő is kiborult a megfelelő minőségű lábkörömlakk hiányától, úgyhogy a tízperces fájások alatt még egyszer rávette a férjét, hogy polírozza ki. a férj pedig, aki jól megtanulta, hogy várandós kismamának mindent, gondosan kipolírozta a várandós lábkörmöket. teszem ezt hozzá mintegy megoldási javaslatként is:)))))))

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.11.30. 13:12:12

:-))) Jót mosolyogtam, és jól magamra ismertem. :-) Szerintem jópár sorstársad van a pocakosok közt, de valahogy mindenki megoldja, aki szeretné. Ne aggódj, szerintem mások sem kisebb kínlódás árán. Legalábbis én is kb. így csinálom. :-) Annyival megspékelve, hogy néha igénybe veszem egy kozmetikusnéni segítségét az inkriminált testrész megkopaszításában. Erről megoszlanak a vélemények, mert van aki szerint a tépkedés okozta fájdalom akár méhösszehúzódást is generálhat, de én bizony erre is rákérdeztem az orvosomnál, és kacagva biztosított róla, hogy 30 éves praxisa alatt még senkit sem hoztak hozzá úgy, hogy gyantázástól indult volna be a szülése, úgyhogy ő áldását adja erre a módszerre. :-) Szóval ha kellően fakír vagy, ez is egy megoldás... (Fogd fel úgy, mint edzést a szülésre. ;-) )

Kryszti 2008.11.30. 13:23:03

Végig kacagtam, szenzációs a stílusod... :)
Sokan magunkra ismerünk, pláne a dupla pocakosok.
A befonást ne! Csettenhez csatlakozom, Farkasra szavazok én is. :)

Ilona · http://ilonana.freeblog.hu 2008.11.30. 13:25:23

Én már csukott szemmel is :D:D:D

Katka 2008.11.30. 15:27:14

Soha eletemben nem borotvaltam magam,el sem tudnam kepzelni....utolso percig (szules elott kb. 1 hettel,es pont azert nehogy veletlenul leborotvaljanak)kozmetikaban szortelenitettem.De ha eddig nem jartal,akkor tenyleg ne most kezd el,mert azert egy kicsit ossze kell szoritani a fogakat.

Pankababa 2008.11.30. 15:38:57

Én sem voltam soha az a befonogatós típus, ezért a pasim segítségét kértem...ő meg olyan tudományos alapossággal segétkezett, hogy a végén rábíztam a lábamat is:-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.30. 17:01:43

Engem most utálni fogtok, mert nekem is ment becsukott szemmel ;)
Csetten: a pedikűr nekem is nagy gondom volt, szerencsére az utolsó napig el tudtam készíteni saját magamnak !!!

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.11.30. 17:05:54

Persze, ahogy gondoltam, nem vagyok ezzel egyedül:-)
A kozmetikusleszedősön már évekkel ezelőtt gondolkodtam, de nem bírtam rávanni magam, még akkor sem, mikor mondták, hogy a fehérneműt fenthagyhatom, csak idébbodébb kell majd húzni, mert olyan fura. És meggőződésem, hogy nem tudna minden egyes szálat eltávolítani.
Most meg aztán, hogy pocakkal együtt tárogassak valakinek........
Pasit is kihagynám, elég lesz neki a szülés:-)

Ja igen, Csettenkém, a lábam is érdekes lesz, vagyis a talpam, meg a körmeim, persze, hogy nagyonfontos!!!:-) Megértelek!!!:-)
De úgy tudtam, hogy lakkot nem lehet ilyenkor használni, legalábbis mikor egyszer balesetis voltam, leszedték a kezeimről és a virgácsaimról is, mielőtt műtötek volna.

Drága Kryszti! Hogy a duplapocakkal hogy csináltad???? Istennő vagy!:-)

Ilona! Csukott szemmel mindenhonnan???? Irigyellek! :-)

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.11.30. 17:07:19

Ingrid Drága! Na, most látom, hogy Te is csukottszemmel?????!!! Pocakosan? Hát profi csaj vagy, eddig is tudtam!:-)
Puszillak!!!!

cucka 2008.11.30. 18:58:46

Drága Piros, én akkorát nevettem, elképzeltem egy gömbölyded Piroskát a kosárkája helyett tükröcskéjével lavírozni! :))))
Ingridhez csatlakozom, nekem is végig ment önállóan a dolog, leszámítva a startot a kórházba, mert akkor eszembe jutott, hogy párnapossal nem vagyok hajlandó elindulni, mert ott úgy is meg akarnak majd újra borotválni. A lazán érkező fájások között Zuram fazonírozott gondosra, aztán mivel császár lett a vége, nem úsztam meg a kórházit sem... (de biz'Isten az volt akkor a legkisebb gondom is, kb. észre se vettem, mert annyian kapkodtak körülöttem... :S)

Tinka 2008.11.30. 19:33:14

Kedves Piroska, én nem vagyok kismama, és csak annyit szólnék hozzá, hogy én évek óta krémmel csinálom, sima lábszőrtelenítőssel, és eddig semmi irritációt nem okozott. És legalább nem vágod össze magad, pláne, hogy nem is nagyon látod, mit csinálsz :)))

Katka 2008.11.30. 21:13:14

Bocsanat ha ismet beleszolok,de a kremet se most probald ki,ha eddig nem volt ra alkalmad....mert az tud am olyan irritaciot csinalni...ami azt hiszem pont most nem hianyozna

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.11.30. 21:26:31

A lakkozásról azt olvastam valahol, hogy csak a színes fedőlakkot kell kerülni szülés előtt, mert ha műtétre kerül sor, akkor az orvosok a köröm színéből tudnak következtetni arra, hogy jó-e a vérellátás a végtagokban. De színtelen, finom francialakk állítólag mehet.

Ilona · http://ilonana.freeblog.hu 2008.12.01. 00:03:40

Piroska! Szerintem te még nem is próbáltad úgy hogy nem nézel oda! Szerintem menni fog ! A szükség nagyúr és igen, minden honnan. jajjjjj deintim :D:D:D

Orsy 2008.12.01. 09:18:29

Piroska. Mikor én először mentem szülni az ékszereket sem vetették le velem és körömlakkom is volt...Sőt még sminkelni is volt időm mielőtt elindultunk (és még meg is beretválkoztam... :) )

Orsy 2008.12.01. 09:21:41

Gondoltam a gyerek ne minnyá egy lestrapált anyukát lásson elsőre...Aztán gondolhatod hol volt a sminkem mire világrajött ... :))

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.01. 09:57:01

Orsiiii :)))) Jót nevettem :)
Mikor a barátnőm beért, hogy segítsen, emlékei szerint "talpig puccban", a jól ismert rendezett frizurával, kibontott, szép hajzuhataggal, kisimultan vártam a fájásokat.
Aztán az utolsó fél órában, mintha egy hadsereg gonosz manó tépázott volna meg. Igaz, a pedikűröm és a többi renben volt :)
Piroskám! tessék szemeket becsukni :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.01. 10:12:35

Jaj, de jót derültem rajtatok Lányok!!!!:-)
Én is így szeretnék bemenni, hogy rendezett legyen a hajam, az alvázam, a körmeim, minden.
Már most keresem a megfelelő hálóinget, abból is két darabot, amelyik fölül gombolós, de nincsenek rajta kergetőző macik, vagy rávarrt virágok, és nem barackszínű, stb.....
Na persze gondolom, hogy akkor és ott már nem számít....De egyelőre még nem gondolok a szülés nehézségeire, mert szeretném, hogy Mütyürke éppségben kihúzza a 38. hétig odabent, és erre koncentrálok:)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.12.01. 21:04:30

Képzeld Piroska, itt az a divat hogy kis rózsaszín hálóingekben mennek a nők szülni, mellközépen még gólya is van ráaplikálva, csőrében of course baba. Na de nem ez a legelviselhetetlenebb, hanem a hálóingen van két lyuk a melleknek, úgynevezett szoptatós hálóing. Persze ilyenkor mindenkinek akkora tőgye van, mint egy kolhoz szépének, tehát a lyukakon át lobognak a cuki kismami hálóingekből az egyáltalán nem cuki kategóriás - bocs a realizmusért - csöcsök. Nehezebb éjszakáimon még mindig ez a látvány kísért, a tömött szülészet tele tele rózsaszín gólyás, előllyukas hálóingekkel.

mamaka · http://pponthu.freeblog.hu 2008.12.02. 09:41:23

Csetten: ilyen látvány után valóban indokoltak a rémálmok.
Piros: Látom magam, amint 36 hetesen két gyerekkel tekergőzöm a kórházi neméppszép zuhanyzóban, hogy esztétikusan törhessen rám a nagy pillanat. A szőrtelenség mindenek felett.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.05. 12:58:53

Csetten, ez nagyon jó volt!!!!!!!!:-D

Mamaka! Én is láttalak:-)
süti beállítások módosítása